29.10.13

Nokia Camera aplikacija ima novu nadogradnju

Nokia CameraNokia Camera aplikacija danas dobija novu nadogradnju koja treba da popravi greske koje su nastale u zadnje vrijeme, jedna je greska da se kroz ponovno pozicioniranje jedne fotografije snimi slucajno preko orginala, to ova nadogradnja treba da rjesi. Mi nismo imali tih problema sa aplikacijom i uvijek smo bili u mogucnosti nanovo pozicionirati fotografiju i zumirati napolje, po tome vidimo da je orginal jos uvijek prisutan bio na telefonu. Ipak moguce je da su jos radili dalje na aplikaciji jer je vrzijski broj skocio na 4.3.0.6 sa 4.2.2.8.
Nokia Camera aplikacijaNokia Camera
od: Nokia Corp.
Verzija: 4.3.0.6
Cijena: Besplatno

3 komentara :

  1. Kod mene je problem taj što mi nije spremio slike danas sam usliko par slika i ni jedne nema na mobu a na sky drive je prebacio o tamo imam te slike...

    ReplyDelete
  2. Taj problem se desava ako sat i datum nisu podeseni tacno. Kod mene se to desilo kada sam tek instalirao nokia pro cam dok se tako zvala. I nove slike s tom aplikacijom su sve bile datirane prije onih sa standardnom aplikacijom. Cudno ali desilo se tako. Pokusaj i ugasiti i upaliti telefon ako nije vrijeme dobro podeseno

    ReplyDelete
  3. Ma vrijeme i datum su ok probao sam i ugasit i upalit i soft reset al opet ništa bit će da je u aplikaciji greška jer kad slikam sa originalnom kamerom sve je ok slike ostaju spremljene u mobu al sa ovom nokia camera nemam slike u mobu nigdje ...

    ReplyDelete

Ostavite komentar