15.7.14

Krenula Cyan nadogradnja

cyan

Danas se na Conversations blogu se pojavila vijest koja će razveseliti sve korisnike koji nestrpljivo iščekuju Cyan nadogradnju. Naime, službeno je krenula Cyan nadogradnja za sve korisnike širom svijeta. Također, Nokia je na svojoj stranici objavila raspored na kojemu se vidi dostupnost nadogradnji po regijama i uređajima.

 

Prema rasporedu vidimo da je trenutno u Bosni i Hercegovini dostupna nadogradnja za Lumia 625 Country Variant uređaje dok za ostale uređaje piše da je u fazi testiranja. U fazi testiranja može biti kod Microsofta ili kod operatera, ovisno o tome ide li za brendirane uređaje ili za Country Variant uređaje.  Tako, korisnici koji imaju brendirane uređaje možda budu morali čekati nekoliko dana duže od korisnika koji imaju Country Variant uređaje. Koliko će korisnici sa brendiranim uređajima čekati ovisi isključivo od operatera na kojeg je brendiran uređaj.

 

Važno je napomenuti da nadogradnja dolazi postepeno ovisno o regiji, uređaju i operateru. Dostupnost nadogradnji za sve uređaje i regije možete provjeriti na Nokia stranici.

 

Hvala Miloradu na javljanju!

70 komentara :

  1. Nadogradio sve ok proslo, lumia 625 Telenor Srbija!

    ReplyDelete
  2. Update za lumia 925 uspjesno instaliran. BH Telecom, Sarajevo. Super izgleda

    ReplyDelete
  3. Nadogradio i ja lumia 625 VIP Srbija.Mada ne vidim neku razliku.

    ReplyDelete
  4. Joj,a cemu se ja nada pola godine

    ReplyDelete
  5. Uspešno instaliran Cyan na Nokia Lumia 925, Telekom Srbija.

    ReplyDelete
  6. imam lumia 625 i prev dev.8.1,instalirao sam cyan ne vidim ama bas nikakvu razliku.Da li je neko primetio da se nesto bitno promenilo?

    ReplyDelete
  7. Cyan i 8.1 dolaze u paketu. WP8.1 služi kao podloga za cyan

    ReplyDelete
  8. Jel sad radi kamera ako je fon na srpskom jeziku?

    ReplyDelete
  9. Trebao bih. Jer ne mogu odvojeno doci. Prvo je potrevan 8.1 i onda se moze Cyan instalirati.

    ReplyDelete
  10. Sada dobijas samo Lumia Cyan nadogradnju ako imas Nokia telefon. Ako imas Samsung ili druge dobit ces od njih odgovarajuci firmver. Preciznije je recu da je samo Samsung najavio novi firmver pored Nokije.

    ReplyDelete
  11. Kako mislis nema razlike? Ovovje WP8.1 + Lumia Cyan nadogradnja i ako je 8.1 "bas nikakva razlika" onda ne znam sta korisnici ocekuju? Sto se tice Lumia Cyan to mozes posnatrati kao nadogradnju drajvera na racunaru gdje isto ne vidis ocima svojim promjenu ali su promjene tu jer nijedna nadpgradnja nije bez razloga.

    Cyan donosi mnostvo novosti koje je Zeljko spomenuo, od Sensor Core tehnologije za Lumia 1520 i lumia 930 pa preko nove creative studio 6 aplikacije i living images itd. Ima jos novosti koje se ticu drugih uredaja kao lumia 630. Pored toga firmver sluzi da ispravi i greske koje su uvidjeli kroz zadnje vrijeme kao npr ako svjetlost zaslona nije dobro kalibrirana. Zvucnici ako nisu ok namjesteni itd. Za to sluzi firmver. Bas kao drajveri na racunaru. "nista" vidljivo ali od pomoci.

    ReplyDelete
  12. Treba to provjeriti. Ja kako sam primjetio ka.era nije radila samo na Samsung uredajima sa wp8.1 preview. Ili?

    ReplyDelete
  13. Pitam se dali je sad pocelo sa cekanjem,u Srbiji samo jedan model ima nadogradnju ostali modeli se testiraju kao da se nije vec dugo cekalo,samo da ima neki bolji operativni sistem sad bi ovaj tel.zavrsio na podu,,,dokle vise

    ReplyDelete
  14. Covjek te pita sta da radi,tj kako da ga nadogradi,sta treba napraviti?? I mene zanima

    ReplyDelete
  15. Pa napisao sam. "Sada dobijas Lumia Cyan nadogradnju". U postavkama telefona ima "azuriraj telefon" tu se sve nadogradnje dobijaju.

    ReplyDelete
  16. Da tek sada pocinje cekanje. Ko ima otkljucan telefon tj. CV ROM ima vece sanse odmah da dobije i Lumia Cyan. Ko podleze nekom mobilinom operateru on mora cekati, druge nema. A i neki operateri su vec pustili nadogradnju tako da sve zavisi koliko ce pregledati. Svako za sebe moze pod linkom koji je Zeljko objavii na dnu provjeriti firmver telefona. U postavkama telefoba treba naci svoj firmver pod "info" ili "o" nakon toga na stranici uporediti kome pripada taj firmver. Svaki mobilni operater ima svoj broj za firmver.

    ReplyDelete
  17. I jos nesto oko cekanja. Microsoft i Nokia su uradili svoj dio sada urgurajte kod svojih mobilnih operatera da puste sto prije. Ja kako znam neki od njih nisu ni poceli pregledom, neki su i zavrsili pa ce pustiti. Sve zavisi od ljudi koji rade na tome. I moze se aktivno uticati upitom kod njih...

    ReplyDelete
  18. Ja ne razumijem kakve veze ima operater ja nisam na ugovor mijenjam sim kartice zar nebih mogao i bez sim kartice nadograditi koristeci wi fi vezu

    ReplyDelete
  19. I hvala vam na slusanju mojih svakodnevnih prica,na drugim forumima brisu moje postove

    ReplyDelete
  20. To je dobro putanje i ti se mnogi pitaju. Medutim situacija je ovakva da nadogradnje donose nove funkcije. Primjera radi Internet Explorer 11 i "data sense" u WP8.1 ima funkciju "stednje" internet saobracaja. To operateri ne zele da vide jer oni prodaju internet ljudima. Sve sto broji je MB, a akp neka nadogradnja smanjuje njihovu zaradu tu nema sale s njima. Oni imaju cak pravo da uklone neke funkcije ako njima ne odgovaraju. Iako je telefon kupljen sim free on podleze pregledu. Ovo je samo jedan primjer a ima dosta novih funkcija koje moraju pregledati.

    Od pocetka neki operateri su branili wp8.0 da ima data sense tj. Da mjeri potrosnju i ogranicava saobracaj na odtedenom limitu. Operateri su uklanjali tu funkciju jer imaju pravo na to. Jer Windows Phone ipak ima mali udio na trzistu i ne mogu dirigirati i postavljati uslove kod iperatera, to ide obratno. Dok Apple ima tu srecu da oni diktiraju bas zato sto se prodaje jednostavno.

    ReplyDelete
  21. Hehehehe :) ovdje nema takvih pravila. Jedini pravilo je bez psovski. I tada ce Disqus forma za komentiranje sama blokirati komentar kod nekoh psovki. I neprimjerbo blacenje drugih platformi nije pozeljno ali sve je to jos u granicama. A ovo nije nista lose, mi volimo pomoci svima.

    ReplyDelete
  22. Na nokia stranici koju ste postavili stoji da u Srbiji samo model 625 ima nadogradnju znaci da Windows nije pustio a ne domaci oprateri

    ReplyDelete
  23. Ne ne :) Microsoft je poslao svim operaterima nadogradnju. Uz to su i Cyan poslali i ako pise "testing" onda to znaci da operateri pregledaju trenutno ROM tj. nadogradnju.

    ReplyDelete
  24. Ja sam jos juce skinuo za lumia 925 srbija cyan nadogradnju.

    ReplyDelete
  25. A to sam i mislio al reko da pitam :D hvala velika

    ReplyDelete
  26. Ja sam jos juce dobio cyan nadogradnju za l925 srbija i mislim da nema veze sa operaterom.Konkretno mreza je Telenor, a mob sam kupio odvojeno ne preko njih.

    ReplyDelete
  27. Znaci opet tablete za smirenje sad zbog operatera,svajih pet minuta provjeravam azuriranje,a tebi hvala,,,

    ReplyDelete
  28. Znaci skalu koju su postavili moze biti i netacna

    ReplyDelete
  29. Za sad samo 925 i 625 dobivaju a ostali za koji dan

    ReplyDelete
  30. Da ali ne radi se o operateru cija je kartica u telefonu nego o ROM-u koji je na telefonu. Pretezno svaki operater ima svoj ROM. To se moze vidjeti na linku na dnu ovog clanka. I naravno da ima veze, operateri ciji je ROM na telefonu pregledaju. To je jos od 2010. godine sa WP7 tako, a i danas je.

    "Ciji" je telefon se moze provjeriti firmverom na istoj stranici linka na dnu pvog clanka. Svaki ROM ima unikatan broj firmvera po kojem se moze vidjeti ko je operater.

    Uz to sve postoje i slobodni telefoni koji ne podlezu mobilnim operaterima tzv. CV ili Country Variant, cak neki operateri koriste CV ROMove jer ne zele raditi na vlastitom ROM-u i prihvataju sve sto ima i CV varijanta. I veoma je vazno odakle je telefon, ako je iz Madarske a korisnici prate Srbijansku tabelu onda se mogu zivcirati bez razloga ako nema nadogradnje a na stranici Nokije pise da ima. Zbog toga je vazno znati koji ROM je na telefonu.

    ReplyDelete
  31. Da, ali samo nekoliko sati moze biti pogresna. Vecinom kada tamo pise da je dostupna nadogradnja onda i jeste na telefonu.

    ReplyDelete
  32. Hvala valjda cu docekati

    ReplyDelete
  33. Da to smo zaboravili napisati. :)

    ReplyDelete
  34. Ja sam iz dvicarske,imam lumiu 925 i azuriram uredjaj al nema nista,sta to treba sad znacit?

    ReplyDelete
  35. To samo znaci da jos rade upload na servere. Jedan ROM za jedan model WP8 zauzima od 2-2.4GB. To traje. A i ako jos operater pregleda onda i to mora se sacekati. Uglavnom svi (WP8 uredaji) ce dobiti uskoro.

    ReplyDelete
  36. Ahaa a imam vec wp 8.1

    ReplyDelete
  37. Ja imam 925 pa nisam jos nista dobio

    ReplyDelete
  38. Vidim da su mnogi zbunjeni pa cu pokusati da pomognem. Svako ko ima 8.1. Windows for developers, mora prvo onemoguciti aplikaciju ( odcekirati onaj kvadratic), jer ce telefon traziti azuriranje za razvijace, a ne zvanicnu verziju. Tek onda proveriti da li ima azuriranje.

    ReplyDelete
  39. ivan85 L92516 July, 2014

    Auu koja razlika... Pa ovo je sasvim drugi OS...sve "leti" a da ne pominjem dodatna podesavanja, notifikacijski centar, treci red srednjih plocica...ne mogu da nabrojim sta je sve drugacije i poboljsano... Meni su stigla dva update-a...prvi nije nista promenio, a onda odmah sledecom proverom stigao 8.1. Prezadovoljan, kao da imam novi telefon :)

    ReplyDelete
  40. Ne izazivaj i onako sam na ivici...;)

    ReplyDelete
  41. ivan85 L92516 July, 2014

    Ne brini...bice uskoro, sigurno. Opusteno... ;)

    ReplyDelete
  42. Zoran Nikic17 July, 2014

    Telenor u Srbiji jos ne pušta ažuriranje za l625 kupljen kod njih, ubija me ovo čekanje i proveravanje.

    ReplyDelete
  43. Na WP central piše da se mora vratiti na 8.0 da bi se instalirao cyan.

    ReplyDelete
  44. Ja sam kupio telefon u prodavnici 330e nije preko ugovora nije iz inozemstva nikakvih povoljnosti nemam tako da sam zadovoljio prodavce uvoznike i samog proizvodjaca,tel.sa kupio uz microsoft obecanje da cu dobiti nadogradnju 8.1 po meni obecanje nije ispunjeno ja nisam dobio nadogradnju vec trece lice tj.internet operateri ja cijeli dan idem od lokala do lokala da isprobam mozda bas taj internet nudi nadogradnju,mislim da je postojala laksa varijanta usb kabal racunalo i nekoliko minuta ili druga opcija ja bih rado sad uplatio 100e ili vise za tu nadogradnju.Ovo je povlacenje za nos!

    ReplyDelete
  45. Sve ja to razumijem. Alistina je da Microaoft nije obecao nista oko wp8.1 kada je bilo ko od nas kupio telefon prije 14. aprila. Ja sam bpr kupio prosle godine i nigdje ne pise da je Microsoft nama duzan 8.1 nadogradnju koja komotno moze proci kao wp9. U aprilu su obecali za ljeto ove godine i evo nadogradnja je pocela izlaziti, u cemu je problem?! Ne mozemo svi biti prvi da je dobijemo. To je tako. Koliko god Microsoft bio jak, nisu ni oni svemocni da puste svima istovremeno. Mislim mogu oni istovremeno svima api onda bi i ovi sto su vec dobili cekali da bide spremno sve za svakoga i onda tek da puste svima. I kao operativni sistem WP je najzahtjevniji ako pogledamo nadogradnje, 40-50 modela telefona od 10 i vise proizvodaca. I uspjet ce u tome. Samo strpljenja i mislite na ovo sto sam rekao iznad, niko nikome nije obecao niti se Microsoft obavezao da daje bilo kakve nadogradnje i nove funkcije. To sto su ljudi izmislili da moraju je mit, nigdje ne pise u kupoprodajnom ugovoru.

    ReplyDelete
  46. Vjerujem da je Mocrosoft daleko daleko mocniji nego je se prikazao kroz isporuku ove nadogradnje nisam tehnoloski osposobljen ali znam u kom stoljecu zivim i pratim razvitak tehnologije,na zvanicnoj stranici wp je stajalo da svi dobijamo nadogradnju za mene je to obecanje a u nekim zemljama ugovor,cinjenica je da samo dva modela dobijaju nadogradnju a ostali su zanemareni

    ReplyDelete
  47. I dobit ce svi, samo polako. Prvo lumia 925 i 625 uz 630 i 930 koji standardno imaju Cyan. Svi ce dobiti ali jedan po jedan jer se radilo zasebno za svaki model Cyan. Ima clanak o tome nedavno smo objavili sa slikom kada ce biti "gotov" Cyan da bi se poslao na testiranje i objavu. Tu se vidi da Lumia 925 i 625 trebaju prvi dobiti jer se za njih i prvo zavrsilo sa radom. I Cyan je izasao tek neki dan tako da samo polako. Jos nista niko nije prevario :)

    ReplyDelete
  48. Vladan Vukajlovic17 July, 2014

    Kod me ne na Samsung S radi na svakom jeziku

    ReplyDelete
  49. Da, izgleda da je selektivno gdje ne radi. Mada i tu vjerujem da je rijeseno sve. Jps kada Samsung izbaci svoj firmver bit ce jos bolje.

    ReplyDelete
  50. Dino kaze polako strpljivo svi ce dobiti nadogradnju lako je njemu tako reci on vjerovatno uskoro ocekuje 8.5 a ja cu i tad biti na osnovnoj verziji

    ReplyDelete
  51. U bolnicu rodjace!

    ReplyDelete
  52. Samo da podelim utiske sa vama: imam Lumiu 925 sa Wp 8.1 DP i pre 3 dana sam uradio uspešan update na Cyan. Proverom verzije operativnog sistema na Nokijinom sajtu utvrdio sam da je telefon CV i to Filipinski ( !?! ) što je u ovom slučaju bila srećna okolnost jer je za tu verziju Cyan bio dostupan u prvom talasu update-a.
    Ono što me buni je broj verzije firmvera koji je i dalje 12397 mada je lansirana informacija da je pušten još jedan updae na verziju 12400. Da li me u pitanju zaustavljanje i ovog update-a zbog problema sa BitLockerom kod nekih modela ili ne?

    ReplyDelete
  53. Znam hoces reci psihijatru,zbog 8.1 izgleda da cu i morati medjutim cijelu listu Europe sam prelistao model po model i vidim da u sustini nadogradnju dobija samo 625 i nesto 925 sad mi je lakse znam da nisam jedini i nekoliko dana necu dosadjivati

    ReplyDelete
  54. Info oko te nove verzije je da je zaistavljena. Ali tu verziju koju imate je wp8.1. Zaustavljena je radi greske koju vjerovatno ispravljaju. U svakom slucaju nije poznato sto donosi ta nova verzija, uglavnom nema novih funkcija. A eto dokaz kako telefoni mogu biti svugdje sa svijeta, a korisnici bi sada gledali npr Bosna, Srbija, Hrvatska kad je isporuka i sto jos nema Cyan i wp8.1, a ispostavi se da je telefon za trziste Filipina.

    ReplyDelete
  55. A zna li se nesto o firmware od htc-a? Imam htc 8x, a Dino je napisao da se samo jos od samsunga ocekuje novi firmware... Hvala na odgovoru.

    ReplyDelete
  56. Da, za HTC se jos nista ne zna hoce li dolaziti posebni firmver ut WP8.1 nadogradnju. 8.1 ce u svakom slucaju dobiti.

    ReplyDelete
  57. Stigla nadogradnja na Lumiju 625 iz HT-a. :-D

    ReplyDelete
  58. Zoran Nikic21 July, 2014

    Ne kapiram kako i ja sam u telenoru pa mi jos nema nadogradnje za L625.

    ReplyDelete
  59. Zorane, proveri verziju operativnog sistema odn. proveri poreklo svog telefona ( za koje tržište je namenjen ): settings>extra-info>more info>Mafacturer Name To bi trebalo u imenu da se vidi za koje tržište je namenjen.
    Zatim idi na Nokia sajt i proveri da li je update dostupan za to tržište.
    Generalno update ne zavisi od operatera već od tržišta kome je aparat namenjen

    ReplyDelete
  60. Zoran Nikic21 July, 2014

    U pitanju je madjarska i dostupna je nadogradnja za l625 u telenoru. Pre mi nije pravilo problema kada je bila Black nadogradnja tj. cim je izasla na trziste ja sam je nadogradio ali sada sa cyan nesto duze cekam. U svakom slucaju hvala ostaje mi da sacekam jos neki dan.

    ReplyDelete
  61. Ne znam druze, ja sam telefon uzeo uz paket kod Telenora, ali je tel sim free, instalirao sam preview verziju i dobio sam nadogradnju tj. Cyan update! E sad ne znam odakle je tvoj telefon?

    ReplyDelete
  62. Pozdrav poštovana gospodo, samo da se javim povodom nadogradnje, naime, ja sam dobio nadogradnju na WP 8.1 i Cyan, operater je m:tel BIH, sve je prošlo odlično i primijetio sam da mi je tel jos brži nego prije(Nokia Lumia 925 kupljena u m:telu). Imam samo jedno pitanje za vas koji znate malo bolje, zašto je (besplatna) AccuWeather aplikacija neupotrebljiva za korištenje, tj. čim je pokusam pokrenuti, krene je otvarati i zatvori, tako prije na WP 8.0, tako i sada na WP 8.1. ? Hvala svima na odgovoru-unaprijed. 😃 Živio WP i Nokia 😊

    ReplyDelete
  63. Pitaj developera :D Ni kod mene ne radi a ja imam Nokia Lumia 520 sa WP8.1

    ReplyDelete
  64. Pozdrav,
    Dali mi netko moze reci kada ce u Hr na T comu poceti nadogradnja na wp 8.1?. Jos uvijek nema azuriranja na mobitelu. Lumia 920.
    Hvala na odg.

    ReplyDelete
  65. Stigla nadogradnja u Srbiju lumia 1320

    ReplyDelete
  66. Niks Uzmi I prebaci u podesavanjima na region USA I radice

    ReplyDelete
  67. vjeruj mi nepotrebna ti je ta aplikacija za vrijeme pored Dinine Prognoze i Bingove aplikacije za vrijeme

    ReplyDelete
  68. Znam Nermine, samo sam je htio skinuti, ja u stvari nikad i ne gledam vremensku prognozu😊, kad je kiša-pokisnem, kad je vrelina-"izgorim" 😊😊, pozdrav i hvala na savjetu.

    ReplyDelete
  69. Izgleda da Accuweather ima gresku sa jeikom. Jeli koristite Hrvatski jezik?! ako i reinstalacija nista ne pomaze kontaktirajte razvijaca. Oni su jedini koji mogu ispraviti.

    ReplyDelete

Ostavite komentar