3.10.14

Cyan nadogradnja dostupna za još uređaja prijavljenih putem Preview for Developers programa

Lumia black UpdateDobre vijesti za korisnike Windows Phone 8.1 Preview for Developers programa koji još nisu dobili Cyan nadogradnju na svojim uređajima.

 

Izgleda da je Microsoft odlučio završiti priču oko Cyan nadogradnje na Lumia uređajima. Naime, Microsoft je pustio novi krug nadogradnji za uređaje prijavljene putem Preview for Developers programa. U ovom krugu Cyan nadogradnjom su zahvaćeni Lumia 625, Lumia 920 i Lumia 1020 uređaji.

 

Ako imate uređaj sa instaliranim Preview for Developers programom, u postavkama uređaja provjerite je li dostupna nadogradnja za vaš uređaj, možda vas iznenadi.

 

izvor: WPCentral

12 komentara :

  1. Dobila je jucer i Lumia 1320...

    ReplyDelete
  2. evo i ja imam neki update na L520,samo ne znam je li to ovo sada ili od prije nesto
    onaj od prije 10ak dana sam skinuo i instalirao,ali nakon toga nisam imao drugi update,kao neki drugi korisnici...mozda je sada bas taj,evo pokrenuo sam update

    ReplyDelete
  3. to je ovaj sada.. inače, dođe jedan "obični" koji ispravlja grešku sa BitLocker pa onda kada se instalira dođe Cyan

    ReplyDelete
  4. evo zavrsi update,jest cyan
    nadam se samo da mi baterija nece brze curiti,bio sam zadovoljan baterijom na PfD verzijama do sada

    ReplyDelete
  5. čudno, nigdje se ne spominje.. koliko mogu vidjeti, L1320 je još u prošlom krugu dobila nadogradnju. Možda imaš slučaj kao zippo, malo kasni

    ReplyDelete
  6. Pa i meni bilo cudno kad mi se pojavio update jucer, a nigdje se ne pise o tome...uglavnom sad imam cyan, a zasto tek sad nez

    ReplyDelete
  7. Ja jos nista nemam,lumia 925. Oce bit ista od toga?

    ReplyDelete
  8. Ni L820 jos nista nepokazuje kao aupdate iako ja za moj cv vec odavno izasla cyan nadogradnja 😢. Mislim da bi bolje bilo da nisam u pfd-u. 😩

    ReplyDelete
  9. L920 nakon nadogradnje nije vise fluidna kao sto je bila prije...dali ste i vi ostali primjetili isto?

    ReplyDelete
  10. Zoran Nikic07 October, 2014

    Uprav uradjena cyan nadogradnja na L625 , telenor Srbija

    ReplyDelete

Ostavite komentar