3.7.15

OLX.ba aplikacija ima veliku nadogradnju

OLX-ba setup

OLX.ba aplikacija koju pratimo od prvog dana danas ima slijedeću, i malo veću nadogradnju koja donosi mnogo ispravki i poboljšanja. OLX.ba ja bivši pik.ba za one korisnike koji nisu upućeni, stvar je o online portalu za kupo-prodaju artikala na kojem često dolazi i do zamjena umjesto prodaje/kupovine.

 

olx.ba screenshot 1

 

Pogledajmo šta sve novo verzija 1.5.2.0 donosi:

  • Greška koja je uzrokovala rušenje aplikacije pri pregledu slika je uklonjena
  • Novi dizajn notifikacija (obavijesti)
  • Popravljeno dijeljenje artikla
  • Novi izgled stranice za pregled dojmova
  • Novi izgled i predložak za Live Tile
  • Popravljeno vrijeme u porukama i javnim pitanjima
  • Mogućnost pregleda slika u landscape (vodoravnom) formatu
  • Uklonjen HTML kod u pojedinim porukama
  • Dodana mogućnost otvaranja artikla direktno iz poruka
  • Klik na notifikacije o porukama, pitanjima ili odgovorima otvara notifikaciju, a ne početnu stranicu kako je bilo do sada

 

Mi kažemo svaka čast ekipi koja radi na ovom projektu jer pokazuju da se može za Windows Phone razvijati kada se hoće. OLX.ba sada zauzima 4MB i besplatna je aplikacija. Ekipa koja radi na razvijanju ove aplikacije je izjavila kako će raditi i na Windows 10 verziji ove aplikacije koja će se moći pokretati na Windows 10 računarima i Windows 10 Mobile. Mi vas pratimo i samo nastavite sa ovako dobrim radom.

 

Kratka napomena: Ako koristite Windows 10 Mobile i jedna ili više aplikacija se ruši to nije do aplikacija nego do nedovršenosti samog sistema. Objavite kroz Windows feedback tu grešku tako da ekipa iza Windows Insider zna o čemu je stvar, mada oni imaju uvid i u rušenje svih aplikacij, ipak je feedback bitan. Na telefonima se to radi pritiskom na tipka za smanjivanje glasnoće + tipka za gašenje telefona.

 

Preuzmite OLX.ba aplikaciju za Windows Phone ovdje.

 

olx.ba qr kod

12 komentara :

  1. Arsenal L73503 July, 2015

    Stvarno su brzi sa nadogradnjama. Slusaju zelje korisnika, kao sto su pregledavanje slika u landscapeu, pa su promjenili izgled plocice koja je sad puno bolja. Jedini problem kod mene je taj sto mi plocica postala ljubicasta iako je nakon nadogradnje bila prozirna. Ne sumnjam da ce ispraviti gresku. Dino je li i kod tebe plocica ljubicasta ili je to mozda samo kod mene?

    ReplyDelete
  2. DJCustomizer03 July, 2015

    Pozdrav, kupio sam selfie stick koji ima 3.5mm jack i kada prikljucim telefon na njega, kada kliknem dugme na sticku on mi povecava ton, pa da pitam da li postoji neka aplikacija za kameru koja podrzava ovaj korisni gadget? Probao sam na Nokia L920 i Microsoft L640 XL i ista situacija se desava.. :/

    ReplyDelete
  3. Kod mene nece jos da je otvori jer sam na Windows 10. Mozda su napravili neku izmjenu i dodatno da se moze napraviti prozirni live tile?!

    ReplyDelete
  4. Arsenal L73504 July, 2015

    Nema nikakve izmjene u postavkama. Pokusao sam brisanjem, pa ponovnim instaliranjem i sad je plocica zelena, a ne ljubicasta. Cekacu nadogradnju i to je to.

    ReplyDelete
  5. mirzoni7704 July, 2015

    Dali vas je vecina sad na desetki ili ste jos na 8.1?

    ReplyDelete
  6. DJCustomizer04 July, 2015

    Gledao sam na forumu, ali se radio u Bluetooth selfie sticku. Dok ne nadjem resenje za dugme, koristicu timer na 5 sekundi, taman se moze namestiti kadar

    ReplyDelete
  7. Ipak su napravili app... Znaš Dino da sam ih kontaktirao i kao, nema interesovanja za wp, rade na ios app... Ipak ima. :)

    ReplyDelete
  8. Dino molim te ako znaš, imam jedan problem sa zadnjim buildom win 10 za računala, na edgu mi stalno javlja eror proxy server i uopce ne funkcionira, dok ostali preglednici rade kako spada, a ni store mi ne radi samo bjela pozadina i to je to nista ne ucitava, pa jel mozda znas kako da to rjesim???

    ReplyDelete
  9. Nadogradite sve sto ima u Windows Update i nakon sto se sistem digne preogledajte Task Manager da li preuzima nesto sa interneta. Desni klik na task lajnu dole i Task Manager pod drugim tabom ima i internet promet, ako tu preuzima nesto onda jos instalira nadogradnjei samu trgovinu jer je i ona aplikacija. Za Edge ne znam sta bi moglo biti problem. Rijesit ce to oni do 29.07.

    ReplyDelete
  10. Da da, ljudi (korisnici) su moc, kompanije moraju raditi kako korisnici hoce :) bez korisnike nema ni tih kompanija. Ali ipak nisu duzni svaku zelju ispuniti.

    ReplyDelete
  11. Bokifireman08 July, 2015

    Da upravu si ne moraju ispuniti svaku zelju ali od presudnog znacaja za svaku kompaniju je da se ispituje impuls korisnika,jer ipak su oni ti koji daju krajnju rijec i ocjenu i na kraju profit.

    ReplyDelete
  12. Bas to. Ne treba sve dozvoliti jer to ne vodi nicemu

    ReplyDelete

Ostavite komentar