24.10.13

6tag aplikacija dobija zasebne zvukove notifikacija

6tag aplikacija
6tag je jedna od najpopularnih instagram zamjena na Windows Phone telefonima i razvijac njen se trudi cesto nove funkcije da ugradi, tako i danas. Nakon GDR3 nadogradnje se pokazalo da se Microsoft omogucio razvijacima i koristenje drugih zvukova za notifikacije aplikacija osim standardnog. 6tag je jedna od prvi ako ne i prva koja je to uzela u obzir i odma ugradila u svoju aplikaciju. Da bi omogucili nove zvukove notifikacija slijedite u aplikaciju – podesavanja – pozadinski zadatci i tu ce te naci ovo kao na slici ispod.

wp_ss_20131024_0001
Ova funkcija za zasebne zvukove notifikacija je moguca tek sa GDR3 uredajem, zato sto je Microsoft to tek u GDR3 omogucio. Ostalo je pitanje hoce li razvijaci to zaista ugraditi u svoje aplikacije ili ne. Razvijac 6tag-a je odma ugradio par razlicitih zvukova za izbor, pa kada vama stigne notifikacija ove aplikacije nece biti standardni zvuk nego ce taj koji ste odabrali.

Osim ovog poboljsanja popravili su i pravljenje kolaza unutar aplikacije, popravili su i crnu temu koju su u zadnjoj verziji dodali. Ovu funkciju sa zvukovima vidim vec ugradenu u Whatsapp i Viber da prilikom njihovih poruka slijedi drugaciji zvuk od obicnog.
6tag aplikacija6tag
od: Rudy Huyn
Verzija: 2.0.1.0
Cijena: Besplatno

13 komentara :

  1. Jedno pitanje nevezano za ovu temu!? Sta mi preporucujes da menjam moj HTC 8X star 6 mesecu kao nov za sansung ativ s nov?inace me htc extra sluzi...mozda dobijem 10e doplate...ajde posavetuj me da znam sta da radim...hvala...poz...

    ReplyDelete
  2. ja licno bi se zamjenio, ali to radi mog licnog stava zasto sto samsung ativ ima lijep ekran plus je velik. ali u sustini prelazis sa istog na isto. mada ako je ativ s nov onda jeuvijek bolje na novije preci. jos samsung ativ s dobio Custom ROM, i plus mozes vec sada iamti onaj novi start zaslon sa njim.

    ReplyDelete
  3. Znam,pa i ja tako mislim,sad kvalitet izrade ne znam kakav je,nisam ga nikad drzao u ruci,ali i veca je baterija na ativ-u s,sad kamera je verovatno ista...ma uzecu ga pa ces mi objasniti kako da ubacim taj custom rom :-)...hvala jos jednom na savetu!ako imas jos nesto da mi kazes reci slobodno!poz...

    ReplyDelete
  4. Jeste baterija bolja, dosta je veca, ali i zaslon je dosta veci to ako uzmes u obzir samo malo duze ce ti trajati ta veca baterija nego u htc 8x. a nema problema, sve cu ti objasniti. I jos nesto vezano za Ativ S, on lezi veoma dobro u ruci, lagan je. Jedino pogledaj aplikacije koje su od HTC-a hoces li ih pozeliti prelaskom na Samsung?! to je jedino sto trebas samo vidjeti prije.

    ReplyDelete
  5. Pa u sustini od htc-a ce mi najvise nedostajati HTC hub i baterijska lampa,ostale aplikacije su nebitne,a samsung ima slican hub za vremensku prognozu kao htc...da li je komplikovano ubaciti u njega taj custom rom?voleo bih to da ubacim...inace moja zena koristi nokia lumia 720 i stvarno je extra,sve mu je taman

    ReplyDelete
  6. Za vremensku prognozu toplo preporucujem bing weather, on je medu boljim aplikacijama, cak bolja od neki placeni. A za baterijsku lampu imas drugi aplikacija u trzistu. A nije komplikovano nista, samo prikljucis telefon na racunar i flesiras taj tom. Prije toga ga otkljucas naravno. Ima upustvo za svaki korak

    ReplyDelete
  7. Ok,treba ovih dana da izvrsim tu zamenu za ativ s pa ti se javljam da vidimo kako da ubacim taj rom...hvala ti jos jednom pa se cujemo!!pozz...

    ReplyDelete
  8. Zaboravio sam ti reci da samsung ativ s ima amoled zaslon koji po meni ne pokazuje bijelu boju kvalitetno, prije zamjene ako mozes uporedi, postavi bijelu pozadinu na oba telefona i uporedi. Samsung ima nekako zuckastu boju spram lumia 920. To se moze srediti sa profilom boje u amber sto je dosao u nokiji ali ne vjerujem da samsung to ima. Morat ces vidjeti uzivo da bi razumio razliku. Meni je licno to smetalo pa sam uzeo lumia 920

    ReplyDelete
  9. Mislim da sam dobio gdr3 update,10501.127 mi je posledji broj verzije sistema...dobio sam opciju zakljucavanja rotacije ekrana...i mogu gasiti u multitaskingu pojedinacno aplikacije na "X" ...valjda je to gdr3 ....HTC 8X

    ReplyDelete
  10. Jeste to je gdr3 htc 8x globalno juce poceo dobijati...

    ReplyDelete
  11. Super,nisam ocekivao tako brzo...lepo lepo...trude se,nema sta!

    ReplyDelete
  12. A da li da uem lumiu 920 ili samsung ativ s?imam ih za slicne pare,stim sto je ativ s nov!? Lumia je bele boje...sta ti,koristis od telefona?

    ReplyDelete
  13. mene ako pitas uzmi polovnu Lumia 920 umjesto nov Samsung Ativ S. Lumia 920 moze biti samo 10 mjeseci stara ako je kupio na pocetku neko. a dosta je bolji telefon. prvo radi zaslona ces primjetiti da je osjetljiviji nego samsung, drugo sto su boje po meni bolje na lumia 920, trece veca rezolucija na manjem zaslonu je kod lumia 920 sto ce djelovati ostrije nego samsung ativ s. osim toga imas aplikacije kao here drive+ koje nema za samsung ativ, nokia camera aplikacija i ostale aplikacije koje samsung nema. a pored toga lumia 920 ima dosta bolju kameru od samsunga ativ s. sve u svemu to se vidi i u cijeni novih telefona da je nokia lumia 920 skuplja od samsung ativ s. a ja koristim bijelu lumia 920 i dobro mi sluzi telefon. veoma dobro ! ako imas priliku uzeti lumia 920 koja je polovna za istu zamjenu kao ativ s nov onda je uzmi. Ali pregledaj je lijepo jeli ima kakvih ogrebotina, jeli padala na pod ili jeli zaslon izgreban. Iako je ga tesko izgrebati moguce je i to ti je znak da nije taj pazio na telefon.

    ReplyDelete

Ostavite komentar