13.7.15

Greška na Windows 10 Mobile trgovini dopušta vam reinstalaciju sakrivenih aplikacija

Windows 10 Mobile setup blurred manji

Windows trgovina na Windows 10 Mobile build 10166 je tek izašla iz Beta faze i postala jedina trgovina na uređajima jer je stara uklonjena. Nova trgovina naime ima još uvijek neke mane koje vjerujem da će Microsoft ubrzo zakrpiti ali do tada korisnici mogu iskoristiti u svoju korist.

 

Trgovina na Windows 10 Mobile 10166 vam omogućava da instalirate aplikacije koje ste instalirali od prvog dana od kada posjedujete Windows Phone. To je normalna funkcija koju imami o preko web stranice windowsphone.com ali greškom je došlo do toga da se aplikacije mogu preuzeti koje su „uklonjene“ a vi ste ih prethodno instalirali. Te aplikacije zapravo nisu nikad uklonjene 100% nego su samo sakrivene od javnosti.

 

Store greska windowsnovosti

S ovom greškom sada korisnici mogu otvoriti trgovinu > hamburger meni > prethodno instalirane aplikacije > i tu se nalaze sve kupovine koje ste izvršili. Na WP8.1 postoji ova funkcija također ali nema grešku kao na Windows 10 Mobile koja će vam omogućiti instaliranje „sakrivenih“ aplikacija. Neke od aplikacija koje nemaju strelicu za preuzimanje su uklonjene potpuno sa trgovine i zbog toga ih nije moguće reinstalirati.

 

Neke od aplikacija koje su sakrivene su Twitter Beta, koja je služila za beta testiranje i koja je kratko vrijeme bila javna, a sada više nije. Uzmite samo u obzir da su razvijači sa razlogom sakrili ove aplikacije, neke od njih neće raditi radi promjena API ili sličnih stvari koje utiču na rad aplikacije.

 

Izvor: WMPU

27 komentara :

  1. Nedzad Pugonja13 July, 2015

    ja prokletu trgovinu ne mogu ni da otvorim.Koliko samo ovaj Windows ima nadogradnja da je potrebno zaposlit nekog da izvršava nadogradnje.FUJ..

    ReplyDelete
  2. Zar opet? Ljudi kad ćete shvatit da Windows Insider nije za svakoga (npr za mene, na mobu), i da je Insider alfa-beta program testiranja, a ne gotov proizvod za službenu OTA nadogradnju, i da nije za svakodnevno korištenje na primarnom uređaju, shvatite to!

    ReplyDelete
  3. Ja sam probao na citavih dva sata Win 10 na L630 DS, i ipak cu cekati do izlaska zvanicne verzije. Previse je to klimavo za moj ukus, mada mi se dopadaju vizuelna poboljsanja koja sam primetio. A sto se tice trgovine, iskreno se nadam da ce od 10ke omoguciti da brisemo aplikacije iz istorije aplikacija, jer vec mi postaje previse konfuzno od smeca koje se nakupilo.

    ReplyDelete
  4. Nedzad Pugonja13 July, 2015

    Shvaćam ja to.Ne žalim se ja zbog testne verzije,u biti sam razovatan wp.

    ReplyDelete
  5. Evo na PC-ju situacija: bliži se datum sve više... sve je bolje stanje. To je kao da build 10130 ili neki raniji smatramo RTM verzijom Windowsa 10 i sad tako će bit kad službeno izađe i ne sviđa mi se, bugovito je. Svi koji koristimo na PC znamo da je build 10166 neka druga priča od builda 10130 i ranijih, i da već liči na RTM. Tako će, vjerujem, bit i sa W10M u 9. ili 10., kojem već bude mjesecu. Strpimo se.

    ReplyDelete
  6. Meni na 10166 pc samo trgovina ne radi, tj rade aplikacije koje sistem azurira, ali ne radi sto ja posebno hocu skinut. Inace nemam prigovora 😏

    ReplyDelete
  7. Meni samo Skype izbacuje kao dostupno ažuriranje, a nikako da se instalira, ali to je metro skype, i ionako će ga maknut s trgovine, možda se i zato neće normalno skinut. Sve ostalo sam dosta zadovoljan.

    ReplyDelete
  8. Ma ja sam setup za skyp skino s neta 😁

    ReplyDelete
  9. https://www.youtube.com/watch?v=0apjtIjqd0A&feature=youtu.be

    ReplyDelete
  10. https://www.youtube.com/watch?v=0apjtIjqd0A&feature=youtu.be

    e

    ReplyDelete
  11. https://www.youtube.com/watch?v=0apjtIjqd0A&feature=youtu.be

    j

    ReplyDelete
  12. I kod mene je isti slucaj na L925 i L820, prodavnica raid jedino kada azurira postojece aplikacije od pre, ali kada hocu neku novu da skinem izbacu poruku DOSLO JE DO GRESKE KOD NAS , MOLIM VAS POKUSAJTE KASNIJE.

    ReplyDelete
  13. kjemerski13 July, 2015

    Imam Lumia 520 i kad se update na Windows 10 ovaj najnoviji build oni krugovi se samo vrte kad se napune mobitel se restarta i restarta pregrijao se. Preko recovery tool jedva sam ga vratio na WP 8.1 sad neznam hoću li se ikada moći update na W10 i jel to do mene ili još netko ima problem,hvala :)

    ReplyDelete
  14. kjemerski13 July, 2015

    Imam Lumia 520 i kad se update na Windows 10 ovaj najnoviji build oni krugovi se samo vrte kad se napune mobitel se restarta i restarta pregrijao se. Preko recovery tool jedva sam ga vratio na WP 8.1 sad neznam hoću li se ikada moći update na W10 i jel to do mene ili još netko ima problem,hvala :)

    usput video je čudan hahah

    ReplyDelete
  15. Naravno da će moći kada izađe oficijelna verzija.

    ReplyDelete
  16. Koristim build 10166... Hm, nije mi jasno par stvari.
    1. Word Preview nema opciju editovanja dokumenta. Što se podrazumijeva. Da bi mogao editovati moram koristiti Office 365 koji mi se nudi samo uz pretplatu nakon mjesec dana probnog rada. Mislim da je to ogroman minus!
    2. Ako desktop i mobile verzija dijele isti " programski kod", kako ne mogu umrežati telefon i desktop računar i onda kreirati "HOME_GROUP"??
    3. Da li neko zna objasniti primjer korišćenja VPN-a na telefonu i računaru??
    4. Na zaključanom ekranu ne mogu postaviti MSN vrijeme kao na Win_8.1?
    5. Kad pritisnem i držim "virtualno dugme" za pretraživanje, neće da mi se aktiviraju glasovne komande kao na win_8.1. Griješim negdje ili još ne može?
    6. Kako štampati dokumente sa telefona, a koristiti štampač koji je povezan na desktop računar, a nema wi-fi(štampač) nego USB vezu? To je moglo na Androidu!

    ReplyDelete
  17. Ja kako znam mozes editirati svaki dokument. Napravi neki na Windows 10 racunaru u Wordu Preview, on ce se pojaviti i na telefonu. Isto tako mozes otvoriti dokumente druge. Prepozna ektenziju dokumenta i otvori npw .doc ili doc.x i wordu na telefonu. Barem kod mene tako radi jer sam isprobavao bas

    ReplyDelete
  18. Kada instaliras win 10 i stalno se gasi i plai poslje toga, onda moras odraditi hard reset. Poslje toga mob i win 10 rade normalno to je isti problem na lumiji 630.
    Ovde su ti upustva kako da odradis hard reset http://www.hard-reset.com/nokia-lumia-520-hard-reset.html

    ReplyDelete
  19. to brisanje je dobra sugestija. Treba to predloziti direktno iz trgovine otvorite feedback aplikaciju i to predloziti da dodaju dugme da brisemo unose. Ali sa upozorenjem kao "da li ste sigurni da zelite izbrisati..." da ne bi slucajno placenu app izbrisali :D

    ReplyDelete
  20. Bas sam probao da pronadjem operu mini ali vidim da je nema ni u popisu mojih aplikacija ni u store-u. Izgleda da su je skroz uklonili. Da li neko od vas zna nešto vise? Treba mi zbog uštede mobilnih podataka koju je IE imao i koristio sam je sve vreme. MS edge bas jede podatke.

    ReplyDelete
  21. Pokusacu i tu, mada sam i vec tvitovao Gabe-e na tu temu, mada vidim i da dosta korisnika hoce tu opciju. Google odavno ima to na svojoj trgovini i naravno, pita nas da li smo sigurni. :)

    ReplyDelete
  22. http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/opera-mini/b3bf000a-e004-4ecb-a8fb-9fc817cdab90

    ReplyDelete
  23. Ja želim da editujem direktno u telefonu, jer imam potrebu za tim. A Word Preview traži pretplatu na Office 365, a ja to ne želim. Što se tiče HomeGroup, bolje i sigurnije rješenje je VPN koje planiram za dan-dva konfugurisati. A Cortana mi naravno ne radi jer nisam postavio regionalne i jezičke postavke na "SAD"... Medjutim, očekivao sam "govorne komande" koje su aktivne i pozivaju se na taster "search"... Ili "Bing"....

    Što se tiče Androida, tamo je moglo štampanje iz oblaka preko browsera... Eto to znači onaj dio "moglo je na Androidu". Malo sam ljut što Google kao mladja kompanija ima malo bolju viziju...

    ReplyDelete
  24. Dobijam poruku page not available, ne vredi

    ReplyDelete
  25. kjemerski14 July, 2015

    OH BOŽE RADI RADI RADI IMAM WINDOWS 10 NA LUMIA 520 HBVVALA TI JAH PA HVALA TI SINE <3

    ReplyDelete
  26. Berislav Jularic15 July, 2015

    Koliko Sam se ja skuzio najbolje je vec na osmici napravit hard reset pa nakon instalacija svih nadogratnji prijeci na wp 10.

    ReplyDelete

Ostavite komentar