16.7.14

Nadogradnja za Windows Phone 8.1 Preview for Developers

Lumia black Update

Microsoft je danas pustio nadogradnju za uređaje koji imaju Windows Phone 8.1 sustav prijavljen putem Preview for Developers programa.

 

Nažalost, da ne bi bilo zabune kod korisnika nije u pitanju Cyan nadogradnja koja je ovih dana službeno krenula do korisnika. Ova  nadogradnja veličine 21MB ima oznaku 12400 i vjerojatno donosi samo ispravke grešaka koje su se pojavljivale. Dostupnost nadogradnje na vašem uređaju možete provjeriti u postavkama uređaja prateći ove korake postavke > ažuriranje telefona > provjeri ažuriranje. 

 

Ako se vaš uređaj tijekom instalacije ošteti zbog greške koja se može pojaviti dok se instalira nadogradnja, uređaj uvijek možete popraviti koristeći Nokia Software Recovery tool. Preporuča se i kopiranje sadržaja sa mobitela na računalo prije instalacije, jer ako budete morali koristiti Nokia Software Recovery tool onda će biti obrisano sve što ste imali na vašem uređaju.

 

Ovo je vjerojatno i finalna verzija Windows Phone 8.1 nadogradnje, a ove godine možemo očekivati i dvije GDR nadogradnje u sklopu Preview for Developers programa. Preuzmite nadogradnju pa u komentarima možete napisati ako ste primijetili neka poboljšanja.

34 komentara :

  1. Kad ćemo i mi u m:tel BiH dobiti tu nadogradnju 😃

    ReplyDelete
  2. veljačaaa16 July, 2014

    Nece😞

    ReplyDelete
  3. zmijaveki16 July, 2014

    Ili mi iz Eroneta

    ReplyDelete
  4. Hungarian16 July, 2014

    Nadogradnja je poprilicno dobra i zadovoljavajuca osim sto se cortana ne moze koristiti ako vam uređaj nije postavljen kao da je iz amerike ( u postavkama pod regija da ne pise hrvatsk , bih ... Nego amerika ) i to sto word flow tipkovnica ne radi ako se ne koristi engleska tipkovnica (neznam jel radi na drugim jezicima , al na Hrvatskom ne radi) ... Osim ta dva nedostatka azuriranje vidno ubrza neke svakodnevne radnje , također je promjenjen sam UI gdje je sad moguce postaviti sliku (iako pretpostavljam da ste to vec znali) , također se da primjetiti puno lakse klizanje stranica na browseru , opcija u postavkama itd ... Sve u svemu jako dobra nadogradnja

    ReplyDelete
  5. Neće ni kod mene

    ReplyDelete
  6. Kad ce ativ s?

    ReplyDelete
  7. Meni nema update... Htc 8x...hmm

    ReplyDelete
  8. mogu vam reci da ovo nije normalno sta ovi iz microsofta rade kad ce vec jednom da izbace wp 8.1 za sve korisnike a ne za neke koji su prijavljeni preko nekog Preview for Developers pola nas ne zna o cemu se to radi,pokajao sam se do Boga sto sam uzeo wp a bas na nagovor kolege najbrzi je to OS sad ce dobiti notifikacijski centar...ja taj centar mjesecima cekam i samo citam o njemu sad ce izaci pa sad ce.....pa do kad vise,i neke price nije lako to pustiti odjednom pa radi se o mjesecima od kad izlazi i nikad nista....

    ReplyDelete
  9. Sta znaci bit locker

    ReplyDelete
  10. Strahinja17 July, 2014

    Amare,razlika izmedju ostalih sistema i windows phone-a je u tome sto windows niti je do sad niti ce od sad izbacivati nedowrsen produkt,zato prvo u opticaj pusta preview for developers( odnosno verziju za razvijace windows aplikacija) da bi ono svoje aplikacije usaglasili sa novim operativnim sistemom,te da bi i te aplikacije odmah bile kompatibilne sa tim novim sistemom...pored toga microsoft ne izostavlja niti jednog korisnika bez nadogradnje....tacnije nisu povlasceni korisnici najskupljih modela u odnosu na korisnike najjeftinijih modela...vec su svi izjednaceni....e u tome i jeste problem sto se toliko ceka,jer ga treba optimizovati za sve pomenute modele....strpi se jos malo...bices jako pozitivno iznenadjen...

    ReplyDelete
  11. Slažem se.. Ovo je ogromna nadogradnja sa puno novih stvari i sve treba uskladiti na velik broj uređaja što nije jednostavno i nije mali posao.
    Pogledajte samo Preview for Developers, mislim da je primio 3 nadogradnje od kada je objavljen. Da su pustili u opticaj sustav sa svim tim greškama koje su ispravljene kroz te 3 nadogradnje za preview verziju, većina korisnika bi rekla "ma ovo je korak nazad, smeće od sustava".

    ReplyDelete
  12. Koliko znam 12400 verzija je privremeno zaustavljena zbog nekih problema sa BitLockerom

    ReplyDelete
  13. BitLocker služi za zaštitu podataka

    ReplyDelete
  14. Neznam što mi neće ošo sam na preview for devs i odem na ažuriranja i kaže da nema..

    ReplyDelete
  15. Komedija....

    ReplyDelete
  16. Miralem Suljić17 July, 2014

    Prijavi se i ti na Preview i eto. To je cas posla

    ReplyDelete
  17. Miralem Suljić17 July, 2014

    Nokia.com

    ReplyDelete
  18. Wp 8.1 je pusten samo za odredjene uredjaje...imate na ovom sajti o kojima je modelima rijec
    Btw.ja nisam jos uradio ovaj update na PfD...ovih cu dana a cyan mozda necu ni instal...jer sve je isto kao i na P f D

    ReplyDelete
  19. Miralem Suljić17 July, 2014

    Cyan sadrzi firmware za tvoj mobilni i trebao bi ga ubaciti.

    ReplyDelete
  20. Znaci,imam inst wp 8.1 preko preview for developresa i prijavljen sam,a imam lumiu 925 i odem na azuriranja i nema ni cyana ni ovog novog za wp 8.1.moze li mi itko objasnit o cemu se radi? Unaprijed hvala

    ReplyDelete
  21. Ako imas preview for developers imas vjerovatno zadnju verziju, ako nisi dobio zadnju nadogradnju dobit ces je, ona ne donosi neke bitne promjene niti vidljive za obicne korisnike. Drugo sto se tice Lumia Cyan i Lumia 925, nisu je svi dobili jer na nekim operaterima je jos na pregledu. A iako je kupljen telefon u slobodnoj prodaji moze biti ROMom na telefonu vezan za nekog operatera (brendiran i sl.). Provjeri svoj firmver pod postavkama telefona, i info, tu pise firmver broj. Taj broj pronadi na linku koji smo dali na kraju ovog clanka, uz taj broj naci ces informacije o tome kome pripada tvoj telefon. Kod nas na Balkanu nista nike neobicno da telefoni imaju ROM azijski, malezijski, poljski, arapski l, njemacki, svicarski itd. Za neke drzave jos nije stigao Cyan na te telefone to se i navodi u ovom cpanku gdje pise da "postepeno pocinje cyan". Na linku na kraju clanka ces i pronaci i stanje jeli dostupan Cyan ili ne. Bez da pregledas na telefonu. Uglavnom evo poruka za sve koji citaju, samo bez panike svi koji imate Nokiju dobit ce te Lumia Cyan. Niko nece ostati bez, osim ako zeli tako.

    ReplyDelete
  22. Ok,hvala al ja sam iz svicarske i mobitel je kupljen svicarskoj nov ima 2mj pa mi je zato cudno sto nisam dobio. Ajd da sam u bih pa mi ne bi bilo cudno al ovako.. :D

    ReplyDelete
  23. Vjerujem, sve je neobicno. Mada i svicarska ima Vodafone, three, i ostale mreze kao tmobile mozda je rom jedan od tih. Zato kazem samo treba broj firmvera provjeriti na onoj stranici Nokije.

    ReplyDelete
  24. Ja samo vidim ovaj recovery tool.. 3051.40000.1345.1001,eto to je broj pa ako mozes ti pogledat,oprosti frendu sto gnjavim al jbg laik sam :D

    ReplyDelete
  25. Mozes li provjeriti jos jednom broj? Jer pod tim brojem nalazi lumia 1020. A ni jednu 925

    ReplyDelete
  26. Jesam,dobro sam napiso br. I sta sad?

    ReplyDelete
  27. Ne znam kako bi to moglo biti jer firmver pokazuje tako kao da je lumia 1020. U svakom slucaju Cyan uz WP8.1 ce stici uskoro i kao korisnik 925ce moze te se nadati medu prvim da dobijete.

    ReplyDelete
  28. Aha,sve je u redu i obozavam ovaj sustav i nokiu,al samo mi smeta sto mi kasne ponekad obavijesti na messengeru,viber pogotovo,skype,samo zbog toga zelim nadogradnju da se nesto popravi,inace sve 5

    ReplyDelete
  29. Ja ne, jel ovo sad i update-ove na pfd 8.1 pustaju postepeno.. Inace Ativ S koristim..

    ReplyDelete
  30. U mene je htc 8s ni ja nisam nadogradio,sta treba tocno uradit.

    ReplyDelete
  31. Ukoliko sada instaliram prev for develop. na nokia 520, te poslije toga officiall wp 8.1 , da li gubim garanciju, odnosno mogu li oni vidjeti da sam bio na prev for devel?

    ReplyDelete
  32. Ako preuzmete sada 8.1 preko preview for developers onda kasnike nema jos jedne "oficijelne nadogradnje". Koju dobijete to je i zavrsna. Samo sto se dobije ranije nego obicni korisnici. Kasnije kada pocne stizati ostalima ista nadogradnja nece se moci razlikovati jeste li vi na preview for developers ili na oficijelnoj tako da je sigurno sto se tice garancije.

    ReplyDelete

Ostavite komentar