29.10.13

Viber za Windows Phone dobija novu verziju

Viber screenshots
Viber je aplikacija za voip pozive i dopisivanje koja je veoma popularna kod korisnika Android-a i iOS-a, za Windows Phone postoji vec neko vrijeme ali nisu dugo radili na novim verzijama. Ovaj put se javljaju sa novitetima poput mogucnosti postavljanja pozadine u aplikaciji i boljom povezanoscu sa Desktop aplikacijom koju takode mozete koristiti. U izjavi za javnost su napisali takode sa du poboljsali notifikacije, kao i zivu plocicu na Start zaslonu. Osim toga su napisali da je funkcionalnija nego ikada do sada na Windows Phone-u.

Za sada je dostupna samo za Windows Phone 8 i to pokazuje trend da vece kuce prestaju polako razvijati za Windows Phone 7. Mi se ipak zalazemo i razvijamo dalje za WP7 iako ima sve manje korisnika, tako ce WP Novosti u slijedece dvije verzije svoje aplikacije poraditi na boljem koristenju na WP7 uredajima.
Viber aplikacijaViber
od: Viber Media inc.
Verzija: 3.1.0.0
Cijena: Besplatno

4 komentara :

  1. Loša strana je to što nema crne pozadine ili neke tamnije boje šteta što se nemože postavit bilo koja slika za pozadinu

    ReplyDelete
  2. Jeste, u pravu si. Po meni ni jedna pozadina se ne slaze sa metro dizajnom. Zato i nasa aplikacija ima minimalisticki dizajn, sadrzaj je bitniji.

    ReplyDelete
  3. Pa da neznam za druge al meni baš paše tamna pozadina...sad mi nekako bezveze niti jedna od ponuđenih nije baš...

    ReplyDelete
  4. osim ovih pozadina nasao sam veliki nedostatak aplikacije sada. kada sam primao poziv dobio sam samo obavijest da imam poziv, nema onog zvona kao na Androidu ili iOS ili cak sto je bilo na Windows Phone prije. samo jedno kratko zvono od notifikacije da imas poziv i ako ga propustis ne znas ni da li ti zvoni ili ne. glupo su skroz ovo uradili.

    ReplyDelete

Ostavite komentar