22.7.14

Nadogradnja za OneDrive aplikaciju

OneDrive Setup

OneDrive aplikacija za Windows Phone uređaje je dobila nadogradnju na 4.2 verziju. Ovom nadogradnjom aplikacija je dobila i neke nove funkcije.

 

OneDrive_Screenshot_Update

Nova, 4.2 verzija OneDrive aplikacije korisnicima pruža mogućnost preuzimanja datoteka na uređaj i odabir mjesta gdje ih žele spremiti, korisnici sada mogu vidjeti kako napreduje upload ili download datoteka. Također, poboljšano je i biranje kontakata prilikom dijeljenja datoteka i ispravljene su greške te poboljšan rad aplikacije.

 

Nekima možda ova nadogradnja neće biti od velikog značaja ali korisnicima koji rade sa većim datotekama u OneDrive aplikaciji, mogućnost praćenja preuzimanja će biti od velike koristi. Nadogradnju možete preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

QR_OneDrive

14 komentara :

  1. Meni nema nadogradnje. Pise verzija 3.6.3.0

    ReplyDelete
  2. Imam jedno pitanje koje nije vezano za ovaj clanak ali je vezano za lumija uredjaje. Da li ste ostalim korisnicima desava da ih kada pricaju na telefonu sagovornik skroz slabo cuje ili ima osjecaj kao da pricaju sa neke udaljenosti a telefon je odmah na obrazu, tj. kraj usta

    ReplyDelete
  3. U zadnje vrijeme imam slican problem...

    ReplyDelete
  4. I kod mene,samo mozda je nadogradnja za one koji imaju O.S. WP8.1

    ReplyDelete
  5. Vjerovatno je to u pitanju. Jer zadnja nadogradnja donosi unutar OneDrive upload i download zaslone. Kod wp8.0 upload ne radi u pozadini dok ova aplikacija to podrzava. Pored toga ima biranje lokacije snimanja fajlpva na telefon ili uzimanje sa telefona to nema 8.0. Vjerovatno su dvije aplikacije u pitanju pod jednim linkom. Jedna posebna za 8.1 i jedna 8.0. Jer 8.1 aplikacije ne rade na 8.0.

    ReplyDelete
  6. Inace dok sam trpeo 8.1 jedna stvar mi se bas dopala. Ono kad trebas negde da postavis sliku OneDrive se ponasa kao hdd. Tu su bas pogodili :D mislim da ovo vec ima na Androidu, znaci nikakva novost ali bas korisna stvar.
    Jedno pitanje za korisnike wp8.1, da li koristite File Menager? Za mesec dana koriscenja wp8.1 ja sam jednom kliknuo na Files da vidim kako izgleda :P

    ReplyDelete
  7. Slazem se. Po meni je to velika pomoc spram 8.0. File menedzer ne direktno koliko file picker i file share koji mogu razvijaci koristiti. Npr jicer sam prebacivao muziku sa telefona direktno na onedrive. Otvoris app i onda kao da listas po folderima. Biras fajlove koje zelis i ima cak upload/download zaslon da pratis stanje. Cak radi i u pozadini upload, mislim i download sa onedrive. Plus sto se mogu aplikacije medusobno koristiti, tako imam i cloudmesh app koju OneDrive aplikacija moze direktno koristiti da preuzimas fajlove.

    Naravno to sve zvuci kao optimalno mada nije. Prvo ko ima slab internet to je 0 poena. Drugo kada naprave foldere da mozes direktno preuzimati/slati tada cu biti 120% zadovoljan. Ali i ovako nije lose.

    ReplyDelete
  8. Benny Blanco24 July, 2014

    Jedno pitanje..otkad sam azurirao na 8.1 sve igrice mi pokazuje zajedno sa aplikacijama. Na 8.0 je bilo samo u games..ako postoji nacin da to sredim recite..hvala

    ReplyDelete
  9. I ja imam pitanje nevezano za temu :). Zna li neko zasto HTC 8X nema Cortanu? Region na usa. Jednostavno nema na preview fir dev.

    ReplyDelete
  10. Ne odnosi se na nas ova vijest. Odnosi se na uredaje koje firme izdaju svojim korisnicima i koji koriste bit locker. Kod nas mogu 100% sigurno reci da nema takvih korisnika. Niko ne prijavljuje firmu na telefonu. A na to se odnosi greska. Cyan i wp8.1 ce izlaziti dalje cim oni isprave tu gresku, a kako poznajem njih nece trajati dugo. Jer u ispravljanju sitnih gresaka su veoma brzi.

    ReplyDelete
  11. Pored regiona i jezik telefona mora biti na USA. A i lociranje mora biti ukljuceno.

    ReplyDelete
  12. Benny Blanco25 July, 2014

    Jedno pitanje..otkad Sam azurirao na 8.1 sve igrice mi pokazuje zajedno sa aplikacijama I sad mi he guzva u meniju..na 8.0 nije bilo tako igrice Su se nalazile samo u games aplikaciji..ako moze pomoc kako to da ispravim?bio bih veoma zahvalan..:)

    ReplyDelete
  13. Na wp8.1 je tako to se nemože ispravit.

    ReplyDelete

Ostavite komentar