6.7.14

Nokia Lumia 630 za svega 79€!‏

lumia

Nokia Lumia 630 je novi model srednje klase na Windiws Phone operativnom sistemu koji dolazi sa prethodno instaliranim Windows Phone 8.1, dual sim i quad core procesorom. Nokia Lumia 630 iako je nasljednik 620 serije ipak je vrijedan nasljednik. Veoma dobro leži u ruci, dobar zaslon, veoma lagan, tipke na zaslonu nisu hardverske ali veoma dobro rade i sve u svemu telefon je odličan.


Iako je Nokia Lumia 630 novi model, O2 danas iznenađuje sa ponudom da kupite kod njih ovaj model za 79€! O2 su već od početka nudili Lumia 630 za 129€, nakon toga su snizili na 99€, a sada imaju ponudu do 31.jula za 79€. Za sve koji nemaju još Windows Phone 8 a nalaze se negdje u inostranstvu mogu mirno uzeti ovaj model bez da se kaju kasnije. Da bi ostvarili ovaj popust, uređaj morate kupiti online na stranici O2 uz promo kod July14RE.

 

Napomena, ova akcija traje do 31.jula 2014. ili do isteka zaliha i dodatni popust je moguće ostvariti samo uz promo kod koji smo naveli.

 

izvor: O2

69 komentara :

  1. Stefan Ivanović06 July, 2014

    Nisam siguran da sam dobro shvatio vest niti info na linku ka O2. Jel ovo sim free ili zaključano na O2 mrežu, koliko ja vidim ovo drugo je u pitanju. Pitam jer bih imao koga da mi uzme i donese u Srbiju i to bi bilo vrh za ove pare, ali ako je zaključan na mrežu onda nema smisla, u Srbiji je u Vip uz pretplatu od nekih 13€ cena 85€ za uređaj, u Telenoru je ista cena uz pretplau od 9€, Telekom nema L630 (triput pogađaj u koju sam ja mrežu zapao 😏). Ne znam kakve su cene i BiH i HR uz pretplatu, ali kod nas ima za skoro iste pare kao na ovoj promociji. Zna li neko šta je u pitanju?

    ReplyDelete
  2. Ima u ponudi i postpaid i prepaid. Postpaid je 99€ali ima ova promocija pa je 79€. A wp8 telefoni od O2 su otkljucani. Ali ipak treba pitati jos jednom. Ja kako sam procitao nema sim lock jer oni prodaju to uz karticu svoju pa ako zelis koristis, ako ne onda imas telefon. Tako sam i ja kupio htc 7 pro prije kod O2 sa njihovom karticom ali je otkljucan bio.

    ReplyDelete
  3. Koliko kostaju 520 i 1020 u Srbiji?

    ReplyDelete
  4. Realna cena telefona,nista posebno.Zacudilo me je sto nema prednju kameru.Jedina zamerka.

    ReplyDelete
  5. pa svrljajuci po netu nasao sam
    ; 520 je 95€, a 1020 350€ na kupitel.com

    ReplyDelete
  6. Ali nije zvanicna, daju neku garacij od 12 mjeseci

    ReplyDelete
  7. nema ni blic, mislim da je to veci problem

    ReplyDelete
  8. Kad smo mod blica, zamolio bi sve vas da otvorite galeriju i izbrojite koliko imate fotografija sa blicem, onda odaberite svi samo najbolje id tih sa blicem. Jeli imate vise od dvije?!

    Uskoro cemo napisati clanak kako fotografirati sa WP8 telefonima, a blic sigurno nije potreban pored Nokia Camera aplikacije. I kada jeste potreban fotografija nece valjati na kraju jer je direktno uperena u objekt.

    Bez blica se dobije dosta prirodnija fotografija, uz malo veci zatvarac i vecu ISO vrijednost ali u svakom slucaju. I blic svakako ne moze dalje id 2 metra osvijetliti. Svaki telefon moze napraviti odlicne fotografije samo je bitno kako izvesti.

    I usput za komentar iznad - gdje ima smartphone sa quad core procesorom, dual sim, sa zadnjom verzijom OSa i nov tek izasao na trziste prije par sedmica, clear black zaslon koji je super i ostale stvari koje nudi 630 Lumia za 80€? Za toliko se kod nas ne noze dobiti polovna Nokia lumia 800 koja je WP7 i dvije godine stara.

    ReplyDelete
  9. Dino to si u pravu za fotografije! Koliko ta podesavanj pomazu kod ovih kamerica koje nisu Carl Zeiss i PureView?
    Pa tako moze da se postavi pitanje koliko ljudi ima galaxy s5 i koliko koriste njegove mogucnosti? A i ti sam da nisi programer kao da nebi kupio fantasticnu 925, moras priznati! Treba ljudima dati ono sto zele! A blic moze da posluzi vise kao lampa. Mislim da su stavili na 520 ili bolje na 525, fon bi bio bez premca, sem toga tuces i konkurenciju! Realno koliko bi to poskupilo telefon, a koliko je to odbilo ljudi? Recimo 720 i 820, Stalno se trude da nesto uskrate, kod jedne dobra baterija, kod druge bolji ram ( mozda i nije bitno ,ali sa ovim apdejtim ispade da i to moras gledati), covek ne zna zasta da se odluci pre!? Nemoj reci samo: onda uzmi 920. :(

    ReplyDelete
  10. U pravu si oko blica i da je koristan za lampu, meni je to posluzilo dosta puta. I live tile imam lampu app za svaki slucaj. A sto se tice 820 i 720 meni licno je 820 dobra a bolji dizajn ima 720. A ne znam kako su se odlucili da bas tu ustede ali tu malo tamo malo i 79€ na kraju :) ali mogu reci drzao sam u ruci ovu 630 i bas je dobar telefon. Zaslon sam mialio da ce biti kao lumia 625 nekako blijed i obican ali nije, bas je dobar.

    A sto se tice lumia 925 nju nisam kupio, dobio sam je za Prognoza aplikaciju za prvo mjesto. Prije toga sam imao 920 i to je bio fantastican model. Cak i danas preporucujem prije polovan a dobar lumia 920 model nego nov lumia 620 ili 720

    ReplyDelete
  11. I zaboravio sam napisati da ima smisla i za te modele iako nisu pureview. Ipak stabilizacija slike znaci to moram priznati ali moze i bez nje. Za sve ima lijek. Npr sto stabilizacija radi kod lumia 920 ona smanjuje ISO i to daje sliku bez suma ili sa manje suma, povecava okidac i stabilizira sliku da ne bi nastali pokreti kamerom, dok stabilizacije nema na lumia 520 ali zato se malo povisi ISO, on doda malo i suma na sliku ali bez blica ipak se dobija dobra fotka. Po danu moze svaki model lumia serije na ISO 100-200 slikati fantasticno. I slike ce biti ostre. Naravno kao i u svakog fotoaparata mora se ruka kratko drzati mirno dok on napravi fotografiju.

    ReplyDelete
  12. McMatkovic07 July, 2014

    Meni taj blic super dodje kao bat.lampa. :) I da resio sam problem sa amoled displejom(ono kada se ucrtaju ikone i ostane trag od njih). Naime,slomio mi se displej i nabavio novi,popravka prava sitnica,150€. :( :)

    ReplyDelete
  13. Stefan Ivanović07 July, 2014

    Idu od 100-120€ i 350-400€. Pogledaj mobilnishop.rs jer su oni najpovoljniji (112€ i 345€) i koliko znam jedini imaju opciju sa 24 meseca garancije, al malo skuplje nego sa ovom odimidođimi garancijom od 12 meseci koju uglavnom svi daju. Ja sam moj uzeo sa 12 meseci jer sam ko dete odlučio kupovinu večeras za ujutru i čekao poštara posle u zasedi kao Sunđer Bob kad će da dođe, a mogao sam 525 sa 1GB RAM uzeti tad za 8€ više, al želja je čudo, jbg. 😊 Uglavnon, u regularnim prodavnicama sa drugim načinima plaćanja sem keša, dodaj odmah još 100€ na ove cene. Šta će jadni, moraju bar 30% da se ugrade, pravi hajdučki biznismeni. Inače, ovi iz online shopova su uglanom malezijski. Da su bar za indijsko tržište pa da među prvima dobijam update, jer drugari iz MS mnogo vole da puštaju update pre svih na daleka aziska tržišta iz nekog čudnog razloga.

    ReplyDelete
  14. Indija među prvima dobije update prije jer ima puno WP korisnika i logično je da se kreće "nahranit" većinu.

    ReplyDelete
  15. dajete vi meni recite planiram preci na wp sa androida i to namodel lumia 1320 jer mi se svidja displej od 6 inch...da li je taj model ok i moze li sveda pokrene bez problema.

    ReplyDelete
  16. Vladan Vukajlovic07 July, 2014

    Telefon je jako dobar ako nisi prevelik ljubitelj fotografije jer ima "samo" 5mpx,ostale stvari rade sasvim odlicno,pre par dana imao sam priliku da uporedjujem l530,l1320,l1520,l1020,l925 i mogu ti reci u nekim konkretnim izvrsavanjima zadataka nema razlike svaka aplikacija isto radi na svakom modelu,e sad ovo je bilo igranjr od samo nekih sat vremena ,svi pomenuti telefoni su imali ffabricki OS.Ako sad krenes da uporedjujes sa drugim modelima nacices da jedan ima bolju kameru,drugi vise rama,treci bolji procesor itd,ako se tebi svidja mob definitivno bices zadovoljan.

    ReplyDelete
  17. Vladan Vukajlovic07 July, 2014

    Realna prica oko blica za fotografiju ima smisla samo na Lumia 928 i 1020, ostalo je samo navika kao i za radio,nekada je telefon imao jacu cenu ako ima radio ali realno koliko ima radio vremenski deo koriscenja u 24 sata ili nedelju dana? svakako da ima onih kojima je radio bitan ali to je svaki 30 korisnik ,tako je i sa blicem.
    Jos ce ispasti da smo na Balkanu u totalnom mraku pa da bez blica ne mozemo napraviti nijednu fotku....

    ReplyDelete
  18. A gde da kupim lumiu 1020 zutu

    ReplyDelete
  19. Cisto bacanje para kupovina ovog telefona.. Dobar je samo ako imas neke kartice na kojima bi da budes dostupan. Nov tel sa 512 rama, bez blica i prednje kamere! Da l su mogli jos malo da ga unakaze. Naravno da treba da ima blic bez obzira koliko se to koristi. Svi smo trazili zakljucavanje rotiranja ekrana, file menager, dodatni red plocica, vpn, ,....nista ja od toga ne koristim, ali ne kazem da treba da ukinu.

    ReplyDelete
  20. Redovno citam komentare pa znam za nagradu! :)
    A sto 920, a ne 925!? Malo je atraktivni, kompakti, laksi... negdje sam naisao na neku ivformaciju da ima neka razlika u zvucnom zapisu(stereo/mono) ili se varam? Krenuo si sa poredjenjem ovih modela, pa sta bi? Mada vjerujem da je 920 ima bolju ergonomiju i da prijatnije lezi u ruci.
    Malo sam gledao oglase i vecinom se i nude 920 i 520(ove uglavnom malo ili nikako koristene, vjerovatno zbog blica! :D)
    Ostalih modela gotovo da nema, cak ni onih 800, 900, ne znam u cemu je fora ili su ljudi prezadovoljni ili ce biti da je mala zastupljenost!? Mada da operateri nisu ubacili u svoju ponudu ne bi raja ni znala, a i sad slabo su upuceni (bar je moje iskustvo takvo). Skoro sam liku predlagao da uzme 520, medjutim na moje iznenadjenje, mi odgovori da je cuo da su losi i da se kvare! Ne znam odakle takve price ?(ali eto, uzeo je huawei!)

    ReplyDelete
  21. Sto se tice blica,sada dali je potreban ili ne neznam ako nije kao na Lumia 920 brzopulsirajuci onda bolje da ga nema nego da imas led lampu koja osvljetljava objekat......A ja samo na svom mobitelu na automatskim postavkama i u nocnom rezimu pravim fenomenalne nocne fotografije bez blica....

    ReplyDelete
  22. Taj clanak treba napraviti da se detaljno objasni kako da se fakat slika s WP( mobitelima,a sto se tice cijene ovog mobitela u Bosni ni jedan uredzaj neces naci s ovim karakteristikama na Androidu a da manje kosta sem proslogodisnjeg bum modela Alcatel One Tach Idol ili najnoviji Sony Xperia M2 ali opet skuplji ne drasticno ali 90 KM i ako je mobitel odlican i nevjerovatan

    ReplyDelete
  23. to sto ima 512 mb RAM neprestavlja veliki problem jer WP je daleko fluidniji sistem nije to android da je bitam ram a uz to budi svjestan da zbog fluidnosti wp android je morao napraviti optimizaciju telefona gdje je kit kat napravljen da bude fluiniji na 512 ram aq ako hoces da igras igrice za sto je ram potreban kupi ili jaci telefon ili psp portabl

    ReplyDelete
  24. velika vecina na nasim prostorima nema u racunarima vise od jedne gige rama i to ddr1 ili ddr2 i vecina ih ima sing core pentium 4 ili amd 3200+ a hoce quad core cpu mocne gpu i 3 gige rama na telefonu sa svim mogucim tehnologijama qHD zaslon i cameru od 29Mpx i xsenon blicom za 200 - 300 evra e nemoze sta hocete od mobitela koji kosta u Bh telekomu 200 KM na ugovor

    ReplyDelete
  25. Sta cemo sa pretrazivanjem interneta? Sa 512rama se muci da otvori svaku ozbiljniju stranicu? Vec dve godine obecavaju normalan Skayp. Zamisli da se to nekim cudom dogodi....nemas prednju kameru :P pusti tu pricu o fluidnosti kad imas app koje rade polovicno. Vec sam ti rekao za Skayp. Ne znam odakle si, app B92 je po prici bolja na Wp od Android verzije. Fluidnija je. Samo na Androidu ili iOS ka izaberes SPORT imas da biras i koji ces sport kao i na web strani. Na fluidnom wp imas sport pa setaj do sutra dok ne naletis na vest koja te interesuje.

    ReplyDelete
  26. Ako vec uzimas sa 512 rama, uzmi bar sa kamerom da Skayp dobije smisao. L620, 625, 720 imaju i blic i prednju kameru. Po meni je bolje uzeti ove telefone, makar i polovne, nego nov 630 za 80evra.

    ReplyDelete
  27. Iz Bosne sam,Sarajevo i imam veliku ecinu aplikacija sa nasih prostora i od nasih razvijaca.Sto se tice Skaypa tu si upravu ali ja mislim da je ovj mobitel napravljen za one korisnike koji su tek ili ce tekuci u wp platformu,+ za Kineze,Indijce,Pakistance,Afriku,vjeruj mi njima je ovo maksimum...sto se tice interneta Androidi sa 512mb RAM-a pa cak i sa 1GB znaju da stekaju koce.....a uostalom puno toga zavisi i o protoku brzine i nacinu na koji si povezan na internet.Ja imam L920 pa cesto imam problema sa otvaranjem pojedinih stranica i ucitavanjem interneta

    ReplyDelete
  28. ste se togha tice daleko potrebnije je prednja kamera nego zadnja to je pod stavkom da mora mobitel da ima iz vise razloga radi zaludzenosti slikanja selfija a najvise radi skaypa mada bolje da nema kameru nego vga koja se po danu jedva vidi

    ReplyDelete
  29. Eto vidis, slazes se da je bolje uzeti ove starije od ovog novog ogoljenog 630 :) i ja imam l920. Bas danas sam hteo da pogledam linije na sajtu gsp bg i muke sa onim padajucim menijem za linije. Ipak sam zadovoljan radom IE.

    ReplyDelete
  30. To što nema Lumia 800 ili 900 je zato što ih se malo prodalo.. takvi uređaji su jako slabo zastupljeni na našim prostorima

    ReplyDelete
  31. Današnje web stranice su jako složene, potrebno je prenijeti poveću količinu podataka i to bez 3G ili WiFi mreže je jako naporno. Nije neizvedivo ali je iritantno.

    Ja internet preko mobitela koristim kad imam 3G signal ili WiFi, ako to neman onda držim upaljen obični mobilni internet tek toliko da mi dođe obavijest.

    Tako da, nije toliki problem 512MB RAM memorije već brzina interneta kao što je neno rekao.

    ReplyDelete
  32. Probaj na racunaru da otvoris 2-3 taba i prati procrse. Ja npr, imam 2 gm rama. Kad dodje do 1,8 pc postaje neupotebljiv.

    ReplyDelete
  33. Ja licno volim jace modele naravno polovne neznam imam loseg iskustva ali stariji a nov model koji bukvalno ima sve eh to da....mada meni je na mobitelu najbitnija dugotrajnost baterije i naravno camera,odnosno da pravi vrhunske fotografije....nepatim od velicine.Mene zivciraju nase trazilice i Bing i IE,ja cekam zvanicnu WP 8.1 nadogradnju i tu se nadam da ce biti po onome sto sam gledao isjecke daleko poboljsan internet pretrzivac....s timda bih volio ko na androidu opcije da pamti sifre da bih smanjio broj aplikacija,a drugo sto imaandroid je da kada hoces da otvoris neki video ponudi ti dali da reprodukciju izaberes ili da dawnloadujes na mobitel sto je bolje i korisnije od more aplikacija za skidanje video fajlova....subjektivno.

    ReplyDelete
  34. To ima. Pamti sifre i za neke klipove me pita da li hocu da sacuvam ili otvorim. Sad da l to za svaki klip ili samo neke nemam pojma. Ne gledam bas nesto puno video.

    ReplyDelete
  35. Ja plati moj tel.330e i pola godine cekam na 8.1 kao u porodilistu da cekam bebu,sad neko kupi za 79e tel.i ima 8.1 , dobar je tel i wp ali neke stvari nisu savrsene kao skype stotine problema,,,da cekam ili neki drugi os. ni sam neznam

    ReplyDelete
  36. Nabavio 630, radi ko zmaj. Cijena sitnica na pretplati+dvije godine garancije. Imam i 520 koji je proslijeđen supruzi. U suštini su to dva manje vise ista mobilna osim ekrana koji je na 630 puno ugodniji za oko. Nije bacanje para jer mjesecno kosta kao 2 bureka i jogurt. Ko hoce da baci pare ima evo 930 za tu svrhu a on ima i blic i kameru za skype.

    ReplyDelete
  37. Mogli su da ugrade kameru napred, makar i vga.

    ReplyDelete
  38. Stefan Ivanović08 July, 2014

    Da si uzeo Android tel veovatno ne bi imao šta da čekaš, update ne bi ni dobio, osim rootovanje i custom rom varijanta, doviđenja s garancijom, tako da, šta da ti kažem, do kraja jula stiže sigurno. 😊

    ReplyDelete
  39. To stoji, mogli su ali zbog necega nisu i to je greska. Sto se ram-a tice, kome trzne bilo sta tokom rada taj ima loše oko a ne manjak memorije. 920 je sporija ali ih morate oba imati u rukama.

    ReplyDelete
  40. Dosla 930 i k nam... 😈

    ReplyDelete
  41. Poslije beskonacne kolekcije telefona zaustavio sam se na lumiji 1320 izuzetno sam zahtjevan korisnik telefona i maksimalno iz njega izvlacim,nekoliko mjeseci ga imam ni jednom nije blokirao bagovao i sl.a koristim mnoge otvorene aplikacije mislio sam ga zamjeniti za 1520 ali nezaobljeni coskovi ga cine ruznijim,,,trenutno nema telefona u prodaji koji mi bolje odgovara

    ReplyDelete
  42. Los zbog rezolucije na 4.7" ili i drugih karakteristika?

    ReplyDelete
  43. Ne toliko radi losih karakteristika telefona nego zaslon je bas los. Prvo radi niske rezolucije, drugo radi kvaliteta zaslona. Izgleda veoma lose u poredenju sa 630, a tek spram 925 920 ili 1020. Meni npr je bolji zaslon na svim wp7 prije nego na 625. Koristio sam i htc Titan i bolji je zaslon u njega nego u 625. A kad je izasao Htc Titan. Tu su bas ustedili novca. Zato je 630 mnogo bolji, sve bolje izgleda.

    ReplyDelete
  44. Mogli su naravno ali nije to samo kamera i prikljuci je i gotovo, tu je cijeli proces proizvodnje oklopa, stakla naprikejed, raspored na maticnoj ploci i sve to bi napravilo uredaj skuplje. Ne samo skuplje po dijelovima nego ima znaci par koraka vise u sastavljanju i svaki korak kosta pored troskova toga sto se ugraduje kao vga kamera. Lagano je reci korisnicima "mogli su", a uradili su vec samo je to lumia 720, 820, 920. Ima prednja kamera. Mislim za ovoliko novca da trenutno nema konkurencije. Kao sto sam rekao polovna lumia 800 sa dvije godine starosti kosta vise.

    ReplyDelete
  45. Slazem se. Moja lumia 925 ima vecu rezoluciju nego 60% posjetioca na WP Novosti, a to je 1280x768. Znaci oko 60% citaoca koji citaju ovo imaju manju rezoluciju na racunarima. Bas i ja isto tvrdim. Ima WP za svakoga, od 50-550€ i svaki ima svoje nesto dobro sto mu dize cjenu. I mislim da Nokia kao OEM u WP pokriva najbolje moguce sve cjene uredaja

    ReplyDelete
  46. Bre Dino pa ti ko da je rec o izolaciji na kucama pa za svaku kucu posebno . To je obican telefon, radi se serijski, milioni komada. Nokia iz 2006. god ima Skayp bez video poziva. U to vreme Android i iOS nisu ni postojali. Zbog ovakvih stvari sad ne postoji Nokia.

    ReplyDelete
  47. Izolacija na kuci se uradi jednostavno spram "plana" u telefonu. Svaki telefon unaprijed se zna sta dolati u njega. Inzinjeri pokusavaju to da smanje na najtanje i najlakse telefone, i pri tome ispala lumia 630 i sad se kao neko zali sto su oni tako odlucili da nema prednje kamere? Ima drugi telefon koji ima. A nije jednostavno produkciju cijelu izmijeniti radi jedne prednje kamere, to uvecava trosak a korisnici to ne shvataju. Masina koja ce staviti kameru, pakovanje u kojoj se nalazi kamere, distributer te kamere prednje zeli isto da zaradi, transport i sama logistika tih kamera, i ne moze se reci imaju oni na lager, ne ide to tako. :D plus svaki telefon ima drugaciji malo raspored na maticnoj ploci, prilagoden je najbolje onim za sto jeste, a lumia 630 je bez prednje kamere. Ne znam zasto tolika polemika?! Ipak je nov telefon 79€! Znam da bi korisnici zeljeli i snapdragon 800 procesor i 4gb ram i 20mpx kameru pureview za te novce ali za to postoji drugi uredaj i ne bi bilo fer prema tim kupcima koji su skuplje platili da ima drugi bolji a jeftinij/isti. Diferenciranje se to zove i Nokia to radi fantasticno. Kao sto sam rekao imaju od 50-550€ urefaje biraj do mile volje.

    ReplyDelete
  48. Upadam u temu sa jednim drugim pitanjem,negde sam procitao da je blackberry pustio njihov mesenger za WP ali nisam bas skroz razumeo celu pricu,zna li ko sta vise...pozdrav

    ReplyDelete
  49. Da postavili su zatvorenu beta verziju i testiraju je, da bi mogli objaviti uskoro. Mada ovo uskoro moze biti za 7 dana, ali i za dva mjeseca.

    ReplyDelete
  50. Koliko ce to znaciti WP korisnicima,tj sta mi dobijamo time,hvala na brzom odgovoru

    ReplyDelete
  51. U sustini onima koji ne koriste vec sada Blackberry messenger njima nista nece znaciti ova app. Po meni ona nema smisla na Balkanu skoro pa nikako jer Blackberry ovdje nije se toliko prosirio kap recimo facebook messenger, viber ili whatsapp. Po toj logici ce ispasti da u bbm rijetko ko ce na balkanu imati kontakte. Jer i druga strana mora imati bbm.

    ReplyDelete
  52. Ahaaa,jasno,to je u stvari za komunikaciju konkretbo BB I WP korisnika..

    ReplyDelete
  53. Koristim Samsung ativ s svidja mise wp8.1 Ali imam problem Sa kamerom to sto nece na srpski ok Ali nece kad prebacis na video snimas pa gratis na goto on nevidi aplikaciju a na wp8.0 he sve bill ok ako ima neko resenje nek javi

    ReplyDelete
  54. Da tako nekako. Mada se moze koristiti i izmedu dva WPa ili Androida i nije bitno koji sistem.

    ReplyDelete
  55. Samsung ima velike probleme sa wp8.1 preview for developers jer nedostaje firmver od Samsunga kpji ce doci sa oficijelnom nadogradnjom wp8.1.

    ReplyDelete
  56. U Bosni je bukvalno Lumia 930 prejeftin uredzaj,ne mogu da shvatim na koji nacin kosta 930KM manje nego u vecini ostalih zemalja

    ReplyDelete
  57. Ja sam se to cudio za lumia 1520kada je izasao 900km ili 950km a u EU 550€. Ali kasnije mi je bilo jasno da jedni placaju porez drugi ne. U tome je stvar sti je jeftiniji. Kod nas je jedino Mobis Elektronik oficijelni distributer, ko nema racun od njih da je kupio on je na "divlje" kupio i vjerovatno nije platio ni porez za uredaj. Takvi prodavaci imaju vecinom 1-2 uredaja takva i ne vise. Osim toga nude garanciju s kojom ne mozes otici u Nokiju direltno da ti popravke ako se sipostavj kvar...

    ReplyDelete
  58. vjerovatno si i vise nego u pravu ja samo mogu reci da sam danas drzao u ruci moju L920 i L930 u Univerzalno.com prodavnici i nisam impresioniran samim izgledom uredzaja mada mozda je i crna boja na to uticala.Uglavnom malo je sto je i razumljivo duzi i cinimi se i laksi od moje Lumie ali nazaqlos nisam ga smjeo upaliti.

    ReplyDelete
  59. Lumia 930 jeste 20g laksa od 920, 7mm je duza, 1mm tanja. A ne znam zasto nisi smio upaliti? Nisu dozvolili ili? Mozda je bio sam dummy?!

    ReplyDelete
  60. Zao mi je jadnih ljudi koji jos za iphone 4 placaju 400KM. Tesko je to kada od jabuke telefon i ne vidis. Moje misljenje je da je ova lumia 630 puno puno bolji telefon od iphona 4, galaxy trenda, xperie m i tako dalje da ne nabrajam. Naravno svi ti mobiteli su stariji od lumie i dosta skuplji. Osim mozda xperie m koja je tu negdje u cijeni. Jos da kazem, tko kupuje mobitel, najbolji odabir sto se tice kvalitete i cijene je lumia 920. Pozdrav

    ReplyDelete
  61. nisu mi dali da je upalim cak ni da je izvadim iz zastitne folije negooo onako samo ocima da gledam u crnilo i da uzmem je u ruku...mada sam pitao da je upalim da pogledam na sto lici mobitel itd....jednostavno nisu dozvolili

    ReplyDelete
  62. Vladan Vukajlovic10 July, 2014

    Jako interesantno sto nisu dozvolili,u Saturnu u Grazu su mi dozvolili cak 5 telefona da isprobam odjedanput bez obaveze da kupim bilo koji, cak sam na reklamnoj L930 instalirao neke aplikacije i isprobavao kako sta radi.Jedini telefon koji je malo superiorniji u odnosu na L930 je L1520,iako je veci savrseno lezi u ruci.Iako nisam ljubitelj velikh telefona i jedan i drugi su dovedeni do savrsenstva i verovatno posle nekog vremena bi se navikao na velicinu.

    ReplyDelete
  63. Bas tako. Telefon od 450+ € da ne dozvolis korisniku da isproba je neozbiljno. A mozda je u oitanju bio samo Dummy tj. 1:1 kopija ali bez ikakve tehnike unutra. Izlozbeni model...

    ReplyDelete
  64. Neznam sta da Vam kazem....nisu mi dali i to je to.A sto se tice velicine i tezine samih uredzaja ja sam se bio "uplasio" tezine L920 ali sam na kraju se navikao tako da mi lagani uredzaji djeluju krhko i imam osjecaj da ce mi ispasti iz ruke.

    ReplyDelete
  65. Jedina mana mi je sto mi je cosak Lumie 920 poderao dzep od farmerica :P ,hehe ozbiljan sam.U sustini nevolim nosati torbice,jos uvijek sam "balkanac" i nezelim ko djevojka izgledati....bez uvrede.Zato nisam u mogucnosti da kupim L1250,s tim da je meni bolji uredzaj L930.Kompaktniji,prihvatljiviji.

    ReplyDelete
  66. To neznam samo znam da su mi u mobisu dali kada sam htjeo da kupim L920 da je upalim ali bez slikanja mogao sam samo da upalim kameru.A nevjerujem da je bio Dummy jer sam ga izvadio iz kutije licno ja,ali dobro.

    ReplyDelete
  67. samo da prokomentiram ovo da ti je poderala hlače..meni je i Nokia 5800xm poderala džep iznutra i hlače.. stalno sam nosio mobitel u džepu i jednostavno se materijal potroši xD

    L800 nije još ništa poderala isto je stalno u džepu

    ReplyDelete
  68. Hehehehe ma dugo su mi te farmerice,i stalno u istom dzepu nosam mobitele....

    ReplyDelete
  69. Ljudi koji prodaju tako ne dozvoljavaju paljenje dok se ne plati ... Sretao sam to dosta puta . Staviš pare na sto i onda ti da da upališ .
    Nije dummy , ne bi se oni toga sjetili .

    ReplyDelete

Ostavite komentar