16.10.14

Nadogradnja za Dodaci+informacije i Lumia Storyteller aplikaciju

IMG_2330Dodaci+informacije i Lumia Storyteller aplikacije za Windows Phone uređaje su danas dobile nadogradnju. 

 

Dodaci+informacije aplikacija je nadograđena na verziju 3.12.0.3. Iako nije objavljen popis promjena za ovu verziju, nekim korisnicima se pojavilo da koriste Lumia Denim softver, pretpostavlja se da je riječ o pripremama za Lumia Denim nadogradnju. Ako vam kojim slučajem bude pisalo da koristite Lumia Denim softver, to je greška, vaš uređaj i dalje koristi Lumia Cyan softver.

 

Lumia Storyteller aplikacija je dobila neke nove funckije. Trenutna oznaka verzije je 2.6.0.11, a nove funkcije su:

  • Odabir datoteka za Storyteller sadržaj
  • Opcija ‘Bez glazbe’ za video priče
  • Dugi pritisak za izbornik
  • Poboljšana podrška za karte izvan mreže

 

Nadogradnje za Dodaci+informacije i Lumia Storyteller aplikaciju možete preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR kodova.

 

Dodaci + informacije

 

QR Extras Info_0

 

Lumia Sotryteller

 

qr_nokia_storyteller

15 komentara :

  1. Jel mozete da instalirate Lufthansa app? Kod mene nece na wp8.0

    ReplyDelete
  2. Na Lumi 720 8.1 popravljeno ono sto se nije moglo otvoriti extras+info

    ReplyDelete
  3. Samo da vam kazem koliko nas microsoft voli,voli toliko da je iphon-u i androidu obezbedio savrsen skype a nama na wp poslednji odpad...nocas sam "pukao" a izgleda da ce i telefon....volio bih da grijesim i da se izvinem,i molim vas ne govorite mi da predjem na droid ili da ne pljujem wp...imam dva naloga na skype ali samo jedan mogu koristiti jednostavno wp ne dozvoljava drugi nalog ustvari trazi mi samo live.com i tad automatski prijavi jedan nalog ali ja hocu onaj drugi to nemoze,,,eee kako je nekad skype bio dobar dok nije dosao u ruke ms,,,sta ja sad da radim evo jutro nisam spavao i nisam se prijavio na skype,,,,vec mi je puna "vreca" windows filozofie nije ni cudo da ovako dobar os ima tako malo korisnika u svijetu...izvinjavam se vlasniku stranice sto sam nepristojan ali ja ulazim u sedmi sat bezuspjesnog logovanja na skype hvata me nervoza,,dvadesetak dana sam koristio android samo za skype i juce sam ga prodao kako sad da mi se jave osobe koje su imale komunikaciju sa tim skypom,,,

    ReplyDelete
  4. Za android si pravio još jedan skype račun?

    ReplyDelete
  5. Nedzad Pugonja17 October, 2014

    Kod mene nakon updata kad otvorim dodatci i info pise da mi je verzija softvera denim.Jeli to normala.

    ReplyDelete
  6. Miralem Suljić17 October, 2014

    L630 instalirana i radi

    ReplyDelete
  7. Sve ce to wp pozlatiti ,polako ,ja licno ne preferiram nista drugo osi
    m wp ,pa ljudi moji nemoze sve odjednom ,mlad je wp i iz dana u dan napreduje ,mslm da ce u dogledno vrijeme "ušiti" sve ostale op.....(moje misljenje)

    ReplyDelete
  8. Da,za android sam pravio jos jedan racun i sad bih taj racun da prijavim na wp ali ne moze,,,strasti su se smirile oprostite na nestilskom tekstu skype problem mi je rijesio htc 310

    ReplyDelete
  9. Pise ti lepo u clanku da update donosi gresku :P vidis da u zadnje vreme jedino sto rade je zamajavanje sa nekim promenama imena Nokia-Lumia, Bing-MSN.

    ReplyDelete
  10. A nisi se mogao logirati sa jednim računom na dva mobitela?

    ReplyDelete
  11. Sa wp racunom mogao sam logovati na android ali sa radunom andr.nisam mogao na wp a to mi je bitno jer na tom racunu imam oko 30e pretplate

    ReplyDelete
  12. aha.. mislim da si samo trebao povezati račun od androida sa hotmail računom

    ReplyDelete
  13. Nesto sam o tome citao prije izvijesnog vremena ali mi sad ne ide,kako da s povezem?

    ReplyDelete
  14. Hvala cim mi vrijeme dozvoli odradit cu

    ReplyDelete

Ostavite komentar