31.7.14

Nadogradnja za Messenger i Facebook Beta aplikacije

IMG_4313Facebook Beta i Messenger aplikacije su dobile nadogradnju na novije verzije. Za Facebook Beta aplikaciju nije poznato o kakvim promjenama se radi ali pretpostavljamo da je sa 8.3.0.5 verzijom aplikacija dobila samo ispravke grešaka i poboljšanja u radu aplikacije.

 

Messenger aplikacija je u 6.0 verziji uz poboljšanja brzine i pouzdanosti aplikacije dobila i nove funkcije. Prema popisu promjena u ovoj verziji aplikacija je dobila sljedeće promjene:

  • Slanje video zapisa i fotografija jednim klikom te mogućnost pokretanja video zapisa direktno iz aplikacije
  • Brže pronalaženje vaših omiljenih naljepnica
  • Poboljšana brzina i pouzdanost aplikacije

 

Nadogradnje za Messenger i Facebook beta aplikacije možete preuzeti klikom na slike ispod ili skeniranjem QR kodova.

 

Messenger (6.0)

 

qr_facebook_messenger

 

Facebook Beta za WP8.1 (8.3.0.5)

 

QR_Facebook_Beta

6 komentara :

  1. Meni nmze ni jedan update

    ReplyDelete
  2. Vjerovatno je WP8.1 u pozadini sam azurirao ove aplikacije prije nego sto smo objavili clanak.

    ReplyDelete
  3. Nije pogledao sam :/

    ReplyDelete
  4. Provjeri da nije u srijedu, meni se tad na wp8.1 ažuriralo na 6.0 verziju...

    ReplyDelete
  5. Pozz ondrive imal nadogradnju od 4MB i videozapis a dosla i aplikacija hak pa mislim da bi bilo neke o njoj napisat ko more i zna...

    ReplyDelete
  6. Da o HAK cemo pisati nesto uskoro. Jucer sam je isprobao i radi ok aplikacija.

    ReplyDelete

Ostavite komentar