20.5.12

Bezicno sinhroniziranje sa vaseg telefona na vas racunar

zune-review-zune-logoPar dana nismo nista pisali u osnovama operativnog sistema, pa malo da napisemo. Danas sam se sjetio da postoji jedna veoma korisna funkcija koju sam upoznao tek kod Windows Phone 7. Radi se o bezicnoj sinhronizaciji izdmedu vaseg WP7 uredaja i vaseg racunara. Ako imate Zune i ako ste vec prebacivali slike ili muziku znate da to zna biti patnja, pogotovo ako imate vise podataka. Ja odavno koristim ovu fuknciju te je zelim podijeliti s vama. Windows Phone je u mogucnosti preko WiFi mreze da se spoji na vas racunar i osposobi spoj izmedu WP7 i vaseg racunara te uradi sinhronizaciju podataka koje ste odabrali da se sinhroniziraju. To ce raditi kada spojite telefon gdje u sobu da se puni, a pri tome je vam upaljen racunar. Nakon nekoliko sekundi ce se upaliti Zune sam i poceti sinhronizaciju. Sam ce prebaciti sve podatke koje ste mu odredili u folder koji ste mu zadali. Prije ovog morat ce te prvo namjestiti Zune a i vas telefon malo.

 

 

U Zune-a su postavke sljedece:

 

Spojite vas telefon prvo preko usb prikljucka na PC, spojite u Zune-u da prepozna vas uredaj, poslije toga idete u opcije > pod opcijama telefona (phone) > ima opcija Wireless sync > kliknite na nju i tu imate onda sa strane opcije da namjestite Wireless sync, izaberete vasu “konekciju” tj. bezicni adapter, ako koristite ugradeni adapter za WiFi jos bolje, samo kliknite na ime i nakon par sekundi pisat ce da je podeseno sve > potvrdite sa OK i gotovo sto se tice opcija. To je slika ispod.

 

screenshot 2

 

Na telefonu upalite WiFi ako vec nije upaljen > prikljucite telefon na uticnicu za punjenje > upalite Zune ako ste ga ugasili i sacekajte sad par sekundi trebao bi se instalirati novi driver za uredaj “ime vaseg telefona” i nakon toga ce Zune prepoznati i bezicno vas telefon. Ispod imate slike ako ne znate gdje vam se pali WiFi ili WLAN na telefonu.

 

Screen Capture Screen Capture (2)

 

u opcijama Zune-a mozete jos namjestiti sta da sinhronizira i sta da se desi sa stvarima na telefonu, ovaj Zune prvo mi se nije svidao jer nisam na pocetku znao s njim, sada mi se svida sve vise!

 

Ovako ce izgledati nakon zavrsene sinhronizacije:

 

screenshot

2 komentara :

  1. Novi sam korisnik, pa me interesuje važi li ovo i za WP8 ? Lumia 920. Pozdrav.
    PS. Ima li mogućnost spajanja na TV ?

    ReplyDelete
  2. nazalost ovo je clanak iz 2012 godine. 5. mjesec. i vazi samo za WP7 uredaje jer ide sve preko zune. A sada ne koristis Zune na WP8. nazalost tu funkciju smo izgubili, a razlog ne znam jer je bila super funkcija. a postoji mogucnost spajanja sa Nokia play to aplikacijom ili slicnim aplikacijama

    ReplyDelete

Ostavite komentar