21.10.13

Lumia 1320 slika procurila

Lumia 1320 evleaks

Fotografija Lumia 1320 uredaja se pojavila opet od koga drugog nego evleaks. Na njoj vidimo sutrasnji datum, na kojem ce biti prezentirana sigurno Lumia 1520, Lumia 2520 (tablet), a mozda i ovaj telefon i jos dodatni djelova za sve fanove Windows Phone-a. Pratite sve na dogadaju koji je sutra u 8:00 po nasem vremenu.

Specifikacije ovog telefona su vjerovatno nesto slabije od Lumia 1520, ali znamo da ima barem 1080p (1980x1080) zaslon. Sutra cemo znati vise.

izvor: evleaks

5 komentara :

  1. Prelepo izgleda...ovo mi se bas svidja (naravno, meni su sve lumie lepe)...po meni bi ovo bila mozda i najlepsa lumia do sada... Bilo bi lepo da ako je tacno. :)

    ReplyDelete
  2. Sta mislis ako je tacno?! :)

    ReplyDelete
  3. Pa ako je tacno onda polako pocinjem da stedim novac :) Stvarno super izgleda sto je ovaj okvir oko ekrana smanjen... Vraca se nokia, ne sale se uopste :) (svejedno da li na lumiama pisalo "nokia" ili ne...svi znamo sta je unutra)

    ReplyDelete
  4. Istina je :) i vjerovatn oce pisati na njima jos uvijek Nokia. Ipak deal sa Microsoft-om jos nije potpisan. A ovaj telefon ce izaci, to je 100% sigurno :)

    ReplyDelete
  5. Mada, ovako dosta podseca na 625-icu? Naravno, veca je... Ma neka pise sta hoce, za mene je to nokia :) Ja to ne menjam, imao sam samo jedan SonyEricsson, sve ostalo su bile nokie, i sve je vise razloga da i ubuduce tako bude. Ako sam sa L710 i WP 7.8 ovako zadovoljan, mislim da nema razloga da mi sledeci mob ne bude neka nova lumia sa WP 8 :)))

    ReplyDelete

Ostavite komentar