31.7.14

Novi detalji oko Update 1 nadogradnje za Windows Phone 8.1 Preview for Developers

newMnogi korisnici se pitaju da li je Cyan nadogradnja uvjet za instalaciju Update 1 nadogradnje za Windows Phone 8.1 Preview for Developers. Danas je Joe Belfiore na svom Twitter profilu dao odgovor na  to pitanje.

 

Korisnici koji imaju instaliran Windows Phone 8.1 Preview for Developers ne trebaju svoje uređaje vraćati na Windows Phone 8.0 verziju kako bi instalirali Update 1 nadogradnju jer Cyan nije uvjet za nadogradnje iz Microsofta kao što je Update 1 (GDR1). Za sada korisnici WP8.1 PfD trebaju samo pričekati sljedeći tjedan kako bi instalirali Update 1. Podsjećamo, Cyan je firmver i njega dobivaju samo Nokia uređaji dok Update 1 dobivaju svi uređaji koji imaju instaliran Windows Phone 8.1 PfD.

 

Update 1 će vjerojatno biti dostupan od ponedjeljka za sve korisnike Windows Phone 8.1 Preview for Developers , bez obzira na uređaj ili firmver.

 

izvor: @joebelfiore

14 komentara :

  1. Vladan Vukajlovic31 July, 2014

    Nevezano za temu sta je sa glasinama da ce se pojaviti HTC M8 for WP ,da li ima nekih novih glasina.

    Ovo je pozitivna vest za sve korisnike !!😎

    ReplyDelete
  2. http://www.itvesti.info/2014/07/stize-htc-one-m8-sa-windows-phone-om.html?m=1

    ReplyDelete
  3. Vladan Vukajlovic31 July, 2014

    Zelim ti ugodan dozivljaj sa novim phabletom i nadam se jednom clanku o tvom jednomesecnom koriscenju ,mislim da ces svima pribliziti sve prednosti takvog Dzina

    ReplyDelete
  4. Da to cu svakako uraditi i mogu uporediti iz iskustva spram 920 i 925. Tu recenziju sam zapoceo ali zastao sam na zaslonu jer sam previse napisao i isao u detalje, taj clanak moram skratiti pa objaviti :) onda ide ovaj. Za sada je 1520 fantastican, nadam se da ce ostati utisak takav i nakon duze vremena.

    ReplyDelete
  5. Ja imam 1320 i za one nesto plićeg dzepa, mobitel je mrak. Jedino sto mu vidim kao manu u odnosu na 1520 je kamera koja zaista nije nesto, boje/kontrast odlično, ali rezolucija/oštrina nije na razini...ostalo stu nudi 1520 u odnosu na njega mi ne znaći puno(nista)

    ReplyDelete
  6. Cestitam Dino na novom mobitel.Tebi i treba veci ekran,ipak si ti razvijac jel da......A narvno i ja se nadam da ce izaci HTC slican njihovom premium modelu M8.Da postri konkurenciju.Ali i nadam se Samsungu i ostalim poznatijim proizvodzacima mobilnih aparata.Do sada sve izgleda slabo.Jer dobro bi dosao i LG i Sony uz premium modele(makar da izbace po jedan aparat) Samsunga i HTC pokrenulo bi lavinu.

    ReplyDelete
  7. A sto se tice novog HTC ako bude kamera u njihovom fazonu ultra pixela to je onda bezveze jer kaska ta kamera za konkurenciom bar sto se tice aparata na androidu.S tim da HTC M8 ima sve pohvale.A ja cu cim neko napravi mobitel s duzom autonomijom zamjeniti Lumia 920.Jer realno jos sam pod ugovorom s BH telekomom i ne isplati mi se prodavati ovu Lumiu.
    P.S. sem kada bi Sony izbacio flegship...

    ReplyDelete
  8. Ako neko instalira taj novi gdr1, a jos uvek nije dobio zvanicni wp8.1, da li ce biti problem sa zvanicnom nadogradnjom, s obzirom da ce imati verziju koja je ispred te?

    ReplyDelete
  9. nece biti problema jer ko ima preview for developers i 8.1 on ima i zvanicni 8.1. gdr 1 je isto zvanicni samo sto ga mi testiramo kao prvi, ako bude nekih promjena mi cemo dobiti jos jednu nadogradnju do oficijelne, a oni koji nisu u preview for developers programu ce dobiti samo jednu koja ce nositi sve sto smo mi od prve do zadnje.

    ReplyDelete
  10. Da, tek sada vidim neke greske u svojim aplikacijama i to cu ispraviti :) do sad au emulatoru nisam mogao vidjeti te sitnice. I ja sam se nadao da ce Sony ovog ljeta jospredstaviti nesto slicno barem Xperia Z1 to bi mislim se dobro prodavalo pored Nokia uredaja. Isto tako i HTC M8 sa WP8.1. Samsung je izbacio Ativ SE medutim za njega se vise i ne cuje nazalost.

    ReplyDelete
  11. Da ne budem dosadan Dino,ali imam jedno pitanje za tebe.Interesantna ponuda je u BH telekomu,Nokia Lumia 1020 + Camera grip GRATIS za svega 460KM(230€).Jako primamljiva ponuda.Sada znajuci da L1020 ima 2GB RAM vjerovatno je i spreman za sljedecu veliku nadogradnju("WP9")!?!?!Uglavnom moje pitanje je isplatili se kupiti ovaj mobitel s obzirom na nove modele L1520,930,a i po glasinama 730,830...itd shvatas sta hocu da kazem.Jer razmisljam da dam supruzi moju L920 a da ja sebi uzmem L1020.....?Tvoje misljenje dali vrijedi da zamjenim L920 sa L1020 ili da cekam bolju ponudu,tj. novije modele?

    ReplyDelete
  12. To je super ponuda. Ali spram lumia 920 nece se mnogo promijeniti, skoro pa su isti uredaji. Ok 1020 ima 2gb RAM to osigurava malo vecu prednost za buducnost ali mislim da ce procesori biti isto bitni za buduce nadogradnje. Jer vidimo sada da i lumia 630 ima quad core, znaci u planu imaju nesto za buducnost sto zahtjeva quad core. Jeste on slabije taktovan ali ipak je quad core. Optimalno bi naravno bilo quad core snapdragon 800 sa 2GB ram ali to imaju trenutno samo dva modela na wp8.

    Sto se tice vecih nadogradnji za buducnost kao wp9 jos se nista ne zna. Ocekuje se jos wp8.5 za sve uredaje i onda vjerujem nekad sredinom ili krajem 2015 da ce prezentirati wp9 i vjerujem da ce neki uredaji dobiti jer u sustini je izmjena koja je bila potrebna uradena prelaskom sa wp7 na wp8 sada je ostalo sve kompatabilno za buducnost, samo koliko ce oni dalje razvijati i koliko ce zahtjevati resursa to se ne zna. Ali vjerujem da ce za dvije-tri godine biti norma 2GB ram i quad core kao snapdragon 800 tj. na wp9.

    ReplyDelete
  13. Nravno i ja sam slicnog misljenja samo sto sam se zelio uvjeriti.A te 2 gige RAM memorije svakao sluze najvise radio obrade fotografija,S TIM DA TESTOVI POKAZUJU DA JE TRAJANJE BATERIJE DULJE NEGO NA L920....ali u sustini sem camere nema nikakve razlikeNaravno do tada ce kada vec izadze WP8,5 ili WP9 hardver vec biti star...ali ce biti do tada vrijeme za kupovinu novog uredzaja :-).....Ali opet da cekam nove modele,i dok dodzu u BH telekom(jer na ugovor je i kod nas i u Evropi najpovoljnije finansiski kupovati mobilne aparate)potrajace,Recimo da nasi telekomi kasakaju za regijom i nemaju u svojoj ponudi cak ni Lumiu 1520...a da ne pricamo o Lumia 930 modelu.P.S.Supruzi svakako treba novi mobitel a ja bih da u "raji" imam najbolju cameru na mobitelu......pogotovo sto sam löjubitelj Sonya ali cak nema ni glasina o njihvom modelu....uglavnom hvala na odgovoru.

    ReplyDelete
  14. Ako zelis tako onda je 1020 top izbor jer ima battery grip i 41mpx kameru sa RAW formatom (.dng) koji ne komprimira fotografije i koje se mogu obradivati na racunaru kao profesionalne. U tom pogledu lumia 1020 je vrh. A ta cijena jeste dobra u njemackoj je lumia 1020 jos preko 220€ cak negdje 250€ i vise. I to sve bez battery gripa koji je isto veoma skup.

    ReplyDelete

Ostavite komentar