30.10.14

Whatsapp aplikacija ima veću nadogradnju sa novim funkcijama

Whatsapp setup

 

Nakon dužeg perioda popularna aplikacija za dopisivanje, Whatsapp, ima nadogradnju sa novim funkcijama i poboljšanjima. U trgovini možete svi preuzeti novu verziju 2.11.586 koja donosi:

  • Brže otvaranje aplikacije
  • Dijeljenje lokacije sa prijateljima, plus postavljanje željene lokacije na mapi koja se može podijeliti
  • Dodavanje opisa uz fotografije i videozapise (slično kao što Viber već ima)
  • Mogućnost rezanja i okretanja fotografija
  • Mogućnost arhiviranja chat-a i grupa
  • Svaki chat i grupa sada mogu imati zasebnu pozadinsku fotografiju
  • Bolja podrška za uređaje sa većim zaslonima (većim rezolucijama kao Lumia 1520 i 930)
  • Malo izmijenjen dizajn i animacije
  • Fotografije se spremaju sada u zasebnu mapu u fotografijama (automatski)

 

Preuzmite nadogradnju i pišite nam u komentarima kako vam se dopada?! Aplikaciju možete preuzeti ispod klikom na fotografiju ili skeniranjem QR koda.

 

[Dodatak]

 

Whatsapp ekipa je poslala još jednu nadogradnju da adresira greške sa kojim su se suočavali korisnici. Oni od vas koji imaju problema neka pokušaju nadogradtiti još jednom Whatsapp na verziju 2.11.587.

 

QR_WhatsApp

26 komentara :

  1. Sad za sad,meni ne prikazuje nista,ni razgovore cak...

    ReplyDelete
  2. Totalna blokada :/.

    ReplyDelete
  3. Na l925, wp8.1 sve radi ok.

    ReplyDelete
  4. Sve mi radi,samo jos uvijek nema animacije velikog srca kao na androidu :\

    ReplyDelete
  5. Vladimir Lumia102030 October, 2014

    Ne radi ništa. Opet sam ga instalirao i opet ništa. Nisu sposobni ni za šta.

    ReplyDelete
  6. Ni meni nis ne radi

    ReplyDelete
  7. Barbara Williams30 October, 2014

    katastrofaa bolje da nisam nadogradila

    ReplyDelete
  8. Jeste li pokusali reinstalirati?!

    ReplyDelete
  9. ?! objasnite malo detaljnije jer kod mene radi sve

    ReplyDelete
  10. i u mene isto na Lumia 1520 sa 8.1

    ReplyDelete
  11. Puno brze radi, ljepse izgleda, lakse kretanje po listi emojija. Lumia 520 8.1

    ReplyDelete
  12. Kad sam reinstalirao,radi. .mada se meni cini da sporije otvara aplikaciju...

    ReplyDelete
  13. Radi, lumia 520. Kao sto je netko rekao brze radi, lakse kretanje kroz izbornik emotikona. Mene jedino zanima velicina teksta, ne znam kako je kod vas, ali ima 8 crtica iliti razina velicine teksta. Od 1-7 nema razlike, ista je velicina, i ona mi je nekako sitna, dok mi je na zadnjoj 8 razini prevelika, ko da je za sljepce. To mi se dogodilo nako vracanja moba na tvornicke postavke. Ne znam cini mi se da je prije bilo nesto izmedu ove sitne i ove ogromne velicine, sto mi je bilo taman. Kakva su vasa iskustva?

    ReplyDelete
  14. Također ne radi :/ ne prikazuje razgovore uopće

    ReplyDelete
  15. Radi brze nego prije,plus za nove dodane opcije,vrlo sam zadovoljan.Lumia 925 8.1

    ReplyDelete
  16. Barbara Williams30 October, 2014

    sve se bilo izbrisalo nije mi radio pola dana,al sad je sve oke vratilo se na staro valjda je trebalo vremena da se osposobi kak spada uh dobro da je

    ReplyDelete
  17. Meni je blokirao ceo telefon, morao sam da ga resetujem, usao sam u podesavanja, kliknuo na narator, nisam mogao da skrolujem, da udjem u podesavanja na wp, par sati sam izgubio! Samo da upozorim da neko slucajno ne upali narator, pojavi se zuti okvir svuda, i ne prestaje da prica na engleskom i da objasnjava, jako je frustrirajuce!

    ReplyDelete
  18. Da to je narator. to je normalno ponasanje jer on ne sluzi za obicne korisnike nego za ljude sa hendikepom ili su slijepi ili slabo cuju. i samo treba citati i objasnjeno je kako se izlazi :)

    ReplyDelete
  19. Citao sam, slusao i sve pokusavao, ali desilo se da blokira da nece da odreaguje na dodir, pa sam morap da vadim bateriju.... Ali nema veze, sada je gotovo... Problem je resen... :)

    ReplyDelete
  20. Join the discussion…kada kliknem na Profil od nekog,ne pokazuje nista

    ReplyDelete
  21. Pod favoriti u whatsapp pisu svi oni koji i imaju whatsapp. A ako kliknes na profil nekoga na tabu "svi" onda nema jer tu su svi kontakti sa brojevima na telefonu.

    ReplyDelete
  22. Ne,to je OK...kad kliknem pojedinacno na Profil pod"Info"ne pokazuje nista a ranije je Bilo,slika, br. Itd...

    ReplyDelete
  23. veoma cudno. to mi se nije jos desavalo. jeli pomaze reinstall?

    ReplyDelete
  24. Ne,par puta sam uradila,al nista,opet isto....

    ReplyDelete

Ostavite komentar