1.5.12

Moj uredaj (HTC 7 Pro)

HTC-7-ProUskoro pa ce godina kako koristim svoj Windows Phone 7 i vrijeme je recenziju. Ja koristim HTC 7 PRO, sto je jedan od dva uredaja koji su uopste izasli za Windows Phone 7 sa pravom qwertz tastaturom, znaci ne na ekranu nego bas prava tastatura. HTC 7 Pro je Windows Phone prve generacije i izasao je u Januaru 2011. godine. Posjeduje 3.8 inch zaslon od kojih otpada 0.2 za “tipke” pri dnu, koje su ugradili iz HTC da budu kapacitivne a ne hardverske. Radi tastature ovaj uredaj ima veliku tezinu, svega 185g koji se osjete kad se uzme u ruku, ali moram priznati da se u dzepu ne osjeti toliko. Ne smeta kako bi neko mogao pomisliti kada cuje tezinu. Posjeduje pored toga standardni TFT zaslon sa 480 x 800 piksela i velika je razlika recimo sa “obicnog” telefona sa nekin 240 x 320 ili 320 x 240 na ovu rezoluciju, iako nam je poznato da je danas standard cak i veci ovih 480 x 800 posluze veoma dobro. Ima svega 8GB memorije, dok Americka verzija ima 16GB ali zato je spojen na Windows Live i Skydrive nije samo aplikacija nego je kao produzetak memorije interne, ja koristim svoj Skydrive svugdje i za mene pripada memoriji telefona iako ce tu neki reci “treba ti internet, bla bla bla...”. Sad smo dosli do nivoa gdje svaki telefon ima internet, osim toga svugdje oko nas su wifi mreze ili imamo neke povoljne tarife za internet, tako da nije skupo koristiti Skydrive. Plus sto je Skydrive umrezen sa Microsoft Office-om na telefonu i gdje uradim izmjene, bilo to na racunaru ili na telefonu instantno se aktualiziraju, tako da je mene Skydrive zblizio i sa Microsoft Office-om, a posebno sa One Note i Word-om. Uz sve to koristim i trenutnu predverziju Windows 8. Da nastavimo dalje sa HTC 7 Pro, 576 MB RAM-a posjeduje, sto je veoma dobro, jer vam mogu reci da ja imam trenutno 300 aplikacija na njemu a koristi za rad svega 190-200MB. Microsoft je fantasticno rjesio sve moguce zastojke radi RAM-a, jer se RAM sada dopunjava sa internom memorijom telefona i dodaje kao i racunaru odredenu kolicinu memorije za neke aplikacije i njihove potrebe a pri tome ostaje RAM za znacajnije stvari rasterecen.
A znacajnije su stvari UI ili User Interface, korisnicki interfejs. Meni je dosta vazno da je tu sve uredu i da nista ne koci, i evo koliko posjedujem telefon, od juna 2011. pa do danas, nikad nije stao, zablokirao, ili zastajkivao radi manjka memorije ili bilo cega drugog. I jos znacajnije, nikad ga nisam morao restartovati kao drugi operativni sistemi radi greske, jer se greske u HTC 7 Pro nikad nisu pojavile!!! I ovo ne govorim onako samo, nego sam 100% uvjeren da se nemoze opteretiti, sto sam i isprobam sam, uporedo upalio dvije igre i surfao na internetu, dok u pozadini radio mp3 player i mjenjanje izmedju svih tih polja, ni djelic ne zastajkuje. Ok mp3 player ne radi dok igrice rade jer igrice imaju svoj zvuk i gdje bi to zavrsilo onda... To je ono sto je Microsoft unaprijedio na spram svih drugih operativnih sistema, da koriste resurse sto bolje moguce! Neki ce reci pa ovako, pa onako, a ja im kazem samo uzmi isprobaj 7 dana i uvjeri se sam, ali bez predrasuda molim. Nastavljamo dalje sa specifikacijama, ima 512 MB ROM-a, sto je dosta je update za svaku nadogradnju ne zauzimaju ni 200MB. Tako da ROM ima dovoljno mjesta. Prije par dana sam citao malo “glup” clanak na forumu ovog HTC 7 pro od covjeka koji posjeduje silu od telefona, mislim samo na specifikacije, ostalo i nije nesto. I pita on koliko taj tvoj ima ROM-a i smijao mi se jer ima “samo” 512MB a njegov 1GB. Znaci kao nesto duplo vise. I ja njemu onda lagano napisem komentar za sta je tacno ROM i da to nije nesto kao RAM i nije od tolike vaznosti kao sto on misli, i objasnim mu da je u tom ROM-u samo sistem i bootloader memorisan, nikakvi drugi podatci. Onda je shvatio koliko je glup ispao sa uporedom specifikacija jer moj uredaj obavi 2 puta brze sve zadatke na 1ghz procesoru nego njegov na 1ghz dual core i ja se ne hvalim tako javno s tim. I onda ja njemu jos dodam i kazem nije sve u specifikacijama, barem ne kod Windows Phone i onda je shvatio i odbacio predrasude i zainteresirao se za WP7.
HBywnC9O_Pxgen_r_630xA
Kad smo vec spomenuli procesor, HTC 7 Pro posjeduje 1ghz Scorpion procesor koji radi veoma dobro. Pri tome Adreno 200 graficki procesor radi svoje zadatke na UI i sve je uskladjeno kao kod “Mercedesa”, sve u simbiozi radi. HTC 7 Pro posjeduje standardne senzore, kao sto su accelometer, proximity senzor i compass. Pri cemu moram reci da ovaj kompas nije bio od pocetka, tek sam ga “dobio” kroz nadogradnju prosle godine nekad oko septembra. Internet pretrazivac u HTC 7 Pro je dobro uradena verzija IE9 i koristi potpuno isti "motor” i kod 99% isti kao na racunaru. Na racunaru licno ne koristim IE, ali mogu reci na WP7 da je veoma dobro uradjen i bez ikakvih mana, to sto ljudi nesto zele sto su imali nekad prije nije vazno jer zapitajte se jeli to sto ste imali nekad prije bilo i uistinu bolje? HTC 7 pro posjeduje GPS resiver koji stvarno dode dobro u situacijama kada se izgubite u velikom gradu, a ako Frankfurt nije velik grad onda ja nisam bio u velikom. I da ovo sve pokrene i da radi nekih 40-48, 50 ili vise sati neprekidno bez punjaca posjeduje bateriju Li-Ion od 1500mAh. Cesto koristim svoj telefon da citam blogove i novosti o WP7 i non stop mi radi wifi mreza i non stop sam nesto na internetu i pored svega toga i pored razgovora i SMSanja i muzike baterija drzi dva solidna dana. Za mene je ovaj  HTC 7 Pro na prvom mjestu od uredaja koje sam do sad koristio.

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar