5.9.14

Nadogradnja za Fhotoroom i Facebook beta aplikacije

IMG_2330Facebook beta i Fhotoroom aplikacije za Windows Phone su dobile nadogradnju na noviju verziju.

 

Facebook beta aplikacija je nadograđena na verziju 8.3.1.1 i ovom nadogradnjom je dobila ispravke grešaka i poboljšanja u radu aplikacije, a Fhotoroom aplikacija je nadograđena na verziju 12.2 i osim ispravki grešaka i poboljšanja u radu, aplikacija je dobila i neke nove funkcije.

 

Popis promjena u 12.2 verziji Fhotoroom aplikacije:

  • 9 novih okvira
  • ažurirani pregledi okvira
  • #SMFC izazovi integrirani u tražilici
  • obnovljeno UI/UX sučelje
  • ispravke grešaka i poboljšanje u radu aplikacije

 

Nadogradnje za Facebook beta i Fhotoroom aplikaciju možete preuzeti klikom na slike ispod ili skeniranjem QR kodova.

 

Facebook beta

QR_Facebook_Beta

 

Fhotoroom

QR_Fhotoroom_New

23 komentara :

  1. Zijad djulovic05 September, 2014

    Ja nadogradio radi Ko doksa (y)

    ReplyDelete
  2. Zijad djulovic05 September, 2014

    Fb beta stikla Kao nikada do sada😊

    ReplyDelete
  3. Smeće fb beta nakon updatea 😁 nije mi stvarno jasno kako ne mogu napraviti aplikaciju sa svim funkcijama koje ima aplikacija fb na Androidu i iOS-u. Hrpa toga fali u aplikaciji

    ReplyDelete
  4. Sve je bilo extra do prije 2 dana,imao sam sve objave uredne a zadnja 2 dana ne budem na fb cijeli dan i udjem navecer i sam mi se 5-6 objava na naslovnici uploda.pa sta je ovo stalno neke gluposti,dino??

    ReplyDelete
  5. Ne vezano za temu, Viber, ne kontam, ja i komšija imamo 520-ske, kod mene radi u pozadini, sve OK, pozivi i poruke, 8.1 pfd, kod njega samo ako je upaljena aplikacija, 8.1 cyan, napravio sam mu hard reset, nekoliko puta instalirao i ništa. Oba telefona kod mtela. Omogućeno u pozadini da radi. Kakva su vama skorašnja iskustva sa Viberom?

    ReplyDelete
  6. Pato i ja sam to primjetio da hrpa objava fali a da ne govorim o tome da ne mozes promijeniti preko aplikacije naslovnu sliku i takve osnovne stvari. Da mi je upoznat te debile koji rade fb aplikaciju za Wp a ni Viber nije ništa bolji

    ReplyDelete
  7. A da ne govorim o tome kako aplikacije jedu bateriju a o igricama da ne govorim i kada igram igrice ugrije se jako mob. Radi se o Lumiji 930

    ReplyDelete
  8. Viber je bio uzasan do pre 4,5meseci nakon toga su dosli update-i koji su ga ispeglali i evo meni radi savrseno mesecima u nazad😊 do duse l920 ali neverujem da ima neke veze i kod ostalih ljudi koje poznajem,a imaju wp radi super

    ReplyDelete
  9. A dobro,naslovna slika mi bas nije toliko bitna,to sve moze proc al ovo.. Al radilo mi sve extra do neki dan kad se srusio fb,od onda prodje par sati a na naslovnici par objava novih i jos mi cesto ima probleme s prihvacanjem podataka a veza je extra..i evo vidim jutros novi update,reko evo ga sad ce to rijesit,i ja napravim update i ne vidim nikakva poboljsanja ni u brzini ni nekim nedostatcima,pa kakvi su ti updatei,ko to radi,cemu sluzi kad nista ne popravlja

    ReplyDelete
  10. Ista stvar i kod mene, za 10h samo 5-6 objava, a pouzdano znam da ih ima vise...

    ReplyDelete
  11. Kod mene nakon cyan-a radi perfektno, prije je znao tu i tamo da zakasni sa notifikacijama, pogotovo ako je losija konekcija, a sto se tice komsije, postavi mu tel na us regiju, ja sam tako kolegi uradio i rijesio problem...

    ReplyDelete
  12. Da imas 5 prijatelja i 2 stranice mora ih bit vise

    ReplyDelete
  13. Ne znam kako to kod mene skype viber perfektno rade bez i najmanjeg problema baterija izuzetno dugo traje...valjda cu nesto naci da ne radi kako treba

    ReplyDelete
  14. U tome i jeste fazon, dva ista telefona, kod istog provajdera, on pošto nije imao preview (stariji je čovjek, ne čačka puno) ima noviju verziju od mene, ja sam još na black, ista aplikacija drukčije radi.(uradio sam mu hard resset, reinstalirao sigurno 5 puta, upaljen vajber u pozadini, možda da mu prebacim na engleski, ja sam prije nekoliko mjeseci prebacio radi kortane, pada li kome još šta napamet?

    ReplyDelete
  15. Hajd, probaću još sa regijom, pa javljam, možda pomogne još nekome ko ima sličan problem.

    ReplyDelete
  16. I ja imam identicne probleme...pise da ne moze preuzeti podatke a wifi pun
    Isto tako,nista ne prikazuje na news feed...ista je situacija i sa app na androidu
    Usrali momacki

    ReplyDelete
  17. Evo cini mi se da je dosao sebi,evo opet normalno funkcinira haha

    ReplyDelete
  18. Sto bi rekao jedan komicar "treba da se zahukce"

    ReplyDelete
  19. Nazalost nece nista direktno sto korisnik uradi pomoci da "poboljsa" notifikacije aplikacija. Svaki korisnik ima zavisno od aplikacije na odredeno ili neograniceno vrijeme kod za notifikacije koji koristi aplikacija da salje notifikacije. Prilikom otvaranja aplikacije taj kod se mora pozvati i server da primjeti "tamo moram slati notifikacije ako postoje", nekad se zna desiti da taj kod se preskoci i ne registrira se uopste telefon (korisnik) za push notifikacije. Neke aplikacije kao fb beta imaju brisanje memorije push notifikacija i namjestanje vremena kada ce se osvjeziti notifikacijski kod i to moze pomoci, ali samo nekada. Jer ako server ne radi za odredeni broj korisnika jednostavno nista ne stize. Dok neki nemaju nikakvih problema. Tako da korisnik tu dorektno malo moze uraditi.

    Na kraju nisu ni krivi ovi sto prave aplikacije jer su krivi oni koji drze servere koji salju push notifikacije na telefone, a u vecini slucajeva kompanije iznamljuju takve servere umjesto da ih posjeduju.

    ReplyDelete
  20. I zaboravio sam napisati u vecini slucajeva je jednostavno rijesenje tog problema. Jer korisnici gase aplikacije iz pozadinskog rada u battery sense na wp8.1 i onda kazu da nesto ne radi... To sam dozivio dosta puta.

    ReplyDelete
  21. Vjeruj mi, Dino sve sam pokušao, maloprije sam mu promijenio i regiju i jezik na US. Međutim primijetio sam da je razlika u tome što kod mene u notifikacijskom centru ima viber a kod njega nema i ne mogu nikako da ga ubacim, ima osam aplikacija, ne znam dali je to maksimum, pokušao sam neke da deinstaliram nebi li se viber pojavio i zauzeo njihovo mjesto u notifikacikskom centru ali ništa, imaju neke bezvezne aplikacije ali viber odbija da se pojavi, vrlo je moguće da je do toga.

    ReplyDelete
  22. Nazalost nista ne pomaze jer ti znam jer znam kako su napravljene push notifikacije. A sto se tice dozvole za aplikacije, moze imati instalirano koliko zeli ali 30 njih moze na wp8.1 rasiti u pozadini. Na wp8 taj limit je bio 15. To su aplikacije koje mogu kod izvoditi same u pozadini da azuriraju live tile, lockscreen ili salju notifikacije. Tako da ne vjerujem da je do toga, ostaje samo da nije registrovan telefon za oush notifikacije, zato pomaze i reinstalacija aplikacije ponekada.

    ReplyDelete
  23. Sad vidjeh ovu tvoju objavu, znači da se ne može ništa uraditi da bi se viber pojavio u notifikacijskom centru, onda je to baksuzluk i samo im se predstoji nadati da će samo od sebe pojaviti.

    ReplyDelete

Ostavite komentar