18.7.14

Lockscreen aplikacija uskoro u beta verziji

lockscreen_app_81
Lockscreen aplikacija koja je najavljena na Microsoftovoj Build 2014 konferenciji, a napravljena od strane razvijača Rudy Huyn-a, uskoro će postati dostupna u beta verziji za sve korisnike Windows Phone 8.1 sustava.

joe
Joe Belfiore je na svome Twitter profilu objavio vijest kako Lockscreen aplikacija dolazi uskoro. Lockscreen neće biti dio Windows Phone 8.1 sustava nego će se instalirati kao zasebna aplikacija. Potrebno je istaknuti kako će aplikacija biti dostupna u beta verziji za uređaje koji su postavljeni na Engleski jezik i koji imaju najmanje 1GB RAM memorije.

Korisnici koji se pitaju što je sa Lockscreen aplikacijom za uređaje sa 512MB RAM memorije, Joe je ranije rekao da i tu aplikaciju imaju u planu ali im je najveći prioritet da aplikacija bude stabilna i brza.

izvor: @joebelfiore

26 komentara :

  1. Da li ce ova aplikacija da bude dostupna za wp8? Prica sa wp8.1 je stala. Kako su krenuli bice dobro da i u septembru dobijemo wp8.1, pa greske dok isprave...prodje godina. Mada i za ovu app pise - uskoro! Kad se sve sabere jedno veliko NISTA.

    ReplyDelete
  2. Koji pesimizam :) dugo to nisam vidio. A sta je stalo oko wp8.1??? WP8.1 tek izlazi dva, tri dana. I kakve greske?! Sve greske koje su bile poznate su ispravljene, nisu greske ako korisnik misli da zna bolje od strucnjaka i kaze njima to je greska kada nije. Ja znam sta bi korisnici voljeli, a to je da wp8.1 iz WP sistema direktno se prebaci na Android po funkcijama i po izgledu, ali tada se pitam sto onda hoce WP?! Sto ne uzmu Android?!

    Prica da je stao wp8.1 je 0 (nula) iskreno. Gdje je Microsoft objavio da staje isporuka wp8.1???? Gdje smo mi to objavili?! Niko nidta nigdje nije ni spomenuo. I prica o kasnjenju je izmisljena, kasnjenje je trenutno isto 0 jer pocinje wp8.1 isporuka za lumia 625 i 925 ostali uskoro. Isporuka nikad ni u snovima ne moze biti svima istovremeno kako korisnici zele i naravno svaki se korisnik osjeca kao da je zaboravljen a u sustini zamislite kako se osjecaju ljudi sa Samsung ili Htc ili Huawei WP, niko ne spominje firmver npvi osim Samsung jednom. Nikakvi dodaci nista poboljsavanje i ljudi sute, a Nokia korisnici kako ja vidim osjecaju se ostecenim. Paradoks.

    ReplyDelete
  3. Objavljeno je da imaju problem sa korisnicima koji instaliraju zvanicnu verziju preko verzije developers i da je trenutno stopirana dok se ne isprave greske.

    ReplyDelete
  4. Stopirana je najnovija verzija nadogradnje poslike wp8.1 i Cyan ali wp8.1 i cyan i dalje izlaze... I ta greska je bila samo sa korisnicima koji koriste telefone i aplikacije svojih firmi. A na WP Novosti i na Balkanu sumnjam da iko koristi tako nesto. WP8.1 nije stopiran. Jeste zadnja nadogradnja poslije 8.1, ali 8.1 ne.

    ReplyDelete
  5. Ovdje pola ljudi nesto komentarise,blati a ne znaju da pisu gluposti a vecina nije uopste informisana...smijem se dok citam
    A ustvari sve je ok i ide svojim tokom...ko ne moze cekati,mogao je instaliradi prewiev verziju kao i mi i uzivati

    ReplyDelete
  6. Bice da si ti preterani optimista. Za sve ih opravdavas :) nije to grupica programera koja dobrovoljno ili od donacija pravi nesto. MS je ozbiljan igrac, bar ja ih tako racunam, sa gomilom ljudi koja radi na WP-u. Najave i obecanja prihvatam kad pricaju o 3D i tako nekim novim stvarima, ali za vec izmisljeno nemam razumevanja. Mesecima pricaju o notifikacionom centru i file menageru, to su stvari normalne vec 5 godina, a oni ih najavljuju kao da svet to do sad nije video. Nisam zlonameran ni najmanje, cenim da vecina deli moje misljenje. Ne znam sto pominjes Android? Ja sam pre par dana uzeo neki jeftin Android tablet 4.2.2 vwrzija. Ni jednom nije zakucao. Skayp je 3 puta brzi. Mislim da je pocetni ekran na wp8.1 lepsi, zavisi kako se postave plococe i izbor slike. Notifikacije stizu isto kao i na wp. Znaju da zakasne, nije kao sto pricaju. Eto, da ne bude da uvek kritikujem wp :):)

    ReplyDelete
  7. Ja sam instalirao prewiev i nisam mogao da uzivam. Jednostavno puno gresaka i za nacin na koji ja koristim fon prilicno neupotrebljiv sistem, tacnije mucenje u koriscenju. Da bi uzivao treba da puste konacnu verziju bez gresaka. Mesecima samo slusamo najave, najave i jos uvek se ne zna kad ce. Mozda sutra, a mozda i za mesec dana. Neko je kupio fon racunajuci da ce da dobije ovo, a ispada da ce fon da izadje iz garancije i da dodje vreme za zamenu dok se ovi nameste da puse file menager. :)

    ReplyDelete
  8. Druze,evo koristim preview od kako je pusten i nemam zamerki.Desi se poneka greskica ali nista sto bi mi pokvarilo utisak Wp8.1.I treba biti malo zahvalan,MS brzo i za sve telefone azurira update.Istina je da neke stvari poput action centra postoje na Androidu odavno ali problem androida je sto posle nekog vremena postaje lagdroid,kod low end uređaja se najvise primeti.Ja sam zadovoljan mojom 620-kom i definitivno ostajem na windows platformi.

    ReplyDelete
  9. Miralem Suljić19 July, 2014

    Mora da na tabletu nemas vise od 10 aplikacija instalisanih. I ja imam Mediacom tablet 512 ram dual core 1.2 i brate koci kao lud. Konstantno moram da ga cistim sa raznim cleanerima da bi bio koliko toliko funkcionalan. Skype je radio ispocetka fino ali nakon 7-8 mjeseci mozes zaboravit na koristenje. Za gledanje filmova i citanje je ok i za to uglavnom i sluzi. Galaxy ace 2 koci takođe,proslijeđen kćerki. Sad imam L520 i L630 i ja zadovoljan. Uđem u app uradim posao izađem, brzo i cisto, bez nerviranja.

    ReplyDelete
  10. Stefan Ivanović19 July, 2014

    Ja apelujem da se popravi ova app jer je najgora koju imam na tel. Po 100 put sam ostao bez komentara jer mi se zaključao ekran, to se ni na onom smeću od B92 app ne dešava, a to je app u 1.0.0.0 verziji. Isto se sve izgubi i ako me neko pozove. Da autor ne zna ja se ne bih bunio, ali pored onako dobre Prognoze, ovo je krš. Isto važi da kad sa ove vesti odem na link ka slici ili drugoj vesti i vratim se back tipkom, vrati me na početnu stranu. Please fix!

    Btw. dok sam još u elementu poručio bih trombu i ostalima da se vrate na android i čekaju taj jedan (ili nijedan, pre će biti) update na uređaju od 100€ (L520) pa da onda polemišu o nadogradnjama i stabilnosti sistema. WP je budućnost u svetu gde Windows drži 90% desktop udela i ja sam tu da je sačekam spreman, a bogami i vrlo zadovoljan.

    ReplyDelete
  11. WP Novosti novija verzija je u izradi. Dugo vec samo sto nije gotova jos. A razlika izmedu b92 i WP Novosti aplikacije je jer nasa nije ostala na verziji 1.0. meni je ipak bilo vaznije nekako uvesti notifikacije, live tile i takve stvari jer se citanje clanka moze svesti na 2 minute.

    To sto se brise komentiranje ce isto biti sredeno. Jer sve je to povezano sa novom verzijom i ne mogu pustiti dio po dio. Kada se vratim kuci radit cu na WP Novosti dalje.

    ReplyDelete
  12. Nisam optimista nego realista. Gledam stvari realno. Da postoji fila manager i takve stvari ali na drugim sistemima. Kako ljudi ne shvataju da programiranje, a posebno programiranje sistema nije klik ovdje klik tamo i evo ga notifikacijaki centar. Na glupostima u programiranju koje korisnik i ne vidi i ne osjeti se izgubi stotinama sati. Uz to dodajem opet "to je na drugim sistemima" nije wp8 od 2004 pa da mozemo reci da stoje u mjestu. Ako pogledamo stvarnost, iphone i Android stoje u mjestu.

    Pogledajmo napredak od wp7 neke Nokije do sada Nokije Lumia 1520 ili 930. I sami sistem pogledajmo sto se tice funkcija WP u zadnjih par godina rulu na srce dobija najvise funkcija bez obzira jesu li one bile negdje one se programiraju kao da nikad nisu postojale jer programeri ne djele nista zajednicko izmedu Android i WP sistema. Zato to nije evo imaju oni daj da i mi kliknemo da imamo notifikacijaki centar. Mogu uzeti jedino sto vise, a to je dizajn. Ostalo sve moraju izmisliti sami. Bukvalno izmisliti.

    Pored toga WP i Windows postaju jedan sistem sto i vidimo zadnju godinu dana, ko je to jos uspio?! Da na desktopu, tabletu, telefonu napravis jednu app i ona radi na svim formatima?! Da pogledamo malo, apple ima iOS i nike ni blizu unificiran kao Windows 8.1 (WP8.1), Android ima svoj sistem koji isto nije unificiran kao Windows. I o cemu pricamo onda?!

    Pogledajmo realno od wp7 kada se ugasio 2012 do danas WP je se poboljsao petostruko barem meni i kako znam i vecini. I zato sam spomenuo ono da bi korisnici neki voljeli odma da wp8.1 kopira sve kao android i izgled cak i mirni ljudi. Tako djeluje kao da je Android savrsen.

    Kazem samo ovdje nema mjesta za kritike suplje, ljudi su dosta radili na WP i ja cijenim njihov trud. I to gledam sasvim realno. Sto je moglo da se uradi u zadnju godinu i 8 mjeseci od kako imamo wp8 Microsoft je uradio dosta sa 8.1. Po meni vise nisu ni mogli. Imamo i file menadzer, odvojene kontrole zvuka, notifikacijski centar, precice u istom, pozadine iza live tiles, sad ce i novi lock screen app, novi IE sa mnostvom novih funkcija, nove univerzalne aplikacije, 8.1 je kao novi sistem.

    Mi uglavnom ne bi pisali o Cyan i 8.1 nadogradnji da nisu od znacaja. I ko ipak misli da je malo 8.1 neka se vrati na wp7 i pogleda kolike muke imaju korisnici. Ili ne moraju tako daleko, neka se vrate na 8.0 i osjetit ce koliko vrijedi 8.1.

    ReplyDelete
  13. Ja sam koristio ativ s a sad sam kupio lumiu 1020 i na njoj radi sve ok nevidim nista da zeza a inace je 8.1 p.d.jedino eto za kemeru izmedju 5 i 34 mp je vrlo mala razlika u kvalitet slike

    ReplyDelete
  14. mozes li napisati sta ti konkretno ne radi i smeta...jer meni sve fino radi na 8.1 PD verziji ...potpuno upotrebljiv sistem

    ReplyDelete
  15. Ja Android skoro da nisam video ...trenutno koristim L920, pre L800, Nokia 701, Nokia N82, Nokia N95, Nokia N73 i Sony t610 :) ja kritikujem MS, smatram da ovakva masta sluze za kritiku i pomoc ako neko nesto pita. Ti si zadovoljan , a za app Wp Novosti kazes da je najgora, a za b92 da je smece :P izgleda da se tebi ne svidja wp, trebalo bi da potrazis neki drugi sistem npr, Android. Ja sam zadovoljan sa wp8, radi savrseno. Dobar je i wp8.1, ali ne radi savrseno kao wp8. E tu je problem. Da ubrzaju to, a ne da slusamo obecanja i najace godinu dana. Kapiras? :)

    ReplyDelete
  16. Rusenje app kada se vracam na vec otvorene. Primer; otvorim docx i za to mu treba 46 sekundi. Dokument je malo veci :) na wp8 se ne ucitava ponovo, mozda 1-2 sekunde, dok na wp8,1 mora sve ponovo da ucitava. Nije bas zgodno da svaki put cekas 46 sekundi da bi ga koristio 10ak sekundi....Isto vazi i za Adobe pdf. Zbog ovoga sam vratio wp8.

    ReplyDelete
  17. Po meni je to previse subjektivno. Treba se provjeriti isti fajl na dva ista telefona jedan sa 8.0 jedan sa 8.1. Ali u svakom slicaju nije ok. Ne branim te razvijace od Adobe ali akp se uzme neki pdf od 15-20mb neki racunari imaju problema s tim iako imaju slobodnog rama 400-500mb opet zna kociti. Na wp8.1 znamo da se vise RAM trosi radi svih dodataka. Ali to se mora ispraviti. Sto se tice pucanja aplikacija, svaka aplikacija na svijetu na svakom sistemu ovog svijeta puca i ima bugove, inace bi aplikacije sve bile verzije 1.0. Pa i Windows ima greske i bluescreene iako je u razvoju preko 25 godina. Svaka app ima bugove i greske, nema te koja ne puca.

    ReplyDelete
  18. U kvaliteti na telefonu nece se toliko ni primjetiti razlika ali kada se uvecaju slike na racunaru onda se vidi kvalitet. Kada zumiras 100% u onu pune rezolucije vidis sve detaljnije. U kvalitetu slike su obje dobre.

    ReplyDelete
  19. Upravo sam nadogradio aplikaciju Nokia kreativni studio i mogu reci da sam se pokajao...jednostavno blago receno sada je ne samo komplikovana nego je jednostavno smece.Bezvrijedna izgleda da sam i ja postao pesimista jer cim je gogant Mikrosoft uzeo u ruke Nokia plikacije jednu po jednu ce unistiti.Neshvatam zasto su najavljivali poboljsanja lada ne postoje cak su i color pop ucinili neaktivnim jer izbacuje obavjestenje uskoro...sta ba uskoro.Isto je i s zvanicnom nadogradnjom uskoro.Jednostavno od ovakvih stvari sam htjeo pobjeci sa Androida a ovdje samo uskoro.Naravno niko nista ne obecava ali ipak......

    ReplyDelete
  20. P.S. Subjektivno nebih nikome preporucio da je nadogradzuje ko koristi Nokia kreativni studio za obradu slika.

    ReplyDelete
  21. Negdje procita jos dva-tri mjeseca pa pocinje nadogradnja 8,1 za sve telefone kod nas.sta mi sad vrijede aplikacije

    ReplyDelete
  22. Vecina koja prati WP Novostivec ima wp8.1 preview for developers i zato ova app. A i oficijelni izlazak za nasu regiju nece trajati mjesec ili dva. :)

    ReplyDelete
  23. Sad vidim kada sam uzeo Ativ S da nisam pogresio sto nisam uzeo Nokiu u tom cenovnog rangu jer po toj ceni sve Nokie su bile 512gb, manji ekran, nema mem. karticu i ostalo da ne nabrajam, ali su na strani Nokie bile aplikacije. Ali sad sa 8.1 dobio sam i Here + ostalo sve imam sto mi treba

    ReplyDelete
  24. Da za tu cijenu Ativ S je super uredaj.

    ReplyDelete
  25. Da mada nisam ljubitelj Samsung a video sam da je super telefon

    ReplyDelete
  26. Samom sebi cu da kazem- bravo na komentaru!

    ReplyDelete

Ostavite komentar