15.10.14

Krenula službena WP8.1 Update 1 nadogradnja za Samsung Ativ S uređaje

wp_ss_20141014_0001_thumbKonačno lijepe vijesti i za korisnike Samsung Ativ S uređaja, ipak izgleda da nisu zaboravljeni.

 

Kako pišu korisnici WindowsMania.pl foruma, krenula je službena Windows Phone 8.1 Update 1 nadogradnja za Samsung Ativ S uređaje. Prema njihovim informacijama, nadogradnja dolazi na uređaje koji nisu prijavljeni putem Preview for Developres programa što znači da se radi o službenoj nadogradnji, a verzija ove nadogradnje po broju odgovara verziji sustava koji se isporučuje sa Lumia 730, 830 i 930 uređajima.

 

Ako koristite Samsung Ativ S uređaj, provjerite dostupnost nadogradnje na vašem uređaju, možda vas iznenadi.

 

izvor: WMPoweruser

45 komentara :

  1. Kako da legalno vratim Ativ S na 8.0?

    ReplyDelete
  2. Mislim da je fake,to je jedini screenshot na netu...😞

    ReplyDelete
  3. Potvrdjuju na WPC da je stigla nadogradnja, ja sam na DP i manuelnom proverom ne dobijam nista, cak sam i CSC menjao i opet nista, ne tesim se da ce verovatno uskoro stici jer da nisam presao na DP jos bi na GDR2 bio, znam to jer i devojka ima Ativ i otkad je kupljen nikakav update nije stigao za njega, a znamo svi koliko je sistem u zadnjih godinu dana napredovao, inace iz istog izvora su nam telefoni..

    ReplyDelete
  4. Taman instaliram pfd oni puste zvanicni update :D znao sam hahahh.

    ReplyDelete
  5. Informacija je tacna. Ja sam jos oko ponoci dobio nadogradnju i sve je proslo glatko. Nadogradnja se ne odnosi na korisnike pfd, oni je za sada nece dobiti. Csc cod mi je ATO.

    ReplyDelete
  6. I ja se pitam :)

    ReplyDelete
  7. Kod mene je verzija sistema 8.10.14157.200

    ReplyDelete
  8. ne znam koliko si dobar sa engleskim ali tu su upute

    WPCentral forum
    http://forums.wpcentral.com/ask-question/297182-samsung-ativ-s-downgrade.html

    XDA developer (ista tema)
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2391138

    ReplyDelete
  9. Domagoj Biškup15 October, 2014

    Pozdrav svima,
    dal tko zna kaj se dešava s WP update-om 8.1 za HTC 8X? Dal ima kakvih novosti ili se još uvijek ništa nezna?

    ReplyDelete
  10. Ovo
    je tacno za Ativ s , prebacio sam kod na ATO i upravo je nasao neku
    nadgradnju i instalira je trenutno , da napomenem pre toga je bio DBT
    kod .

    ReplyDelete
  11. Ko je instalirao da javi koju je verziju softvera dobio, ja nenam ovu sa slike nego 8.10.14157.200. Dobio sam live tile na store i imam mogucnost foldera. Ja mislim da je to poslednja i na pfd.

    ReplyDelete
  12. Sta znace ti kodovi i kako se to menja i gde se nalaze :D?

    ReplyDelete
  13. Kako bi bilo da napravite neki clanak o tome,na nas jezik :)?

    ReplyDelete
  14. Upravo
    instaliram 8.1 update 1 , posto su ga pustili zvanicno , bio mi je
    telefon na DBT regionu , promenio sam na ATO i vec druga instalacija je
    u toku , u narednih nekoliko dana da li je sve leglo kako treb a da
    napomenem u ovom trenutku se i dalje instalira posto traje nesto manje
    od sat vremena druga instalacija .

    ReplyDelete
  15. ##634# a onda *#321647335 promena regiona . DBT Nemačka ,ATO navodno kazu na mnogim forumima da je Austrija , mada mislim da je to automatski tako mi nesto deluje te slovne oznake , mada mozda i gresim, Semy uradio ovako kao sto sam ja i pazi baterija ne bi smela da ti je ispod polovine bude.

    ReplyDelete
  16. Nisam se baš bavio sa fleširanjem i vraćanjem sustava na stare verzije, ali proučit ću ovo malo pa ću vam pokušat napisat upute kako ide.
    Mislim da ću temu staviti u forum, pa da bude lakše naći tko god da bude tražio.

    ReplyDelete
  17. Domagoj Biškup15 October, 2014

    A valjda bude nekaj skoro. Niš, hvala na odgovoru. :)

    ReplyDelete
  18. Bila je vijest da će dobiti HTC 8X i 8S.. kada će to biti, nije nigdje objavljeno ali čim budu neke vijesti bit ćete obaviješteni

    ReplyDelete
  19. Pa jel to neki duzi proces sto nebi smeo da je poluprazan? Meni je inace na pfd,pa kad budem naucio kako da ga vratim na 8.0 posle cu taj region sredit... Ima li veze sto je tel na swiscom bio? Msm,sim free je ali logo swiscoma je kad se pali.

    ReplyDelete
  20. Imaš WP 8.1 GDR1 za HTC 8X i 8S, preko "Windows Phone Preview for Developers". Nzm. zašto bi čekao zvaničnu verziju, kada i ova ide direkdno preko Microsofta-a.Sve radi najnormalnije, pa i "Cortana", kada prebaciš region i jezik na UK npr.

    ReplyDelete
  21. Meni cortana nece posto sam stavio greskom datum rodjenja 2014.Kako da to promenim?Pomoc ljudi?😊

    ReplyDelete
  22. Otvori postavke tog računa na računalu i promijeni datum rođenja.

    ReplyDelete
  23. I kod mene je ista verzija, danas instalirala. Ali, prvi problem je sto ne radi kamera. Ja sam mislila da se to desavalo samo preko PfD. Ipak je ovo zvanicna verzija, bez obzira na region i jezik, valjda bi kamera trebala da radi. Ima li ko isti problem?

    ReplyDelete
  24. Imao sam i ja prebaci na region SAD i jezik telefona neka ti bude English (United States ) , radice ti i kamera i Cortana nesto verovatno nisu sa firmwerom dobro odradili pa mora na taj region . Here drive + na taj nacin je besplatan .

    ReplyDelete
  25. Prebacila sam i opet ne radi :(

    ReplyDelete
  26. kad si prebacila regiju na SAD jesi li dobila coranu?

    ReplyDelete
  27. Dobila sam i Cortanu i proradila je i kamera konacno. E sad, imam jos jedan problem. Na SD kartici sam imala dosta stvari, kojih sad nema. Tu je muzika, video zapisi, ali mi fale slike. Postoje prazni albumi sa nazivima samo, ne znam zasto ih ne ocitava.

    ReplyDelete
  28. Kako se ponasa kamera ovima sto su na zvanicnom 8.1..

    ReplyDelete
  29. Zeljko ne znam kako to da uradim?

    ReplyDelete
  30. Ovako, ideš hotmail.com
    tu se ulogiraš sa tim računom kojim si logiran i na svome uređaju (ista email adresa i ista šifra)
    u gornjem desnom kutu piše tvoje ime, klikneš na svoje ime i spusti ti se izbornik. U tom izborniku što ti se spustio klikneš na "postavke računa". Kad ti se otvore postavke računa tu imaš opciju za urediti ime i prezime, datum rođenja, država. itd.


    kad to napraviš odeš u postavke uređaja i otvoriš "email+accounts" i odabereš Microsoft account, dužim klikom na njega ti se otvori izbornik i klikneš na "sync" da sinkronizira podatke i to bi trebalo biti to


    Nadam se si skužio sve

    ReplyDelete
  31. Razumeo,hvala!

    ReplyDelete
  32. Nakon instaliranja 8.1 prestala je da mi radi kamera,probao sam sa avim ROMovima koje sam nasao na netu,ali nakon updatea kamera prestane sa radom,sada sam se opet vratio ma 8-icu...

    ReplyDelete
  33. Meni djeluje da su fotografije prije bile cistije...ne znam, ili mi se cini.

    ReplyDelete
  34. Koji ti je region i jezik? Ja sam prebacila na SAD i sad radi.

    ReplyDelete
  35. Vladan Vukajlovic17 October, 2014

    Ako nisu slike obrisane,to je onda do citanje podataka sa kartice, samo premesti slike van foldera pictures-slike u koreni folder i imaces sve slike kad otvoris na telefonu,najbolje i najbrze da uradis preko kompa

    ReplyDelete
  36. Domagoj Biškup17 October, 2014

    A reko kad sam čeko tolko još koj tjedan me nebu ubio, a ak nebu skoro tak bu i bilo kak si i reko, ali tnx.

    ReplyDelete
  37. E bravo zeljko :). Iako mi pfd radi dobro verovatno cu se vratiti na 8.0 pa na zvanicni update :). A posto se sa telefona sve brise,moze li se uraditi bekap na kompu ili na one drive?

    ReplyDelete
  38. Pa zar nije bila zvanicna izjava da 8S ostaje na 8.0! Jesu to i 8s pogurali?

    ReplyDelete
  39. Da, ali za sada samo preko "Windows Phone Preview for Developers".Ja ne vidim nikakvu razliku između Preview for Developers od MS-a i zvanične verzije za HTC telefone.HTC nema neke svoje eksluzivne apps, kao što postoji poseban "Nokia Cyan" update, etc...

    ReplyDelete
  40. Meni je kod- TIM. Uopste na listi ne postoji ATO..

    ReplyDelete
  41. Izaberi na primjer DBT, pa poslije pokusaj naci ATO, valjda ce izbaciti na listi.

    ReplyDelete
  42. Ja na mom ativ s ne mogu da nađem ATO? Pozz iz Crne Gore

    ReplyDelete

Ostavite komentar