7.10.14

Cyan nadogradnja za Lumia 820 uređaje prijavljene putem Preview for Developers programa

WP8.1 updateDobre vijesti i za korisnike Lumia 820 uređaja sa Windows Phone 8.1 Preview for Developers sustavom.

 

Microsoft je pustio Cyan nadogradnju za Lumia 820 uređaje koji su prijavljeni putem Preview for Developers programa. Kao i kod ostalih uređaja, prvo će se instalirati jedna manja nadogradnja koja donosi ispravke grešaka, kada se ona instalira opet provjerite dostupnost nadogradnje i Cyan nadogradnja bi trebala biti dostupna.

 

Ako koristite Lumia 820 uređaj sa Windows Phone 8.1 Preview for Developers sustavom, u postavkama uređaja provjerite dostupnost nadogradnje za vaš uređaj.

29 komentara :

  1. Zasto ja na lumi 720 ne mogu otvorit extras+info

    ReplyDelete
  2. Kod mene bila prvo cyan pa onda ona druga nadogradnja.

    ReplyDelete
  3. moguće da su nešto promijenili, do sada je bilo tako da dođe ona manja koja ispravlja moguću grešku pa onda Cyan.. to je došla ona nadogradnja za Update 1

    ReplyDelete
  4. nebih ti znao dati odgovor.. tražio sam po forumima, ima još korisnika sa takvim problemom ali nitko nije ponudio riješenje.


    to te na WP8.1 zeza?

    ReplyDelete
  5. Jest 8.1 PfD , malo prije sam dobio neki update pa cu vidit sta ce on donijet mozda proradi

    ReplyDelete
  6. aj pokušaj taj update.. ako ne bude išlo pokušaj sa Hard resetom, vjerujem da si Sorft reset već napravio.
    naravno, napravi backup podataka

    ReplyDelete
  7. Bojan Milenković07 October, 2014

    Sinoć je prošao Cyan na Lumia720 PfD 8.1..
    kasnije je bio upgrade i za sam PfD..
    Sve ok

    ReplyDelete
  8. Cyan update samo doso, pokusat cu to sa hard resetom veceras

    ReplyDelete
  9. Zdravo, ima li neko isti problem ko meni na Lumia 820? Mreza se gubi non stop bez pricine, i nekad zna da je Telefon isklucen vise od 20 minuta. Jedini spas je da to primetis kada vidis da ne mozas da telefoniras i onda resetujes telefon.Sim je ok, probao sam na drugi telefon. Ima li neko isti problem i daj boze resenje 😊?

    ReplyDelete
  10. Postoji mogućnost da sim karticu ne staviš dobro, probaj gurnuti još malo, ili izvući ako je moguće. Ako ne pomogno, probaj sa soft resetom, nadalje hard resetom. Provjeri ima li kakvih ažuriranja za telefon.

    ReplyDelete
  11. Ovaj problem je prisutan kod telefona vec godinu dana. Azzuriran je sa najnovim update ima. Karticu sam nekoliko puta vadio-opet stavio, i isto. Kada ucinim reset problem se resi, ali ili kasnije u toku dana ili sutra se opet pojavi. Frustrira me 😊

    ReplyDelete
  12. To je onda hardverski problem, sigurno se gubi kontakt između kartice i telefona. Ako imaš garanciju nosi na popravak. To je frustrirajući problem kad stalno moraš paziti imaš li signala ili ne.

    ReplyDelete
  13. Nedzad Pugonja07 October, 2014

    Nije do hardware kod mog prijatelja ja l920 ima isti problem poslije instaliranja w8.1.nemoj dlati djaba u servis.

    ReplyDelete
  14. Nije HW isto mislim. Nekad dobro radi nekad ne. Stvarno ne znam sta bi moglo da bude

    ReplyDelete
  15. Nedzad Pugonja07 October, 2014

    Siguran sam da je do update.U mog prijatelja l920 je stara tek nekih pola godine.Njemu se idto to desava nakon update.
    poznato je da wp poslije updata ima uvijek nekih glupih gresaka.A kao poboljsavaju sistem.uvijek nesto steks.razocarenje.

    ReplyDelete
  16. Najčešće je slučaj da nema kontakta između sim kartice i telefona. Dok sam imao lumiu 920 dešavalo me se isto to sa gubljenjem signala dok nisam probao malo doštimati sim u utoru. Više mi se to nije dešavalo. Ne bi svaki put pisao nick i mail ovdje da nisam 99% siguran da je to.

    ReplyDelete
  17. Ja sam sličan problem imao na L800.. Jel ti kartica napravljena kao microSIM ili si je dao izrezati?

    ReplyDelete
  18. Kod mene takodje,pisle updatea na Cyan je jos moglo uci u extras aki vec odavno nemoze,samo izbaci.Imam L630

    ReplyDelete
  19. Pise da mi je azuriran nije naslo nikakav update prije 7-8 dana sambinstalirao neki update l820?

    ReplyDelete
  20. Dva puta je se instaliralo je li moguce da je to to i kako da provjerim je li cyan ?

    ReplyDelete
  21. Postavke>dodaci+informacije

    ReplyDelete
  22. Hvala puno ipak je cyan malo mi nije jasno prije 7-8 dana sam ga instalirao.

    ReplyDelete
  23. Emil Hodžić07 October, 2014

    Kod mene nema nikakvog update,a na PFD sam.Lumia 820

    ReplyDelete
  24. Kod prijatelja ja došao cyan za lumiu 525 pfd.

    ReplyDelete
  25. Bojan Shojke Mihajlović08 October, 2014

    Posle ovog clanka,odlucih cisto iz radoznalosti da vidim da li ima Cyan update za pfd 620 kad eto ti iznenadjenja - ima :) tako da za sve ostale koji imaju l620 proverite update ako vec niste.

    ReplyDelete
  26. Bilo je kod mene na L920.Rijesio sam tako sto sam ponovo postavio mrezu na manual.Obnovis te postavke za auto-manual mreze.POZ

    ReplyDelete
  27. Samo da se zahvalim doktor u! Pomestio sam malo SIM kartu i vec 2 dana radi ok! Hvala puno svima!

    ReplyDelete
  28. Rekoh li vam da sam doktor? :D
    Nema na čemu Tino, tu smo da razmjenjujemo iskustva... Pozz

    ReplyDelete

Ostavite komentar