23.7.15

Angry Birds 2 igra izlazi ali ne i za Windows Phone

angry-birds-2

Izdavač Andgri Birds serije igara Rovio izjavio je kako će uskoro izdati Angry Birds 2 koja treba da pokrene bolju prodaju za kompaniju nego što to rade dosadašnje igre ali su isto tako najavili da neće biti Windows Phone verzije igre. Mnogi portali su bez razmišljanja počeli sa tezama kao „Windows Phone udio…“ itd. koji ima veze sa tom konstatacijom Rovio kompanije ali ne mnogo. Naime evo priče iza, Rovio je zabilježio ogroman uspjeh marketingom ne samo Angry Birds igara nego i Angry Birds igrački za djecu, majica, figura, klasičnih stolnih igara i mnogo drugih artikala.

 

Ove godine Rovio je izjavio dodatno kako im je profit opao za 73% u poređenju s prošlom godinom. Jedna činjenica zašto Angry Birds igre nisu popularne jeste da se odvijaju sve Angry Birds igre iz serijala o jednom te istom, a igra je izašla 2009. godine, a danas smo u 2015. Znači Rovio nije ponudio skoro ništa novo u vrijeme gdje korisnike ne zanima vaš marketing nego proizvod, a to je Angry Birds igra, a da se ne varamo od prve verzije do danas koliko je promijenjeno osim izgled i tematika?! Sam stil i osjećaj igranja je isti, a korisnici da žele godinama isti osjećaj i izgled igre Super Mario bi bio hit igra i prodavala bi se još danas kao što je tada bila programirana/dizajnirana.

 

Kompanija Rovio koja nije ogromna ali ipak broji oko 1300-1400 radnika bila je prinuđena da otpusti 110 radnika kako bi smanjili troškove poslovanja. U tome leži i istina da s manje ljudi koji će raditi na novoj igri koja treba da bude hit jednostavno manje platforme kao Windows Phone nisu uopšte uzete u razmatranje radi troškova povezanih uz razvijanje i izgleda kao da je Angry Birds 2 zadnji pokušaj kompanije da stane na noge nakon problema zadnju godinu.

 

Dodatno želimo reći da pored Angry Birds se pojavilo mnogo suparnika u segmentu mobilnih igara kao Subway Surfer koja je imala drugačiji stil i osjećaj igranja te je zbog toga trenutno i uspješnija. Mi ipak želimo mnogo uspjeha kompaniji Rovio i nadamo se da će prebroditi probleme i korisnicima Windows uređaja ipak priuštiti Angry Birds 2 igru.

 

izvor: Windows Central,

dodatne informacije: Business Insider

30 komentara :

  1. Ceka se Windows 10 da padne konacna odluka da li dici ruke od WP-a ili pobeci u drugi ekosistem! Iskreno, za pola aplikacija me muka uhvati kada ih vidim na telefonu i uporedim sa onima na Android tabletu...

    ReplyDelete
  2. Slažem se, kome ne nedostaje 200 vrsta aplikacija za flashlight kao što ih ima na androidu.

    ReplyDelete
  3. Samo se bojim da ne počinju sa istim principom i na WP tj. WM po novom....tj. W... no, da.

    ReplyDelete
  4. Prisjeo Fincima Windows (Phone) i MS, ha? :) Neka mala osvetica kao...

    ReplyDelete
  5. Arsenal L73524 July, 2015

    Imamo i mi takvih aplikacija i vise nego dovoljno. On ima svoje misljenje i treba ga postovati.

    ReplyDelete
  6. Ne vezano za temu, ako netko moze pomoci???

    Ja bih pitao, ako netko zna, c particija na disku mi je velicine 150 gb, kad sam stavljo win 10 nisam radio clean instal nego preko postojecih, e sad imam problem, preostali gigabajti na c disku se samo smanjuju i vec sam doso na 100 gb a ne azurira se nista nigdje. e sad kad otvorim c particiju imam one program files, windows i ostale datoteke, sad je pitanje ima i jedna datoteka windows.old koja ima jos jednom u sebi sve iste postavke i programe azurirane tj program files, pa mene sad zanima ako netko tko se kuzi u to, SMIJEM li ja obrisat tu datoteku Windows.Old ili ce se sve s......t ako je obrišem?
    Ako netko zna, može li mi odgovoriti, hvala

    ReplyDelete
  7. Ne znam zasto vecina WPovaca misli da svako ko se pozali na kvalitet aplikacija zahteva da ima aplikacije za, kako vi kazete, simuliranje prdeza i flashlight. Ja sam prosecn korisnik, ne igram igrice na telefonu, ne zamlacujem se. Viber je katastrofalan, Skype koji je njihova maticna aplikacija mnogo zaostaje za konkurencijom, Facebook, Twitter, pogledaj u kakvom je stanju Instagram app, a pitanje je da li ce se situacija popraviti. Super jeste WP, za nizi segmet radi on brzo i sve, ali bukvalno ne prodje dan da me ne iznervira neka od aplikacija.

    ReplyDelete
  8. Vladimir8724 July, 2015

    druze, viber kuca i na andoridima, facebook app nije nista gora od androidove, mozda ima manje tih "debilnih" opcija, instagram je u beta fazi, za skype tvrdim da radi.

    ReplyDelete
  9. Vladimir8724 July, 2015

    A sto se ove igrice tice zaboli me patka. :D Ima precih i bitnijih stvari...

    ReplyDelete
  10. Viber je prije stekao, ali zadnja 3 mjeseca mi normalno funkcionira,stizu normalno poruke i pozivi. Ne kazem da tebi mozda ne radi, samo kazem neko svoje iskustvo. Skyoe se slauem da je katastrofa, bar je bio prije nekoliko mjeseci kad sam ga koristio, ne znam, morao bih ga ponovno probati da vidim kakav je sad. Sto se tice facea, ok je, fale neke određene funkcije, ali svoju osnovnu ulogu odrađuje, za instagram ne znam kakav je jer ga ne koristim. Valjda ce se sve boljke poboljsati sa w10.

    ReplyDelete
  11. Dragi moji wp-ovci, iako obožavam windows phone iako mi je windows mobile prelep, sa gorčinom u stomaku shvatam da je naš sistem ćorsokak i da će se sigurno ugasiti kad tad. Ja ću moju l1520 zadržati jer ne vredi da je prodajem za 250€ ali već počinjem da tražim drugi telefon drugog sistema jer mi je dovoljno sto živim u državi trećeg reda, neću i da budem korisnik trećeg reda iako dobro plaćam da to ne budem.
    Do nedavno sam mislio da će ovo možda izdržati, ali gledam njihove gubitke i nemoć da ista poprave po pitanju kvaliteta i marketinga.

    ReplyDelete
  12. naravno da smeš....na search tražiš cleanmgr, pokreneš kao admin i sačekaš da odradi, onda biraš šta da brišeš, i tu su ti sve stavke, ranije instalacije, drivers cache...selektuješ sve i pokreneš....malo duže traje ali završava, dobićeš bar 20 GB na HDD, zatim pogledaš da li je slučajno Windows.OLD ostao i ako jeste ručno ga obrišeš...

    ReplyDelete
  13. ne bih ja odmah pljuvao po MS i WP.....sve je u pitanju "za šta ti je potreban telefon" i onda je sve jasno, meni lično ne trebaju Andriod Apps ali ima onih kojima su zaista potrebne, iz ovog ili onog razloga, WP će ostati, imaće skromniji udeo na tržištu, ali će uvek imati svoje korisnike, za nekog ko je orijentisan isključivo ka MS WP u potpunosti zadovoljava....dakle potrebe su razne i prema njima se odlučujemo za platformu, nema tu nikakvih posebnih emocija prema kompanijama i sistemima, naprosto potreba diktira....

    ReplyDelete
  14. mnogi će reći, who gives a fuck for Angry Birds....what's that, never heard...

    ReplyDelete
  15. Kad to upisem imam win na hrvatskom i samo mi izbaci d odaberem koji disk zelim ocistit, prevedeno mi je kao ciscenje diska, pa me malo strah da nebi to automatski krenulo brisat sve redom

    ReplyDelete
  16. it's easy if you try

    ReplyDelete
  17. Igrice na PC sam prerastao, na Lumiji me jako slabo ili uopće ne zanimaju. Ono što igram je naravno dostupno i takve je vrste da je to odmor za mozak (um) a ne neke velike igre sad za mnogo mislit... Tako da meni nedostatak igrica na WP uopće ne predstavlja problem, ali nikakav.

    ReplyDelete
  18. Za instagram službena aplikacija je već dugo neažurna, ali zato je tu zamjenski i redovito ažurirani 6tag by poznati WP razvijač Rudy Huyn. Doduše ne koristim Instablam pa ne znam kakav je 6tag, ali ga hvale oni koji koriste.

    ReplyDelete
  19. Bokifireman24 July, 2015

    Ni ja ne pljujem po Windowsu cak sta vise obozavam ga ali bi mi bilo draze da neke aplikacije ostanu dotupne samo za WP npr. Cortana,Office Skype itd.Kad Google ne dozvoljava Youtube na WP zasto bi Windows njima svoje.Ko hoce to da ima neka kupi.

    Dopredsjednik i direktor tehnološkog diva Lenova za Sjevernu Europu izjavio, kako bi veća ulaganja u Windows Phone/Mobile bila nepotrebna jer su sve Microsoftove aplikacije već dostupne na Androidu

    http://nokiamob.me/2015/07/22/lenovo-windows-phone-je-nepotreban-kada-su-sve-aplikacije-na-androidu

    ReplyDelete
  20. Da to je Tim povodom

    ReplyDelete
  21. Ja ne mogu da vjerujem da niko od vas koji "kukate" ne vidi veću sliku, kuda ide ovo sve... Ne mislim striktno na tebe, da se ne duriš...

    ReplyDelete
  22. Slazem se u potpunosti sa tvojim komentarom! I ja sam vec neko vreme u istom raspolozenju, pa tamo s jeseni, neki malo jaci Android ili iPhone, mada sam do sada promenio 3 Androida od 2011-e i stvarno ne znam odakle toliki hejt ka njemu, mene su moje kantice lepo sluzile. A WP fanbojevi polako postaju gori od jabucara...

    ReplyDelete
  23. Ako se maltretiraš već dvije godine onda si sadista... Ja to ne bih trpio... :D WA i Viber imaju razvijače koji stoje iza aplilacija, MS nema veze s tim...

    ReplyDelete
  24. Windows pliva u dugovima a opet se trudi da ispuni obecano,to je trziste nema emocija vec profit ili opstati ili potonuti

    ReplyDelete
  25. Imam nevezano pitanje za Dinu, ili bilo koga tko zna, vezano je uz ažuriranja u PC Trgovini: Stalno mi se iznova pojavljuje ažuriranje "VCLibs 12" sa bijelom na plavoj pozadini 'uključi/isključi' ikonicom. Zna li netko što je to i čemu služi? Pojavi se kao dostupno ažuriranje, instalira se, i kad ponovo pokrenem pretragu ažuriranja, odmah je ponovo tu. (build 10240 sa instaliranim svime sa WinUpdate). Hvala!

    ReplyDelete
  26. Nihade, brate mili, pre krupnih reči se malo edukuj. Mislio si mazohista.
    Ja sam svestan ko pravi aplikacije ali malo lobiranja bi im dobro došlo! Neozbiljno je to sve. Kao neka varijanta "ako prođe - prođe"...
    A za Skype nemaju nikakvog opravdanja...

    ReplyDelete
  27. Ma sadista je bilo zezanje, naravno da je mazohista ali sam svojim komentarom aludirao na jednu situaciju od prije, nebitno... I ko će sada raditi na Skype app, ili u nazad godinu, kad su sve snage usmjerili na w10 i prikladne aplikacije, pa i Skype? Sad kao treba poboljšati aplikaciju koja ionako gubi podršku? Ne razumijem...

    ReplyDelete
  28. Skini VCRedistr.exe x64 ili drugi x32 i instaliraj.....

    ReplyDelete
  29. To ti je Visual C....biblioteka kod tebe, zadnju verziju

    ReplyDelete
  30. Našao, skinuo, instalirao, ali u Trgovini se ona aplikacija (?) i dalje pojavljuje. Skinuo sam verziju 2010, možda bi trebalo onu 2015? Ma nije toliko ni važno...

    ReplyDelete

Ostavite komentar