8.10.14

Nadogradnja za Xbox Music aplikaciju

xbox music_thumbXbox Music aplikacija je dobila dvanaestu po redu nadogradnju za Windows Phone 8.1 uređaje.

 

Kao i zadnjih nekoliko nadogradnji, ova nadogradnja ne donosi promjene po pitanju funkcija i izgleda već samo ispravke grešaka koje su se pojavljivale i poboljšanja u radu aplikacije.

 

Trenutna verzija Xbox Music aplikacije je 2.6.322.0, a nadogradnju za aplikaciju možete preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

qr_xbox_music_1

5 komentara :

  1. Meni se cini da je sad ok.

    ReplyDelete
  2. Nisam probao sada ali do sad uvek je postojao neki sum pri pocetku naredne pesme. Nije do tog dolazilo na wp 8.

    ReplyDelete
  3. Kupujem app preko visa kartice i sve fino ispunim al nece,stalno mi pokazuje da je pogresan kod kartice i cvv a u stvari nije,kartica danas napravljena,Dino,Zeljko???

    ReplyDelete
  4. Jedino mi pada na pamet da kartica/banka ne podrzava taj nacin. Ili da je mozda jos aktiviranje kartice u toku. Meni kartica nije radila 48h od kako sam je dobio.

    ReplyDelete
  5. A onda vjerovatno moram cekat 48h

    ReplyDelete

Ostavite komentar