27.9.14

Nadogradnja za Xbox Video aplikaciju

xbox music_thumbXbox Video aplikacija za Windows Phone 8.1 uređaje je dobila lijepu nadogradnju koja će vjerojatno obradovati mnoge korisnike.

 

Ovom nadogradnjom Xbox Video aplikacija je nadograđena na verziju 2.6.315. Aplikacija sada podržava SRT titlove za osobne videozapise, omogućeno je lakše upravljanje spremljenim video zapisima (jednostavno izbrišite preuzete filmove i epizode TV serija s telefona ili uklonite film ili TV seriju iz zbirke na telefonu), manje ispravke grešaka i poboljšanja u radu aplikacije.

 

Iako broj promjena nije velik, podrška za SRT titlove će se sigurno svidjeti mnogim korisnicima. Ako već niste, nadogradnju za Xbox Video aplikaciju možete preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

QR_xbox_video_1

 

Hvala Mirzi na javljanju!

40 komentara :

  1. Meni ne prikazuje titlove

    ReplyDelete
  2. Treba ti biti isti naziv filma i titlova, moralo bi raditi

    ReplyDelete
  3. Jel to samo ako skines film sa njihove app ili moze da se prebaci sa kompjutera pa da pusti sa titlom?

    ReplyDelete
  4. Mozes i sa kompa,ja probao,radi sve

    ReplyDelete
  5. Ja sam napravio poseban folder sa filmom i titlovima koji sam prebacio u folder video i zato mi nije radilo. Sada radi kad sam povadio sve iz posebnog foldera

    ReplyDelete
  6. Super je sto konacno mogu titlovi,ali kako da namestim da ćčđž u titlu budu prikazani bez ?

    ReplyDelete
  7. Stefan Ivanović27 September, 2014

    Čemu ovo služi a uz to i ne radi? Šta vredi učitavanje titla ako ne možeš da promeniš encoding u neki drugi jer ovaj ne pokazuje dijakritike. Da bar pokazuje neka zamenska slova nego romb sa znakom pitanja. Znači neupotrebljivo, što se mene tiče. U poslednje vreme mi WP opasno ide na živac. Ko želi da sluša muziku MORA da koriszi mp3, jer podrška za m4a i aac postoji na papiru samo, u praksi teško, mora baš da se potrefi encoder koji WP podržava. Video je još gori, sve jedače memorije podržava a .mkv koji je open format (kao i .flac npr.) ne podržava. Blutooth i NFC jedva rade dok se ne ugasi WiFi, nisam jedini sa tim problemom. Ne postoji air sync što na iOS ima od verzije 5, a na Androidu sa 3rd party app rešenjima odavno. Pazi, ovde ne učitva video ako je u folderu a ne direkto u Video biblioteci? I tome slične sitne stvari od kojih de diže kosa na glavi iole ozbiljnijem korisniku. Nema attach dokumenta u mail, smo slika. Koliko god da sam oduševljen celim ekosistemom konstantno padaju na sitnim stvarima.

    ReplyDelete
  8. Ne mozes, ne podrzava...

    ReplyDelete
  9. Iako kasne,jaaaako kasne za drugima,ova je promjena dobrodošla.Međutim,slažem se sa Stefanom što se tiče prikazivanja ć,č,š i ž,da bar pokazuje iste bez kvačica,a ne ovaj glupi ?!
    Jooooooj,umjesto da privuku korisnike,oni ih s ovakvim stvarima odbijaju!!!!

    ReplyDelete
  10. Drustvo ne krivite Microsoft sto nasa drazava je za njih tackica koja se ne vidi i koja uvek dobija sve zadnje, sami smo za to krivi.Opet ima citanje titlova dok na androidu i iOS kako sam ja upucen bez neke druge app ne moze.Drugo sigurbo ce ispraviti i to cekajte ne moze sve odjednom, a za sada skinete ccplayer koji cita sve titlove i formate, imate free verziju sa reklama ili kupite kao ja 0.99 dolara i gledate normalno.Mozete kopirati filmove gde god hocete na telefon ili karticu i on ih pronadje.Mislim ne shvacam dosta vas tu pljujete po Microsoftu ako je tako lako i sve znate uzmite napravite, drugo niko vas nije terao da kupite WP.A opet par mana sto ima bolje to nego da mi telefon steka.Isto svaki auto i proizvodjac ima mana nekih tako i sistem i telefon, sada gledajuci WP moze parirati drugim sistemima ima cak i nesto bolje od drugih a negde je losiji, ali vazno je da Microsoft slusa korisnike i ubacuje.Meni je najvaznije da u buducem update dodje testatura za swype na nas jezik,mobilne podatke da mogu iskljucuti iz notifikacionog centra i da mogu praviti foldere.Po vasem za sve je Microsoft kriv et sad primer Viber je najlosija app na WP storu i on je kriv, e nije vec Viber koji toliko stedi da raspise konkurs za app da mu drugi naprave ili da zaposli programera isto tako i Opera.

    ReplyDelete
  11. radi ok.. samo da videoplayer podržava i druge formate kao MKV... jedino što se tiče titla, morate ga konvertirati u "UTF 8 with signature" da bi naša slova šđčćž bila OK... ja npr otvorim titl u Notepad2 i onda na File - Encoding http://www.flos-freeware.ch/no...

    ReplyDelete
  12. To sam i ja htio napisati. Bitno je prevod snimiti u tacnom formatu. To vjerovatno moze i sa obicnim notepad.

    ReplyDelete
  13. Pozdrav, ja ne vidim svoje video snimke koje sam napravila telefonom kad otvorim xbox video. L920 je u pitanju, zna li neko u cemu je problem? Hvala

    ReplyDelete
  14. kako to napraviš da imaju naša slova ...neradi ti link

    ReplyDelete
  15. Ovo sa utf8 radi. Pisao si ranije o ovome za Moli pleyer.
    Posle silnih udedjivanja sad mogu da kazem da sam ipak ja bio u pravu :) ipak je nedostatak podrske za titlove bio nedostatak sistema, a ne politika MS kao sto si tvrdio.

    ReplyDelete
  16. Gledanje ccplaye a za skidanje komp 😄

    ReplyDelete
  17. Stefan Ivanović29 September, 2014

    Titlovi ne rade ni sa promenom na UTF 8 with signature. Rade š,ž i đ ali č i ć ne. Da ironija bude veća, u UMPlayeru na PC mi je kodiranje za titlove podešeno na Windows CP1250 i jedino tako titlovi rade kako treba. Pa oni ne mogu da ispoštuju ni sopstveni standard kad već neće ISO standarde, tipa ISO-8859-2 koji je za "balkansku" latinicu.

    CCPlyer mi izbacuje neku grešku o XVid kodecima i traži upgrade sistema i daje link ka uputstvu za PfD. U pitanju je AVI format, dok .mp4 pušta i CC i Video app, mada jedan u CC secka a drugi radi ok, dok oba u Video app rade OK. CC ne pušta video ako je audio kodiran u DolbyDigital AC3 jer program nema licencu, tako da mkv nisam mogao da probam jer od 5 koje imam pri ruci svi su sa AC3 (Windows Phone ima licencu za DD, pa ne vidim u čemu je problem, verovatno su aplikacije prinuđene da koriste svoje izvore kodeka jer im sistem ne dopušta korišćenje integrisanih, poput pomenutog DolbyDigital). U krajnjoj liniji ja još ne odgledah video a da sve radi. Izbrisani video se i dalje nalazi u Video biblioteci nativne aplikacije sve do restarta telefona i nema mogućnost da se obriše. Slično se dešavalo i sa Music app nekad, sad se to u Music app dešava samo pod Recent plays kategorijom. Tamo stoje i izbrisane pesme i ne mogu se ukloniti.

    Našao sam još jednu grešku u integraciji sistema WP i Windows. Kad se menja ime fajla kroz Windows Explorer drugačije se ponaša nego inače, zapravo autoselect teksta zahvati i ekstenziju (kome je podešeno da je prikazuje), dok na Windows ne hvata ekstenziju. Ako greškom probate da promenite ime fajla i obrišete ekstenziju Windows Explorer se zamrzne ali uspe da odradi, ali za posledicu CC više ne vidi taj video bez ekstenzije dok ga Video app vidi.

    Sve u svemu totalni kuršlus. Jesam se raskokodakao na 100 strana, ali ovo sve je toliko banalno glupo kad se uporedi sa konkurencijom da nemam reči. I na kraju krajeva, ne radi kako treba. Dovoljno je zamisliti se u poziciji nekog ko treba da plati L930 "tričavih" 500E i da ne može da gleda video i sluša muziku bez štapa i kanapa rešenja, a da nema iole pristojnu alternativu na Store. Da npr. artwork za muziku embeduje u mp3 fajl jer se Music app zaglupi pa folder.jpg često neće da učita, a pride ga i smanji na 200x200 piksela i izgleda užas. Pa da prekodira svoje titlove u UTF 8 with signature. Ili da stavi Preview for Developers da bi dobio "naprednu" stvar kao što je app folder na početnom ekranu. Pa onda razmisli da treba da embeduje Developera u 200px UTF, šta? Kupiće premium Android ili iP5s.

    ReplyDelete
  18. Druze napisao si dosta glupih stvari tebi niko ne brani da imas android i iOS uredjaj idi sta ces ovden, idi na balkan android ili sta vec pa komentarisi, nisi nikada imao windows phone to se vidi iz prilozenog,ili si cackao kod nekog telefon ili si kopirao sa,nekog sajta text.Ja skidam bdrip filmove to znaci mkv ili mp4 i gledam normalno preko ccplayera sa prevodom.Drugo za muziku toliku si dramu digao, ja ljepo spojim telefon sa racunarom i kopiram muziku u telefon kao da je usb ili odem preko windows phone app i prebacim,na telefonu Nokia Lumia 1520 imam preko 1000 pjesama raznog zanra i oko 13 filmova i svi rade normalno.Drugo ni jedan player na,iOS kao kmplayer ili vlc ne cita ć,š,ž i td,kako ja znam jer drug ima iPhone 5s i nema ta slova,a drugo na iPhone ne mozes prebaciti film bez iTunesa.A za android neznam ali da nebih uzeo ga radi stekanja da mi daju Samsung Note 4.Reci ti meni dali android ili iOS ima u svom video playeru da moze citati prevode, jedna rec NEMA.Ovo je tek pustena opcija i sigurno ce biti doradjena u vremenu a uskoro treba da izadje i VLC player za windows phone.Isto kao sto pricas za DFP isto tako na iOS-u imas beta verzije da skines ili sada android L da skines da probas kao beta tako i to.Ne shvacam ljude kao tebe sto su ogorceni ne volimo svi isto i nismo svi isti,nesto volis uzmi i ne pljuj po drugom,kao sto sam dole rekao ko tebi brani kada se u sve razumes digni kredit ili nadji nekog da te finasira pa napravi sistem, evo ja prvi kazem kupicu od tebe prvi taj telefon.Windows Phone je mlad sistem 4 godine kaki je izasao i dosta se popravio,za te 4 godine i nije savrsen kao ni jedan ima mana,kao i iOS koji je vec tu 7 godina ili android koji 6-7 godina kako je tu i dalje ne mogu da naprave da ne blokira.Pa iOS kada je dobio opciju za foldere, to u iOS7 je bilo ograniceno koliko app u folderu ja mislim ili u iOS6.Znaci od iOS1 do 5-6 nije bilo app u folder.Pa kada je iOS dobio da stavis wallper ili sta vec,nijedan sistem nije savrsen daleki od toga i svaki sistem ima svoje obozavaoce i ljubitelje,i sto bi rekli nasi svaka roba ima svoga kupca.Mogu ti navesti sada 100 stvari zs iOS i android sto nevaljaju.Ali necu jer i WP ima mane,i nikog ovden to ne zanima.Toliki od mene mene.

    ReplyDelete
  19. "Reci ti meni dali android ili iOS ima u svom video playeru da moze citati prevode, jedna rec NEMA." dal si ostao ziv? :P

    ReplyDelete
  20. vidis da imaju sva slova, jesil ziv :)

    ReplyDelete
  21. pusti film i ubaci u telefon da ga gledas preko playera od googla i okaci sliku :)

    ReplyDelete
  22. Stefan Ivanović29 September, 2014

    Kažete sva slova rade, a kačite rečenice bez svih slova :) Evo jedne u u UTF koja jasno pokazuje da ne rade č i ć. Samo me zanima šta je Gagi990 hteo da kaže dole, šta sam ja glupo rekao? Za svoje pare imam pravo da se žaim na bilo šta što ne radi. Pazi logike, šta se žališ niko te ne tera idi na Android i iOS. Bravo. Dok sam imao L520 rčunao sam da je do hardvera jer je fon od 100E, ali sad sa L920 koju sam platio polepo para mi baš i nije svejedno. Okačiću i snimke ekrana iz CCPlayera sa greškama o kojima sam pisao. I snimak ekrana iz Music app pod Recent Plays gde se vidi da ne učitava artwork a ima tu i pesama koje su obrisane. Ne znam da li može više snimaka pa ako ne može kačiću u odgovore.

    ReplyDelete
  23. Stefan Ivanović29 September, 2014

    CCPlayer error sa avi snimkom

    ReplyDelete
  24. Stefan Ivanović29 September, 2014

    CC sa Dolby greškom

    ReplyDelete
  25. Stefan Ivanović29 September, 2014

    Music app greška

    ReplyDelete
  26. Stefan Ivanović29 September, 2014

    Prevod bez svih dijakritika

    ReplyDelete
  27. Stefan Ivanović29 September, 2014

    Mečku sam rodio dok konačno nisam natera da radi najobičnija stvar kao što je prevod. Uspeo sam sa Notepad++ da to odradim, najpre se učita "običan" ASCII pa se character set prebaci u Windows-1250 i onda tek uradi konverzija u UTF (Convert to UTF).

    ReplyDelete
  28. Stefan Ivanović29 September, 2014

    Sva slova u CC

    ReplyDelete
  29. Stefan Ivanović29 September, 2014

    Sva slova u Video app

    ReplyDelete
  30. Stefan Ivanović29 September, 2014

    valjda će sad proći slika u originalnom postu iz nekog raloga nije kao i u sledeća dva posta

    ReplyDelete
  31. Stefan Ivanović29 September, 2014

    slika takođe nije prošla iz prve

    ReplyDelete
  32. Stefan Ivanović29 September, 2014

    ovde isto

    ReplyDelete
  33. Nemam ni jedan film u fonu. Ako ovaj ne moze to sto ti pricas ima na marketu masa programa koji podrzavaju sve formate i titlove. Ne znam dal ima neka stavka koju mi sa WP mozemo, a da Android ne moze. Filmove ne gledam ni na tv-u, tako da ako se setim da bas na fonu gledam film posle 100 god nije problem da u notepadu promenim na utf8. U svakom slucaju super sto su ponudili ovo, treba da imamo kao opciju.

    ReplyDelete
  34. Kod mene video ne radi. Kad uđem u aplikaciju ne vidim niti jedan clip koji sam ranije skinuo sa neta. Stalno hoće da se registrujem na xbox i kad to pokušam stalno izbacuje grešku. Pomozi, neko 😊

    ReplyDelete
  35. kopirao sam film na Android da ne ostane nejasno. Ipak MOZE!
    kao sto rekoh sumnjam da wp nesto ima sto Anroid ne. Cak se i Nokia sa mapama okrece Androidu.

    ReplyDelete
  36. Kad otvorim ovu aplikaciju sve mo se crni i nevidim nista na njoj, nerazumjem bit onda te aplikacije...molim pomoc...hvala

    ReplyDelete

Ostavite komentar