9.9.14

Opera Mini beta aplikacija dostupna za Windows Phone uređaje

Opera_Min_logoPrije nekoliko dana smo objavili vijest o skorom dolasku Opera Mini aplikacije za Windows Phone uređaje. Danas se u Windows Phone Trgovini pojavila Opera Mini aplikacija u “beta” verziji.

 

Opera_Mini_screens

 

Iako su u početku bile otvorene prijave za beta verziju aplikacije, danas je aplikacija postala dostupna za sve korisnike. Za početak aplikacija nudi sljedeće mogućnosti:

  • Brzo biranje- postavite neograničen broj omiljenih web stranica na početni zaslon Opera Mini preglednika
  • Pametna stranica- mogućnost pregleda obavijesti na društvenim mrežama
  • Kartice- možete otvoriti više web stranica u isto vrijeme
  • Spremanje stranica- možete spremiti stranicu sa čitavim sadržajem i kasnije čitati

 

Aplikacija je prilagođena i za uređaje sa 512MB RAM memorije i još je u beta verziji pa je moguće očekivati greške u radu. Opera Mini beta aplikaciju možete preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

qr_opera_mini

37 komentara :

  1. Antonio Klapčić09 September, 2014

    Ne radi na l1520. Zastane na nekih 20% i tjt. Pomoć?

    ReplyDelete
  2. zanimljivo, vidio sam još jednu primjedbu da ne radi.. to je prilikom preuzimanja ili nakon instalacije?

    ReplyDelete
  3. Ne radi na Lumia 1020, stane na nekih 20% prilikom otvaranja i tu je kraj.

    ReplyDelete
  4. Antonio Klapčić09 September, 2014

    Nakon instalacije naravno -_-

    ReplyDelete
  5. pokušaj soft reset, reinstalaciju.. možda pomogne

    ReplyDelete
  6. 1320 ne otvara nekako mi premalo 2 MB za takvu app.

    ReplyDelete
  7. Kada sam pre nekih godinu dana napisao koje mi app fale na wp, opera je bila jedna od njih. Sad kad je tu, iako je beta verzija, ne mogu je porediti sa ie koji je mnogo bolji, i na koji sam skroz naviko...
    Sve u svemu, odlicno sto je sada i opera medju nama. To je korak napred za wp

    ReplyDelete
  8. Srdjan Cvetkovic09 September, 2014

    Na 625 isti problem. Instalirao, pokrenuo i mućak. Deinstalirao, opet instalirao, resetovao fon i o5 pokrenuo i o5 cvc! Deinstalirao i okanuo se ćorava posla. Za sada.

    ReplyDelete
  9. Ne radi pri pokretanju stane na loading-u..

    ReplyDelete
  10. Ja sa ie imam fenomenalno iskustvo i ne planiram da ga menjam za bilo sta ,jer radi savrseno dok je na androidu potrebna alternativa za chrome jer je mnogo bagovit i spor...po meni su sve aplikacije ovog tipa bezkorisne dok ie radi kako radi😉

    ReplyDelete
  11. 1320 isto neće pokrenuti....skinem, instalira se al neće pokrenutk, napravio restart ali nista, neće

    ReplyDelete
  12. I da neki arapski znakovi su pri loadanju...?

    ReplyDelete
  13. Barbara Williams09 September, 2014

    na nokia lumia 820 super radi,najkorisnija aplikacija koju imam :)

    ReplyDelete
  14. i na mojoj 625 radi lepo ali ne kao IE, nisam imao problema oko instalacije. Medjutim kada je izasao post da izlazi opera mini za WP ja sam se ulogovao tj prijavio , pa mozda zbog toga nece pojedinima da se instalira, mislim to je moja pretpostavka...

    ReplyDelete
  15. Ne radi pri pokretanju...

    ReplyDelete
  16. Ne mogu da instaliram. Pokrene instalaciju i tu ukoči. Prijavio sam se za beta verziju juče ali ni jedan od linkova nije mogao da pokrene instalaciju. Lumia 630

    ReplyDelete
  17. +radi brzo na 520, mnogo brze nego ie,
    povratak na prethodne stranice bez ponovnog ucitavanja
    - blagi lag pri skrolovanju,
    ne prikazuje mobilne verzije nekih sajtova nego desktop varijante..
    za beta varijantu vrlo dobar 4


    ReplyDelete
  18. Stefan Ivanović09 September, 2014

    Radi fenomenalno brzo. Ali ni ne čudi, slabo šta je implementirano u beza verziju (zato i 2MB veličina), na html5 testu ima skor od fantastičnih 53! 😅 Nisam je koristio na ozbiljnijim stranicama, ali sumnjam da može puno. Videćemo šta će doneti nove verzije

    ReplyDelete
  19. +radi brzo na 520, mnogo brze nego ie,
    povratak na prethodne stranice bez ponovnog ucitavanja
    - blagi lag pri skrolovanju,
    ne prikazuje mobilne verzije nekih sajtova nego desktop varijante..
    za beta varijantu vrlo dobar 4


    ReplyDelete
  20. Ne radi ni na mojoj L820, upalim i samo stoji na ucitavanju i neki arapski ili koji već jezik ispod toga...:/

    ReplyDelete
  21. Lumia 925...Ne može ni da se pokrene. Vrti nekoliko sekundi i ruši se.

    ReplyDelete
  22. Zijad djulovic09 September, 2014

    Kako uraditi soft reset ,jeli istovremeno dugme za paljenje i za stisavanje zvuka ,hvala unaprijed 😊

    ReplyDelete
  23. Zijad djulovic09 September, 2014

    Neradi ni kod mene na 1020 pokrene dvaestak% i to je kraj ....

    ReplyDelete
  24. Nevezano za operu, imam jedno pitanje...
    Pratim ovih dana kako se u trgovini pojavila igra "assassins creed pirates" ali je nemogu skinit jer valjda nije za našu regiju ili nesto...danas je objavljeno da je za android i ios besplatna, pa me zanima oće li uskoro bit dostupna i za nas ili smo mi zadnja rupa na svirali?

    ReplyDelete
  25. Ne radi ni na L920. Krene da podize i samo izadje iz app...

    ReplyDelete
  26. Ne pomaze...cekamo novu verziju... 😉

    ReplyDelete
  27. Nedzad Pugonja10 September, 2014

    Idiotizam.Izbace aplikaciju koja u startu ne radi.Fuj.

    ReplyDelete
  28. Kod mene radi ko zmaj na L630

    ReplyDelete
  29. To je zato sto su danas nadogradili Operu. Unapredili da i ostalima ne radi:P ne radi ni kod mene. Ipak je beta verzija pa su opravdane sve greske.

    ReplyDelete
  30. Stefan Ivanović10 September, 2014

    Za vas kojima se krši kad surfujete, obrišite history, cookies i passwords ako možete da uđete u app, pa deinstalirajte aplikaciju i instalirajte je sa US ili UK regije. Današnji update je doneo neka poboljšanja i implementacije standarda pa je html5test danas dao 197 bodova, što je mnogo bolje od jučerašnjih 53. Biće ovo dobro kad ga ispeglaju, ipak je još teška beta

    ReplyDelete
  31. Zijad djulovic10 September, 2014

    Ja se izvinjavam ali sta je us ili uk regija??? Hvala

    ReplyDelete
  32. Moze li mi neko reci zasto ne moze da otvori app, instalirao i kada pokusam da je otvorim ona se sama zatvori. Regija je na US kao i jezik

    ReplyDelete
  33. Stefan Ivanović11 September, 2014

    Uđeš u settings/podešavanja i tu imaš da promeniš region/regiju za telefon. Tražiće da restartuješ telefon posle toga i onda možeš da skidaš i aplikacije koje nisu dostupne za balkansku regiju.

    ReplyDelete
  34. Zijad djulovic11 September, 2014

    Stefan hvala prijatelju ali kada promijenim regiju neda da skidam trazi "uredite postavke moja porodica" izluđuje me .....

    ReplyDelete
  35. Posle updejta proradila, nije lose ali sada sam se navikao na IE pa ipak ostajem pri njemu

    ReplyDelete
  36. Na mom L630 isto udjem pocinje ucitati neki stranicu i puff izadje iz app.Beta je to ipak,bice to super kad izadje finalna verzija.Najmocniji browser :)

    ReplyDelete
  37. Ima mali trik kad nece ucitati neki link koji ste ukucali u google. Ja par stranica sacuvao u Saved pages! I kad ponovo udjem u operu sa precice ili ukucavanjem u google samo me izbaci.Ali ako odem i otvorim sacuvanu stranicu i refresujem ga onda u 95% slucajeva otvori i posle sve radi i precice i tako.ima kad ispise oops onda par puta udjem i sacuvanu stranicu refresujem i eto provereno radi! Znaci extra!!!

    ReplyDelete

Ostavite komentar