22.9.14

Lumia 530 dostupna u ponudi Mobisa

l530

Ovih dana je Mobis electronic, koji je inače ovlašteni uvoznik i distributer Nokia uređaja za Bosnu i Hercegovinu, u svoju ponudu uvrstio i Lumia 530 DS uređaj.

 

Podsjećamo, Lumia 530 je najslabiji i cijenom najprihvatljiviji uređaj iz Lumia serije koji je nasljednik Lumia 520 uređaja. Uređaj ima 4” LCD zaslon, četverojezgreni Snapdragon 200 procesorom radnog takta 1,2GHz, 512MB RAM memorije i 4GB interne memorije (proširivo do 128GB s MicroSD karticom), kameru rezolucije 5MP s fiksnim fokusom i bateriju kapaciteta 1430mAh.

 

U Mobis ponudi, cijena Lumia 530 DualSIM uređaja s dvije godine garancije je 210KM (PDV uračunat). Više o ovoj ponudi, detaljnijim karakteristikama uređaja te o načinu plaćanja ili dostave možete saznati na Mobis electronic službenoj stranici.

8 komentara :

  1. Dobro moze da posluzi kao "drugi"telefon mada i sa losim specifikaciama windows dobro radi

    ReplyDelete
  2. Nije reklama ali moja lumia 1020 u bh telecimu na 24 mjeseca spdveom izasla 203 km ,doduse takva akcija je trajala 3 dana i nema ih vise uopce u ponudi sta ces ko je sretan sretan je ;)

    ReplyDelete
  3. Danas se nadjem u drustvu petorice poljaka u Poljskoj i za cudo svih pet imaju lumije razlicitih modela bio sam u cudu a bilo mi i drago mada njima nije bilo jasno cemu se cudim....ocigledno Balkan nikako da prihvati kvalitet windowsa

    ReplyDelete
  4. Narucio sam preko Kupi.ba za 218km sa dostavom na kucnu adresu placam pri preuzimanju s moze jos karticom,ili posalju podatke uplatim pa posaljem emailmom uplatnicu.Stize mi 26.9.2015 pa se javim kakav je,crne boje sam narucio curi nije bilo druge,kupi.ba oreko mobisa.ba :) Ja imam Nokia Lumiu 1520, brat 1020, drug jedan 920 drugi drug 820,treci drug 630 DS i drugarica 925.Samo tako siri se Lumija i na nase trziste polako ali sigurno i iskreno iPhone i Lumija su najbolje,jos kada ubacis karticu i mozes kupiti app al stim da mozes uvek izbrisati je to je najbolje :)

    ReplyDelete
  5. Pardon 2014 😄

    ReplyDelete
  6. Nevezano za temu,
    kako vam radi internet danas na WP uređajima?
    Kod mene na L625 neradi ni preko wifi ni preko 3g sem ako koristim opera browser na njemu radi probao sam wifi preko 2 operatera M:tela i preko Telrada ista situacija.
    Isto važi i za supruginu L620 i za drugara koji ima L1520.

    ReplyDelete
  7. Kod mene na Lumiji 1520 bratovoj 1020 i drugovom 920 extra radi.Ja sam,na 3g oni na wi fi i nema problema.To pre tebi nesto da je do telefona,ili do interneta u gradu,selu ili gde si vec.I kod mene,je telrad net u stanu i nema problema.

    ReplyDelete
  8. aha.. e šteta, pretplatu izbjegavam maksimalno a i ne koristim BiH broj.. mislio sam da je neka opasna akcija rasprodaje bila pa gledam 203KM, kupio bi odma dva xD

    ReplyDelete

Ostavite komentar