9.5.12

Windows Phone koncepti i koliko su stvarni

Od prosle godine januara pa sve do danas kruze koncepti kako dizajneri zamisljaju Windows Phone, posebno uredaj je izlozen dizajniranju i zeljama dizajnera, a ponekad i sam korisnicki zaslon i same funkcije Windows Phone-a. Danas vam zelim pokazati neke od njih i pitati vas koliko su ovi koncepti uopste stvarni, stvarni po tom pitanju da li je to identitet Windows Phone-a? I da li vi mislite da ce ovo ostati samo zelje ili ce preci iz koncepta u stvarnost, pri tome navedite i koji se vama najvise dopada i zasto. Odabrao sam par njih koji su surealni i za koje ja ne vjerujem da ce ikad postati stvarnost a par koji su blizu stvarnosti ili se cak vec prave.

Jedan od uredaja je napravljen prosle godine u januaru i veoma blizu je onome sto imamo danas, a to je Nokia Lumia 900, covjek koji je uraqdio dizajn je to napravio kada je vidio N9 tada, a poslije i Nokiu Lumiu 800 i druge koncepte o Lumia 900.

 

Nokia_Lumia_Pureview_920_1
Nokia_Lumia_Pureview_920_2
Nokia_Lumia_Pureview_920_5

To je prvi koncept i veoma dosta lici na Nokia Lumia 900, ovaj dizajner je uradio i tijelo slicno Nokiji Lumiji, a korisnicki zaslon slican Windows 8. Start dugme vidimo da je promjenio i stavio Windows 8 Metro dugme, sto je prikladnije. Vidimo da uspravno telefon nema tipki Nazad, Start, Trazi, to samo ima vodoravno. Koliko je to dobro i korisno? Kada zelite nazad se vratiti na zaslonu morate okreniti telefon vodoravno?!

Drugi koncept se zove “Ares” i pitanje je o tome jeli potrebna tastatura posebna pored ove na zaslonu. Ovaj koncept ima qwertz tastaturu kao i moj HTC 7 Pro, i mogu reci da je ideja dobra, ali ipak postoji pitanje koliko je tezi telefon kroz tu tastaturu i koliko je “kvalitetan” radi tih svih pomjerljivih djelova. Moj HTC 7 Pro je veoma kvalitetno uraden ali kad tad ce ta razina kvalitete morati opasti da bi se proizveo i ponudio jeftiniji i konkurentniji telefon. Pa evo vi odlucite sta mislite o ovom konceptu. Moje misljnje je bilo kad sam kupovao ovaj HTC 7 Pro da je tastatura veoma dobra stvar, sada mislim samo da je tastatura dobra stvar ali nije neophodna. Mislim da je tastatura na zaslonu Windows Phone-a uradena super, samo sto je potrebna odredena velicina zaslona da bi je iskoristili veoma dobro sa svojim prstima, meni ovaj zaslon od 3,8 inch nije dovoljan cesto pa promasim slovo, dok je zaslon na Nokia Lumia 900 4,3” i to je odma druga stvar, ili zamislite 4,7” kao HTC Titan ili Titan II. Drugo pitanje sto mene zanima kod ovog koncepta, gdje mu nestane tastatura na ostalim fotografijama, na ovoj sa izvucenom tastaturom vidimo ispod dodatni dio kucista, kojeg nema ni na jednoj drugoj fotografiji?!

Nokia_ARES_Windows_Phone7_concept_1 Nokia_ARES_Windows_Phone7_concept_2
Nokia-Slide-Out-QWERTY-Windows-Phone-7
Nokia_ARES_Windows_Phone7_concept_4

Treci koncept je naj kontroverzniji. Naime radi se o slicnom konceptu kao Nokia Lumia 800 samo se dizajner dotice operativnog sistema, pokusava da “docara” Android na korisnickom zaslonu i ako mene pitate meni uopste ne pase Nokia uz Android, posebno ne ova Metro serija telefona Lumia 800 i 900. ali evo pogledajte sami pa ocjenite.

Nokia_N1_Android_concept

Zadnji koncept koji vam zelim prestaviti jeste jedan koji je meni zadnji u ovom nizu, cak mi se manje dopada od ideje ove preko ^. Po meni ovaj zadnji koncept izgleda kao jeftina kopija iPhone 3G. Sta vi mislite? Ukusi su razliciti, ali o tome se bas radi, ako Windows Phone, a s njima i Nokia zeli uspjeti onda to moraju sa uredajima koji nisu slicni dosadanjim. To veoma dobro pokazuju sa Nokia Lumia 900 koji je nov i svjez dizajn i prodaje se trenutno najbolje, bolje nego ijedan drugi telefon.

Nokia_Lumia_850_concept_2

Nokia_Lumia_850_concept_3

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar