26.7.14

Nadogradnja za Zaslon, Mreža+, MixRadio i Facebook beta aplikacije

IMG_2330Aplikacije Zaslon, Mreža+, MixRadio i Facebook beta su dobile nadogradnje na novije verzije.

 

Nije poznato kakve promjene dolaze u ovim verzijama ali budući da su kod svih aplikacija male razlike u verzijskim brojevima, pretpostavljamo kako se radi o optimizaciji aplikacija i ispravljanju grešaka koje su uočene od zadnje nadogradnje.

 

Nadogradnje za aplikacije možete preuzeti klikom na sliku ili skeniranjem QR koda.

 

Zaslon (3.1.2.6)

 

qr_nokia_display

 

Mreža+ (2.3)

 

qr_nokia_network

 

MixRadio (4.5.1.448)

 

QR_Nokia_Mix_Radio

 

Facebook beta za WP8.1 (8.3.0.4)

 

QR_Facebook_Beta

21 komentara :

  1. Pozz imam pitanje zakaj nemrem postavit poziv na cekanju

    ReplyDelete
  2. Meni nmze ni jedan update :/

    ReplyDelete
  3. Poziv na cekanju je funkcija SIM kartice i operatera. Aplikacija mreza+ ce pokazati poziv na cekanju ako dozvoli operater. Kod mene isto kada ukljucim poziv na cekanju samo ga ugasi. Dok na drugoj mrezi, a istom telefonu moze.

    ReplyDelete
  4. A ja na istoj mrezi a drugom mobu to dela

    ReplyDelete
  5. Kad ne radi forum pa neznam gdje da pisem,,,uplatio sam skype i pozivi sa lumie wind.8. rade dok sms ne mogu da posaljem kasnije sam otkrio da windows p.ne podrzava sms a sa androida se moze poslati,,,widows je androidu omogucio tu funkciju a sebi nije,,potpuno nejasno

    ReplyDelete
  6. Nesto sam razmisljao da i ja uplatim Skype kredit. Napisi sta moze,a sta ne do sad najbolji Skype za wp :)

    ReplyDelete
  7. Prinudjen sam da sutra kupim tel.android samo zbog skype jer WP ne podrzava tu opciju,black bery i iphone imaju od microsofta kompletan skype a w.p nema ,,,,kao da sanjam

    ReplyDelete
  8. Nikada ni meni nece biti jasna aplilacija Skype na WP8....fakat nevjerovatno da je ta ista aplikacija na androidu i iOS,bolje bukvalno duplo.Neshvatam da nemoze svoj servis na svom operativnom sistemu da Windows pruzi makar adekvatno.I ako ce biti jos veca integracija Skypa i WP8.1.Ali ako ne fukcjonise sve je to sarena laza.....kao i Viber.

    ReplyDelete
  9. Stice se utisak da je WP los sistem ili su ga toliko ogranicili da ni sami ne znaju kako da naprave funkcionalnu app. Deluje neverovatno da app bolje radi na Androidu i iOS-u.

    ReplyDelete
  10. Jedini realni odgovor je da mickosoft dobar novac dobiva da mu skype ne bude savrsen politika je nerazumnjiva,,,

    ReplyDelete
  11. Posto wp.ne podrzava slanje skype placenih sms na mobilne telefone odlucio sam da poslije osam mjeseci kupim tel. sa "onim" os. i to nize klase kome je microsoft omogucio tu funkciju.Telefon je pun mogucnosti i podesavanja da ni sam nisam znao sto bih prije ali poslije nekoliko minuta morao sam da vadim bateriju jer je blokirao,,,kada sam htjeo da posaljem sms poruku via skype prvo trazi da izvadim sd karticu a ja je i nemam,tako da i sa ovog ne mogu da saljem sms preko skypa,windows je savrseno pouzdan samo da "puste"malo vise

    ReplyDelete
  12. U toku noci stigla nadogradnja 8.1 na lumiu 1320 😃

    ReplyDelete
  13. Znam da nema veze sa temom, ali ne znam gde da postavim pitanje... Imam jedan mali problem, posle restarta telefona (soft reset), u Pictures sve slike su mi sive i kada odaberem neku da mi otvori, samo krene da ucitava nesto i nikako da otvori. Inace slike su tu na memorijskoj kartici i mogu da ih otvorim ovako iz File menadzera ili iz nokia kamere, samo me zanima da li postoji neka fora da ih otvorim i iz Pictures, ranije je htelo, sad nesto zeza :S

    ReplyDelete
  14. Ne Pictures vec Photos... moja greska

    ReplyDelete
  15. Ne sistem nije los dapce sistem je odlican pogotovo kada ga nadogradimo bice u rangu androida i bolji od iOS.Samo jednostavno aplikacije zezaju stvar odnosno nedostatak kvalitetnih i brzih nadogradnji.

    ReplyDelete
  16. Bice, samo kad ga nadogradimo sa necim sto nismo ni sigurni kako radi. Vozaju nas godinu dana sa nekim gdr-ima, cyanima, pa opet grd2 i tako u nedogled. Juce sam uzeo Samsung S4 GT-I9506, telefon je 10 godina ispred svakog WP i hardverski i softverski. Probao sam pfd 8.1 i realno to je smesno u odnosu na Android sta nudi. To sto wp8 kao radi fluidno, ne secka....samo to i mozemo, da mlataramo gore-dole, levo-desno, bez ikakve mogucnosti da nesto uradimo. Podrska za wp je ocajna! Treba da cekamo wp10 da dostigne sadasnji Android.

    ReplyDelete
  17. Imao sam prosle godine samsung S4 stvarno napredan uredjaj i stvarno nekoliko godina ispred WP ali sam ga morao svaka dva -tri dana "cistiti"sa nekoliko clinera

    ReplyDelete
  18. :) Lenovo od 72 evra sa kit ket-om mi nije blokirao ni jednom za 2 nedelje koriscenja. Ne znam kako si uspeo da 3 jaci uredjaj zablokiras :)

    ReplyDelete
  19. Skype,viber,muzika i naizmenicno sam pretrazivao nekoliko "tezih"stranica pocese trzaji onda blokade na nekoliko sekundi,na WP nije toga bilo ali nemam neke druge stvari,

    ReplyDelete
  20. Zasto meni nmze da se update nista ?

    ReplyDelete
  21. The good news is that the WP8.1 based Cyan update is now rolling out to the Nokia Lumia 1320smartphones in many countries around the world. tako kazu!

    ReplyDelete

Ostavite komentar