4.10.14

Windows Phone polako raste u Europi i SAD-u

IMG_2330Kantar Wordpanel je objavio statističke podatke udjela pojedinih operativnih sustava na tržištu za 8. mjesec 2014. godine prema kojima Windows Phone platforma bilježi polagani rast u Europi i SAD-u.

 

EU5_kantar_aug14

 

Prema podacima koji su objavljeni za mjesec kolovoz (august), Windows Phone trenutno ima 9.2% udjela na Europskom tržištu, odnosno porast 0.5% na mjesečnoj i 0.7% na godišnjoj razini.

 

Objavljeni su i podaci za 5 europskih zemalja (EU5), pa je tako udio Windows Phone platforme u Njemačkoj pao na 6,9%, odnosno pad od –1,6%. U Velikoj Britaniji Windows Phone je prešao 10% udjela u tržištu (porast od 1%), u Francuskoj WP sada drži 9.9% tržišnog udjela (pad –0,1%). U Italiji Windows Phone platforma je ostvarila značajan porast i sada je druga najpopularnija platforma na tom području, zauzima 14.4% tržišta, a u Španjolskoj WP drži 4,2% tržišta što je za 2,2% više u odnosu na isto razdoblje 2013. godine.

 

US_kantar_aug14

 

Na tržištu SAD-a, Windows Phone platforma drži tek 4,7% udjela što je za 0,8% više nego u istom razdoblju 2013. godine. Iako se Microsoftov Windows Phone ne može pohvaliti visokim godišnjim porastom, pozitivan rast iz godine u godinu je svakako dobar znak za Windows Phone sustav.

 

izvor: WPCentral

24 komentara :

  1. presporo sve ovo ide

    ReplyDelete
  2. Normalno da ide sporo kada se uopce ne trude oko nicega. Aplikacije katastrofa, brutalno sve jede bateriju,.. Banana totalna 😁

    ReplyDelete
  3. Ako je sve tako crno pređi na drugu platformu... :S

    ReplyDelete
  4. Srecom imam uz Wp mob i na drugoj platformi gdje sve radi kao sat 😊

    ReplyDelete
  5. Stvarno mali procenat ali se pomjera

    ReplyDelete
  6. Nešto mislim, pa ja sam možda najzaslužniji za ovaj rast u EU... Pola firme sam na WP okrenuo. :D Ne baš pola ali 10 ljudi sigurno...

    ReplyDelete
  7. Koju firmu imaš? Svaka čast za to

    ReplyDelete
  8. Ja sam nekoliko ljudi ubijedio da kupe wp a i daljne nastavljam takvu kampanju,mnogima je zadnja nadogradja info ekrana fantastica mada plcese neki problemi oko toga nesmijem to nikom da kazem

    ReplyDelete
  9. Nemam firmu, nego sam kolege s kojima radim okrenuo na WP. :-)

    ReplyDelete
  10. moja druga platforma je zbog savršenog rada slučajno 3 puta pala u zid :D:D:D

    ReplyDelete
  11. Ljudi, trebam malu pomoć. Odlučio sam si kupit minisd karticu kako bih si prosirio prostor na mobu. E sad, zanima me je li trebam pripazit na nesto prilikom izbora, mislim na kompatibilnost. Ne bih kupovao od nokie, jer su mi one preskupe, vec sam mislio naruciti sa ebaya. Aki imate kakvih iskustava, molit cu da to podijelite samnom kako bih znao odabrati. Hvala

    ReplyDelete
  12. MS-ova preporuka je da se ne ide ispod klase 6 kad se kupuje kartica.. to je zbog fluidnosti i brzine učitavanja podataka.


    Gdje kupiti i koju veličinu, to sam odluči prema financijskim mogućnostima i potrebama. Kupiti preko ebay-a ili negdje u lokalnoj trgovini, ja bi osobno izabrao lokalnu trgovinu. Dobiješ garanciju i to mora biti biti deklarirana klasa. Preko ebay-a je jeftinije ali može ti poslat skroz drugu klasu. Naravno, možeš dobiti i onu klasu koju si tražio, ali kod kineza nikad ne znaš šta je u kutiji.

    ReplyDelete
  13. Hvala. Ma problem je osim cijene i to sto kod nas u trgovibama nigdje nisam vidio karticu vecu od 16 GB, a ja bih uzeo od 32 GB, a mozda cak i od 64. Kako se moze znati koja je klasa kartice?

    ReplyDelete
  14. piše na njoj koja je klasa.. ne znam odakle si ali može se u HR naći 32GB, ali cijene su dosta masne za MicroSD kartice

    ovaj zaokruženi broj 10 predstavlja klasu 10

    http://img.diytrade.com/cdimg/1632688/26529940/0/1340693751/Samsung_32GB_Class10_high_speed_MicroSD_SDHC_Card_class10_tf_memory_card.jpg

    ReplyDelete
  15. Imas u prodamnica gde su kompjuteri svih velicina u BG Gigatron ima 4,8,16,32,64,128gb,po meni najbolja ti je kingston i clasa 10.Od 32gb je oko 25 eura,a 16gb je oko 15 eura.Jer clasa 10 ce ti raditi 100% i siguran sam,neke od 6 clase rade neke ne.

    ReplyDelete
  16. Imam jedan problem sa fotografijama.. Kad udjem u njih ne mogu vidjeti ni jednu fotografiju,sve su pocrnile.. Vidim samo one sto sad uslikam,jel zna neko u cemu je probl? Hvala,pozz.

    ReplyDelete
  17. Restartuj na fabricka podesavanja a pre toga napravi rezervnu kopiju na email i slika na one drive.Ako ti kamera radi a u fotografijama sve crne uzmi restartuj.Inace kad god i koji god kupis telefon restartuj na fabricka podesavanja.

    ReplyDelete
  18. Hvala, da iz hr sam, zato i kazem da bih preko ebaya, jer su kod nas masne cijene. Evo nasao sam neku od toshibe 32 GB, klasa 10 za 16 dolara :)

    ReplyDelete
  19. Kao sto ti je gagi vec napisao, probaj ugasiti i upaliti mobitel, a ako to ne pomogne ona vrati na tvornicke postavke i svakako ne zaboravi napravit kopije :)

    ReplyDelete
  20. Hvala vam na pomoci,radio sam soft reset ali nije pomoglo.. I skoro sam sa pfd nadogradio na cyan pa mi izgleda vise trosi bateriju i sad mi se taj problem pojavio..

    ReplyDelete
  21. Ja sam imao sličan ili isti problem... Desilo mi se da neke slike koje sam "obradio" u nekoj app za obradu nisam mogao vidjeti jer sam tu app deinstalirao, Kad sam ponovo našao na marketu i instalirao slike su se pojavile...


    Što se tiče baterije, najvjerovatnije nisi uradio hard reset koji je kao obavezan nakon nadogradnje softwera. Ja sam imao lumiu 920 koja i nije nešto sa baterijom da bi nakon cyana bila još gora. Onda sam uradio hard reset nakon čega je baterija bila primjetno bolja.

    ReplyDelete
  22. Kolega u firmi je teški MAC-ovac i LINUX-aš - smijao se godinu dana meni i mom
    WP mobitelu (Lumia 620). Njegov skupi Android šteka, resetira se, izluđuje ga.
    Moja jeftina Nokia radi kao švicarski sat. :)

    Već 5 mjeseci koristim i Lumiu 1020. Taj isti kolega si je kupio Lumiu 925.
    Kad sam ga pitao "šta je, Windwsi sranje a?", odgovorio je.
    Ah ti Windowsi, ne možeš ih ne voljeti..."


    Dobar OS je dobar OS. Kad i zaluđeni MAC-ovci/Lunux-aši prelaze na njega,
    onda mogu tvrditi "da je dobro". :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar