24.10.14

Nadogradnja za Windows Phone 8.1 Preview for Developers

preview_thumb

Za uređaje prijavljene putem Preview for Developers programa je puštena nova nadogradnja.

 

GDR1-DP

Nadogradnja ima oznaku 8.10.14192.280. i označena je kao kritična, ali ipak se radi o redovnoj nadogradnji koja donosi ispravke grešaka i poboljšanja u radu. Također, Greg Sullivan je na svom Twitter profilu objavio kako se radi o testiranju isporuke kritične nadogradnje, te da je ova nadogradnja nije kritična.

 

Ako ste korisnik Preview for Developers programa, provjerite dostupnost nadogradnje na vašem uređaju.

 

izvor: WMPoweruser

24 komentara :

  1. Veliki Drkadzija24 October, 2014

    Lumia 625 ima nadogradnju . Preuzimam pa cu videti sta i kako :)

    ReplyDelete
  2. Dino Linić24 October, 2014

    Na lumi-i 520 radi bolje, ljepse ucitava nego prije i dosta brze otvori nokia camera beta

    ReplyDelete
  3. Andrija Lepojevic24 October, 2014

    Momci kako izgleda kad se ulogujete na preview for developers
    Mene izbaci iz app-je i moram opet da,se ulogujem,ali opet isto... Inace koristim lumiu 925

    ReplyDelete
  4. Sulejman 102024 October, 2014

    Lumia 1020 funkcionise mada ne vidim neke promjene.

    ReplyDelete
  5. Lumia 625 ,nisam Jos primetio promenu

    ReplyDelete
  6. Sa sd kartice ne dozvoljava mi da vratim app skype na telefon a neznam ako je izbrisem dali ce ponovo instalirati na sd ili tel.ustvari nisam ni znao da mi je ta aplikacija na,kartici vjerovatno zato mi skype radi usporeno

    ReplyDelete
  7. Zati se preporucuju kartice sa klasom 10 one su malo skuplje ali zato brze. Sto se tice instaliranja aplikacija standardno sistem je namjesten da instalira na telefon. Ali mozes opet pogledati u aplikaciji za memoriju telefona. Tu imaju postavke za aplikacije, slike, muziku, downloade itd., i gdje se oni spremaju.

    ReplyDelete
  8. Mene interesuje oce li nekim updejtom doci i mogucnost vibracije dok se kuca sms umesto ovog zvuka i voleo bih da mi telefon vibrira sve vreme dok zvoni a ne zavibrira jednom i cao :) pozdrav drugari

    ReplyDelete
  9. prilikom pokretanja telefona pokazala mi se ikona "munje" i zubčanika,da li može neko da mi objasni značenje iste :-)...u pitanju je htc 8x

    ReplyDelete
  10. "Munja znači da ti je telefon priključen na punjač, a "zubčanik" znači da je nadogradnja u toku i da ne treba ništa dirati, dok ti se ne pojavi tvoj početni ekran.

    ReplyDelete
  11. Dinstaliraj aplikaciju, pa je ponovo skini sa "Store" i instaliraj.Radiće 100%.

    ReplyDelete
  12. Ne mogu se ulogovati na pfd nema sile :(

    ReplyDelete
  13. Andrija Lepojevic25 October, 2014

    Ma uradio sam to sve ali izbaci mi ovo : "To download the preview,you must be registered as a Windows Phone developer."

    ReplyDelete
  14. Pa šta je tu problem, sve završiš u dva klika na računaru.
    Uostalom imaš upustvo za "Windows Phone Developer Preview" na ovom linku:
    http://dev.windows.com/en-us/develop/devpreview

    ReplyDelete
  15. Izvadis karticu, instaliras skype i vrati karticu :)

    ReplyDelete
  16. Tako i uradio mada mi to nije bas prakticno

    ReplyDelete
  17. Da li ce se ikad resiti problem sporog pokretanja nokia camera aplikacije,jer je bas bez veze cekati skkoro 10 sekundi da se kamera pokrene,ili je ovo samo kod mene,lumia 520

    ReplyDelete
  18. Miralem Suljić26 October, 2014

    L630 za oko 2,5sec a L925 3sec ravno.
    630 je na PfD 8.1 a 925 8.1 cyan

    ReplyDelete
  19. To je vec vreme koje je odlicno

    ReplyDelete
  20. u mene isto tako pokrece na Lumia 1520 sa preview for developers zadnjom nadogradnjom, mada je uvijek do sada ovako brzo se palila.

    Mislim da je uzrok duzeg paljenja mozda radi nedostatka memorije na telefonu?! Problem moze nastati radi toga jer WP koristi kao i Windows sistem memoriju telefona kao "page fajl" i tu sprema podatke umjesto u RAM.

    Ako nije manjak memorije u pitanju onda ne znam sta bi moglo biti ali duze od 3-4 sekunde ne treba biti ni na Lumia 520 ni na htc 8s.

    ReplyDelete
  21. Miralem Suljić26 October, 2014

    Evo imam tu i 520, otvara za 3 sec. Nije na PfD nego obican 8.1 cyan.

    ReplyDelete
  22. Kupio sam nokiu lumiu 820,ima 8.1,ali nikako ne znam je li oficijelni ili pfd. Dakle nema ni pfd aplikaciju,nista. Kako mogu to da znam? Inace verzija OS-a je 8.10.12393.

    ReplyDelete
  23. Miralem Suljić28 October, 2014

    Jel ti pise u info 8.1 update 1 ili samo 8.1

    ReplyDelete
  24. Da li je neko imao problem da mu mikrofon ne radi? Ja na lumia 720 sa 8.1 PFD imam taj problem od pocetka avgusta meseca i ne mogu da ga resim. U septembru je zamenjen mikrofon i radio je 2 dana. Posle je uradjen update i opet nece. U servisu su mi rekli da cekam neki novi update ili da mi zamene plocu. Mislim da je pokusan nedavno cyan update i nije prosao.

    ReplyDelete

Ostavite komentar