9.10.14

Nadogradnja za Ocijenite nas, Mreža+ i Nokia Car aplikaciju

Store logoDanas su tri aplikacije za Lumia uređaje dobile nadogradnju, a to su: ocijenite nas, mreža+ i Lumia Car aplikacija.

 

Ovom nadogradnjom aplikacija "ocjenite nas" je dobila samo ispravke grešaka, a mreža+ je uz ispravke grešaka dobila i podršku za dvije SIM kartice. Nokia Car aplikacija nije dobila nikakve značajnije promjene osim promjene imena aplikacije. Prije nadogradnje se zvala Nokia Car, a ovom nadogradnjom je preimenovana u Lumia Car.

 

Inače, Lumia Car aplikacija je jako praktična za vozače koji imaju potrebu koristiti uređaj tijekom vožnje. Kako bi  vozačima odvlačila što manje pažnje Lumia Car aplikacija korisnicima prikazuje samo one osnovne funkcije koje korisnik odabere. Ako često koristite mobitel za vrijeme vožnje, Lumia Car aplikacija će vam dobro doći.

 

Nadogradnje za ove aplikacije možete preuzeti klikom na slike ispod ili skeniranjem QR kodova.

 

Lumia Car

 

QR_Lumia_Car_App

 

Ocijenite nas

 

QR_Rate_Us

 

Mreža+

 

qr_nokia_network

22 komentara :

  1. Malo cu u offtopic,
    Ljudi imam problem sa "novim" telefonom. Kada nekoga pozovem i krenem da pricam, prvi slog koji kazem cuje se odlicno a onda kao da mi prigusi mikrofon. Nema fizickih prepreka, kada snimam zvuk za voice note, sve se lepo cuje, kada stavim na loudspeaker opet me lepo cuju, samo kada razgovaram odradi to prigusivanje i to toliko da me ni ne cuju, kao da prekidam.
    Ako pravim pauzu ugovorenju, npr ako bih govorio kratko a a a a a, lepo se cuje, a ako bih produzio moj govor npr aaaaaaa, samo bi prvo slovo dva bilo glano. Pokusao sam soft reset. Nisam pfd. Ima li neko slicnih iskustava, kako resiti, ocigledno nije hardverski vec nesto softverski...

    ReplyDelete
  2. Ako snimas zvuk i sve je ok onda je to do mreze ili do drugog telefona. :) jesi li pokusao mozda nazvati na drugi neki telefon?

    ReplyDelete
  3. Da je bar tako kao sto kazes Dino, bilo bi dobro. Upravo sam iscitao preko 200 komentara od ljudi kojima se isto desava. Resenje NE POSTOJI. Bar ne jos uvek, ljudi su sve radili, cistili rupice, proveravali nagnutost tj ugao telefona i na kraju moze biti samo jedno objasnjenje, "noise feduction" koji ubija sve zvuke. Dok MS ne napravi da ovo bude opcija koja se moze ugasiti, ja kao ni puuuno drugih wp korisnika, necu moci da uradim ono primarno sto telefon jeste....da razgovaram.
    Jako sam besan i mislim da cu uskoro, ako ovo ne resim, da prodam telefon i da kupin neki blekberi ili ajfon.

    ReplyDelete
  4. Upravo sam odradio poziv preko vibera i savrseno se cuje. Ovakav propust je stvarno nedopustiv. Najcesce se problem javlja kod 920, 720, 820 i 1520. Baksuz sam

    ReplyDelete
  5. Stefan Ivanović10 October, 2014

    Nose reduction kao nešto što je softverska stvar, trebalo bi da se reši hard resetom. Da je stvar u hardveru onda bi čitave serije uređaja imale taj problem (u ovom slučaju premium uređaja), a to je jako puno uređaja, tako da bi relativno brzo bio poznat taj problem i neko bi rešenje morali smisliti. To je jedino što ja mogu da preporučim.

    ReplyDelete
  6. Jesi li skoro ažurirao telefon?

    ReplyDelete
  7. Vala brate ima drustvo mi 520,820,920,925,ja imao 920,1020 sada imam 1520 i nemam taj problem,ako je hardverski problem odnesi gde si kupioimas garanciju, ili posalji NokIji tj Microsoftu email i objasni u cemu je problem.Uradi fabricko restsrtovanje pa onda vidi moze li.

    ReplyDelete
  8. Slazem se sa tobom 4 druga imaju Nokia Lumiu 1520 i niko nema problem i ja imam i nista.Ako se sta kada desi nesto nece uzmes fabricko restartovanje i gotovo trebalo bi da ispravi ako je do softvera ako je hardverski odneses gde si kupio neka poprave.

    ReplyDelete
  9. Stefan Ivanović10 October, 2014

    Sad sam pogledao na netu i ispostavilo se da je noise canceling microfone zapravo problem, ali nije hardverski problem jer uglavnom nastaje posle Cyan update, znači drajveri su problem za neke serije uređaja koji imaju određeni model mikrofona ugrađen. Jedino što možeš je da reklamiraš telefon ako imaš garanciju ili da čekaš Denim firmware krajem godine, što praktično znači mesec-dva, jer obični update za 8.1 će to teško rešiti, osim kroz opciju koju si naveo, a to je da ubace mogućnost isključivanja tog mikrofona kroz audio podešavanja.

    ReplyDelete
  10. Hard reset obično rješava takve probleme.

    ReplyDelete
  11. Ok ljudi, citao sam da hard reset resava problem na par dana i onda ponovo krece haos. Probacu veceras da uradim fabricko resetovanje pa cu videti. Hardvdrski nije sigurno jer na viberu sve radi savrseno.
    Nemam garanciju, kupih ga polovnog uvezenog iz mmadjarske. Fon je nov...
    Nadam se da ce update resiti problem.
    Probacu prvo da predjem na pfd da vidim da li ima nekih nadogradnji, ako nema i ne resim problem onda cu na fabricko...
    Stavio bih ja linkove gde sam citao da ima puno ljudi sa identicnim problemom ali ne znam da li smem...Dino?

    ReplyDelete
  12. Pfd i update 1 ne resava problem. Veceras cu hard reset, pa ako nece onda cu pokusati sa Nokia recovery na fabricki softwere.

    ReplyDelete
  13. Pozz kad ce da u mrezi+rese problem poziva na cekanju...

    ReplyDelete
  14. Pozdrav Zac

    Nije to problem mreze+ nego mreznog operatera jer kod mene radi poziv na cekanjum uvijek je i radio. Znam da ne radi na nekim operaterima ali to operateri se moraju uskladiti.

    ReplyDelete
  15. dr Fred Edison11 October, 2014

    Otkucaj u dialeru *#43# i poziv da proveris da li je aktivan call waiting. Ako nije onda otkucaj *43# i poziv da bi aktivirao.

    ReplyDelete
  16. I sta bi???

    ReplyDelete
  17. Jos nisam stigao da ga vratim. Imam neke bitne stvari da prebacim na komp, a vremena nemam. Valjda cu sutra stici.

    ReplyDelete
  18. Pozz
    Kak mislis do operatera
    Kad sam mob vracal na 8.0 normalno je delalo znaci ovaj operater koji je i sad... cak mi se cini da je i na 8.1 al bez pfd al nisam skroz siguran

    ReplyDelete
  19. Javi kada sta uradis.

    ReplyDelete
  20. Posle milion godina sam resetovao preko nrst i raadi :-)

    ReplyDelete

Ostavite komentar