23.7.15

Windows 10 Mobile 10166 build pušten i za korisnike koji sporije primaju nadogradnje

Windows 10 Mobile setup 2 blurred

Microsoft se odlučio nakon što su prije dvije sedmice pustili Windows 10 Mobile 10166 za korisnike na bržem načinu primanja nadogradnji Windows Insider programa da je taj isti build spreman i dovoljno stabilan i za korisnike na sporijem načinu. Mi koristimo Windows 10 Mobile 10166 i bagovi jesu prisutni ali se ne vraćamo na 8.1 jer 10 već sada pruža neke prednosti koje nemamo na WP8.1.

 

Kada se može očekivati novi build za telefone nije poznato ali ne vjerujemo da ga možemo očekivati u ovoj ili narednoj sedmici jer je fokus na Windows 10 PC verziji koja oficijelno izlazi 29.07.2015., a to je za svega 5-6 dana.

 

Jeste li vi trenutno na WP8.1 ili koristite Windows 10 Mobile?! Da li ste zadovoljni mimo bagova koji su evidentirani i vjerovatno su već ispravljeni i čekaju samo novi build.

 

izvor: Twitter

42 komentara :

  1. Diogenes98523 July, 2015

    Ja sam se vratio na win8.1 ...jer sam imao bagove oko stora i camere...danas se na 8.1 updateovala lumia cam,konacno ima transparent tile...msm da mi baterija krace traje na win 10...8.1 je ipak stabilan i nema zastoja....lumia925

    ReplyDelete
  2. Boban Jolić23 July, 2015

    I ja se ne vracam na 8.1. Fino radi desetka, upotrebljiva je totalno. Meni najvise smeta store sto ne radi dobro. Jedva cekam novi update.

    ReplyDelete
  3. Da, bas je troma. Jedva otvara a dok aplikaciju ucita moze i minuta proci. Mislim na ucita detalje aplikacije,a preuzimanje isto prica za sebe. Mislim da imaju jos posla ali da to znaju. i meni ne vidi nekako nove nadogradnje. Vidi se da rade nesto na sistemu i na serverima sto utice na to jer je radilo.

    ReplyDelete
  4. To i jeste najbolje, ko zeli stabilno i provjereno ima WP8.1 dok se sredi W10M. I ja vjerujem da je vijek baterije malo kraci ali imaju i alati za pracenje i Debug u Windows 10 koji rade non stop. Oni trose sigurno jedan dio ako ne sve od te vece potrosnje.

    ReplyDelete
  5. Diogenes98523 July, 2015

    Zanimam me samo,da li,posto se na win 10 na pc-u,jako cesto updatuku camera,kontakti i ostali..da li to prati i win mobile? Jer ako je tako,ako svaki uprade aplikacija na PC,dodje i za mobile,onda se isplati vratiti se na win 10

    ReplyDelete
  6. Da sada je tako sa aplikacijama kao Music, Video, Store, i jos par drugih kao MSN aplikacije vrijeme, financije, sport. I jos dosta njih one su sada univerzalne aplikacije i Microsoft trenutno testira to kako ide ako se pusti nadogradnja i kako ce reagirati telefon a kako PC. Razvijacima to jos nije omoguceno ali bit ce 29.07. i to je vec poznato. Mi mozemo praviti takve app ali ne mozemo ih jos objaviti. Mozemo prividno kao sto je nasa aplikacija Windows Novosti, sto ugradim u aplikaciju mogu odobriti na PC i na telefonu jer je univerzalna aplikacija. Cak na trgovini na PC vide se fotografije zaslona telefonske verzije ali ipak ja mogu samo za telefone pustiti nadogradnju dok ovo sto Microsoft zadnjih dana testira su sve univerzalne aplikacije u smislu potpuno univerzalne i da su samo jedna app koja se samo rasiri na veci zaslon tj. PC.

    ReplyDelete
  7. I zaboravio sam reci da je to vizija koju je imao Microsoft prije dvije godine kada su pricali o ujedinjenju trgovina/aplikacija. sada to postaje stvarnost.

    ReplyDelete
  8. Diogenes98523 July, 2015

    Mhmm,razumeo:)..hvala na odgovoru :).razmislicu da skoknem sutra opet na 10-ku:)

    ReplyDelete
  9. Dok ne isprave grešku sa tastaturom za naša područja ostajem pri 8.1

    ReplyDelete
  10. Diogenes98524 July, 2015

    Dino,jel kod tebe na win 10,regularno stizu notifikacije za outlook,gmail i slicno? Setih se da mi je to bio jedan od vecih problema....dobijam dosta mailova,i ako stavim u podesavanjima da me obavesti cim stigne..ne desava se nista. Tek kad udje u samu app,vidim par maila na Gmail nalogu,par na hotmail,par na outlook...ni jedno jedino obavestenje ne stize :S

    ReplyDelete
  11. Ja sam na ovom buildu (10166) od prvog dana i ne mislim se vraćati na 8.1. Sa potrošnjom baterije sam zadovoljan traje mi koliko i na 8.1. Jutros sam preuzeo tipkovnicu (HR jezik), nisam mogao prije 5-6 dana. Manjih problema ima samo sa trgovinom ne mogu preuzeti nove aplikacije ako ne promjenim regiju u postavkama telefona (UK) kod mene, i nedolaze mi notifikacije za mail. Sve ostalo radi bez problema.

    ReplyDelete
  12. redovno raži ažuriranje u Prodavnici, skoro pa dnevno izdaju ispravke...

    ReplyDelete
  13. nema greške, sve radi ....pitanje postupka pri upgrade - u, duža priča, uglanom deševa se nekima a zbog poznate greške pri upgradovanju

    ReplyDelete
  14. radi sve bolje i bolje, imamo ažuriranje u Prodavnici skoro svaki dan, čak i ažuriranje Prodavnice, naravno ima još problema ali vidimo kako se u hodu sređuju, najveća zamerka je sporost sistema i preosetljivost dodira

    ReplyDelete
  15. postoji u podešavanjima Notifikacije i tu se može upravljati istima, proveri da li ti je i šta uključeno, verujem da ćeš tu naći odgovor

    ReplyDelete
  16. Ljudi, koliko % ste da se instalira, a koliko % da se ne instalira Windows 10 na Lumii 920? Sve manje uspevam da se oduprem zelji da ga instaliram, pogotovo posle onolikog odusevljenja na kompu sto se windowsa 10 tice...

    ReplyDelete
  17. Youtube dobio novi izgled preko pretrazivaca. Cak je dodata mogucnost racunarskog prikaza stranice.

    ReplyDelete
  18. U mene brzo ucitava a radi se o dvojezgrenom l1020 ,samo pocetna nehada duze ucitava a ap skoro pa kao na 8.1 ????

    ReplyDelete
  19. Pozdrav hteo bih da stavim win 10 na svoju lumiu pa me zanima kako? :P

    ReplyDelete
  20. Marko Ramo Ramljak25 July, 2015

    Da li ce na w10 u galeriji zive slike biti otvarane kao takve? Glupo mi je da moram uc iz kamere u galerije slika da ih vidim!

    ReplyDelete
  21. imam nokiu 520 i pokušala sam instalirati w10 i sada mi se telefon gasi,
    a čim ga upalim on mi pokazuje zupčanike koji se okreću... pokušala sam
    da ga restartujem preko dugmića nije išlo... šta mu sad raditi?

    ReplyDelete
  22. Kosta Kuprešak26 July, 2015

    Imao sam takvu situaciju i pisao sam negdje kako sam vratio telefon. Prvo moras da instaliras Windows Phone Recovery Tool (racunar ti mora imati Windows 7 ili noviji operativni sistem). Kada si instalirala udjes u aplikaciju i prikljucis telefon na racunar pomocu USB kabla. Ukoliko ti se restartuje zadrzis tipku za smanjivanje i gasenje (tj. drzis VolumeDown + PowerUp dok ti se ne "zaledi" logotip NOKIA na ekranu). E sad ukoliko ti je prepoznalo telefon samo pratis instalaciju (proces ce da traje oko 2 sata zavisno od internet konekcije jer mora da preuzme ~1,6 GB datoteka). Pisi kako je proslo :D

    ReplyDelete
  23. Kosta Kuprešak26 July, 2015

    Preuzmes Windows insider aplikaciju iz trgovine. Prijavis se pomocu majkrosoft naloga koji je povezan sa telefonom i ides po principu next - accept - finish. Nakon toga odes u podesavanja telefona, izaberes azuriranje/update i osvjezis. Tu bi se trebao da pojavi novi build, sacekas da ga preuzme i onda ga instaliras kao sto si i WP 8.1. Poslije instalacije ako se na zakljucanom ekranu ne pojavi casovnik ostavi telefon neko vrijeme (dok se ne pojavi) jer migrira datoteke, ukoliko ga ugasis ili slicno moraces da vratis telefon na WP 8.1 preko racunara. Napomena, Windows insider moze trajno da osteti telefon tako da ga instaliras na svoju ruku.

    ReplyDelete
  24. Kosta Kuprešak26 July, 2015

    Kada smo kod YouTubea dobili smo novu aplikaciju Perfect Tube i radi odlicno tako da svima savjetujem da ju instaliraju. Evo snimka ekrana:
    http://i.imgur.com/9vazwtY.png

    ReplyDelete
  25. pa ono neće da ga nađe.. kad mu stisnem smanjivanje i gašenje on se samo ugasi... ako ne stisnem ništa on se opet sam pali i gasi i vrti mi one zupčanike...

    ReplyDelete
  26. Kosta Kuprešak26 July, 2015

    Probaj dok je ugasen, ne prikljucen na racunar, da ga upalis kao sto sam rekao. Takodje probaj da mu izvadis bateriju. I kod mn nije htjelo da prepozna dok ga nisam tako upalio, mozda iz 20 put.

    ReplyDelete
  27. izvini što te smara, ali meni dok držim ta 2 dugmeta on se upali nokia ako stoji 5 sekundi i onda se ugasi... a čim ih pustm on se opet upali i ja ako ništa ne stisnem on prvo piše nokia pa zupčanici a ako stisnem opet 2 dugmeta meni se opet isključi

    ReplyDelete
  28. Kosta Kuprešak26 July, 2015

    Ne smaraš, drago mi je što pomažem. Da li ti se restartuje telefon kada je priključen na računar?

    ReplyDelete
  29. isto radi i kad je priključen... mada mi je sad pokazao da nema baterije, tako da sam ga stavila na punjenje... i on se 3 puta sam od sebe uključio otišao na zupčanike isključio se i sad ništa... probaću za nekih sat vremena kad se napuni opet da ga povežem... hvala u svakom slučaju...

    ReplyDelete
  30. Kosta Kuprešak26 July, 2015

    Mislim da ne može da se puni kada je u ovakvom stanju. Jedino ako imaš eksterni punjač. Dobra stvar je da ti boot dobro radi (telefon se restartuje), što znači da ima šanse da ga vratiš bez dodatnih troškova. Sad koliko se ja sjećam, kad mn se isto stalno restartovao i kada je priključen na računar te ga zbog toga nije prepoznao. Probaj da odeš na onu opciju "Moj telefon nije prepoznat" i onda ga upali kao što sam rekao (naravno pusti da se prvo ugasi i onda drži još 10 sek nakon što zavibrira). I ako ne uspiješ iz prvi put pokušavaj ponovo. Mn je trebalo 15ak minuta samo da ga računar uspije da prepozna, pritom sam stalno pokušavao.

    ReplyDelete
  31. aha znači sad ću da ga isključim...išla sam i ono se vrti i ono neće... sad ću da pokušavam opet

    ReplyDelete
  32. Kosta Kuprešak26 July, 2015

    Znam i mn je tako, i uspio sam onako kako sam ti napisao. Cilj je da se ekran zaledi na NOKIA logotipu i onda ti WPRT prepozna telefon. Ne znam šta bih ti rekao, nemoj da odustaješ. P.S. Nestalo mi struje pa nisam odmah odgovorio :D

    ReplyDelete
  33. znači da ga držim na usb-u i kako se on ugasi tako ja da držim ta dva dugmeta, dok me ovaj program traži?

    ReplyDelete
  34. Imam problem kod instaliranja perfect tube, jednostavno neće da mi instalira, kaze mi da promijenim mjesto na koje se instalira, memorije imam, na mobu 2gb a na kartici još 8 gb prazno...

    ReplyDelete
  35. Kosta Kuprešak26 July, 2015

    Postavi snimak ekrana.

    ReplyDelete
  36. hvala sve sam resio...ali sam zaboravio da iskljucim pasword za na zakljucanom ekranu...i sad nemogu nikako da ga otkljucam jer kad povucem na gore nemam tastaturu uopste...jel znas mozda sta sad raditi? :o

    ReplyDelete
  37. Evo slike, probao sam mijenjati i regiju, Hrvatska, USA, UK.....uvijek isti problem

    ReplyDelete
  38. Kosta Kuprešak26 July, 2015

    Vidim na WM 10 si, mozda je zbog toga. Sto se regije tice kod mn je UK.

    ReplyDelete
  39. Kosta Kuprešak26 July, 2015

    Mislim da sam citao negdje da trebas sacekati par sati i da samo prodje. I nemoj da gasis telefon inace mislim da ces ga morati da vratis na 8.1. Mislim da je tako pisalo.

    ReplyDelete
  40. Anonymous26 July, 2015

    Pozdrav Tamara oprosti sto ovako kasno šaljem no je li ti idalje ne radi L520 zato sto sam imao isti problem

    ReplyDelete
  41. Anonymous26 July, 2015

    Reci mi ako želiš to rijesiti

    ReplyDelete
  42. Nisi imala dovoljno napunjenu bateriju ukljuci u punjac i na spavanje ,sve ce se to samo rijesiti ,kada odradi onda napravi rezervnu kopiju na 10-setki i resetuj telefon na istoj ,sve ce doci na svoje mjesto i laganice strpljen spasen ,sretno ,barem sam ja odradio isti postupak .....

    ReplyDelete

Ostavite komentar