29.1.14

Viber za Windows Phone 8 ima slijedecu nadogradnju

viber setup
Viber danas iznenada i nakon duzeg perioda ima slijedecu nadogradnju koja adresira greske u notifikacijama i donosi nove funkcije. Nisam se nadao da ce Viber popraviti greske na koje su se ljudi zalili i pozitivno sam iznenaden radi ove nadogradnje.

viber screenshot 1
viber screenshot 2

Novosti u ovoj verziji 4.0 su:
  • Trgovina stikera je ugradena u aplikaciju sada, i dostupni su svi sitkeri kao i na konkurenciji Android telefona (placeni i besplatni)
  • Vise detalja u toku konverzacije, od sada postoji natpis za online status i za status da li je procitana poruka.
  • Notifikacije su popravljene, za ovaj servis Viber koristi Push notifikacije servis koji se inace placa da bi radile notifikacije i da bi bile instantne, nadam se da ovaj put rade kako treba jer su izgubile svoju svrhu prije odprilike jedan mjesec.
  • Mogucnost skrivanja sadrzaja poruke u notifikaciji
  • Popravljena brzina i stabilitet aplikacije
Ali nazalost sa ovom nadogradnjom uveli su mnogo gresaka koje ce te i sami primjetiti, kada otvorite aplikaciju javit ce odma gresku koja nista ne opisuje. Kada posaljete poruku javit ce takode gresku koja ne opisuje razlog greske. To nije bas lijepo za korisnike i korisnici ne vole greske u aplikacijama, posebno ne greske koje ne opisuju sami uzrok. Viber ce vjerovatno za par dana opet izbaciti nadogradnju da isprave ovo.

Nadamo se da ce te biti zadovoljni sa ovim i da sada radi sve kako treba. Trgovina sa stikerima ako ne proradi kod vas prvi put zatvorite i otvorite aplikaciju i onda pokusajte na novo. Jeli ova nadogradnja se odnosi samo na WP8 korisnike ili su i WP7 korisnici dobili nadogradnju?
Viber aplikacijaViber
od: Viber Media inc.
Verzija: 4.0.0.0
Cijena: Besplatno

58 komentara :

  1. Izgled da je to polako kraj za WP7 aplikacije. Viber za wp7 zadnju nadogradnju dobilo 4.12.2012! :(

    ReplyDelete
  2. Kod mene ne javlja nikakvu grešku, (920) radi super, napokon više nisam ljubomoran na one s androm...

    ReplyDelete
  3. Malo je van teme ali da li iko zna sledeci odgovor, zasto i pored azuriranja accuweather ne radi, nikada mi nije ni radila samo proba da otvori i zatvori se. Imama Ativ S, u Srbiji sam. Bio bih zahvalan na odgovoru, sajt je super..

    ReplyDelete
  4. Neradi na nasim jezicima probaj postaviti engleski usa i trebala bi radit. Od zadnjeg update-a je tako

    ReplyDelete
  5. Accu weather ima problema sa prevodima na hrvatski i srpski jezik. Izgleda nisu jedan dio preveli i u tom slucaju app nece otvoroti. Kada prebacis jezik telefona na bilo koji drugi radit ce. Ali preporucujem ti Prognoza aplikaciju ;) nema poruka koje traze da ocijenis svaki put app, na domaci je jezik, live tiles i lockscreen rade kako treba...

    ReplyDelete
  6. Meni je sada upravo i izbrisao sve poruke u viber aplikaciji :( a jesi li je instalirao tek sada ili si dobio nadogradnju na ovu verziju? Ja jos uvijek ne mogu da primam pozive kada je app ugasena, a viber bi trebala biti voip aplikacija...

    ReplyDelete
  7. Jutros dobio nadogradnju. Još me niko nije zvao, provjeriću radi li....

    ReplyDelete
  8. Hvala, i sada cu je skunuti

    ReplyDelete
  9. Moguce da su greske u mene povezane sa stikerima jer sam ih sve skinuo i jos sam ugasio koristenje lokacija u aplikaciji. A pozivi ne rade jos, stigne samo notifikacija za "propusteni poziv" a ne mozes ga primiti direktno kao sto to moze skype aplikacija

    ReplyDelete
  10. I ja sam skinuo sve stikere, a što se poziva tiće, meni je i prije nekad zvonio a nekad samo pokazuje propušten poziv, pa tako i sada. To mi se nije popravilo.

    ReplyDelete
  11. Emin Gabela29 January, 2014

    vec duze vrijeme samo pokazuje propusten poziv iako je viber otvoren, nisu nista popravili sa ovom nadogradnjom

    ReplyDelete
  12. Dobiješ obavijest za poruku al nema poruke sam izbaci onoliko puta grešku koliko si puta dobio poruku tj. obavijest

    ReplyDelete
  13. Sto se tice Vibera jutros sam nadogradio na novu verziju sat ili dva sve je ok bill posle toga nemam vise ono dali je netko na mrezi i kad je zadnji put bio niti dali je procitana poruka samo stikeri su ostali u novom dodatku..

    ReplyDelete
  14. Nevjerovatno koliko skoro sve aplikacije stekaju na WP. Viber je zaista katastrofalan da gori ne moze biti. Osim pojedinih aplikacija jako sam razocaran u ostale. Kao da zele da sto prije ispadne iz ruku, pa onda nakon mnostva negativnih komentara idu raditi update. Zaista razocaravajuce. Sporo otvara aplikaciju, a pri pokretanju svaki put trepce pa tek onda je otvori. Mislim da pojedini programeri zaista ispituju strpljenje nas korisnika. Ako ovako nastave stvarno cu se prebaciti na ili iOS ili Android uz duzno postovanje vama koji se ocigledno zbilja trudite udovoljiti nama korisnicima.

    ReplyDelete
  15. Meni sve super radi,sad mi je cak u rangu whats appa. (820)

    ReplyDelete
  16. Miralem Stambolić29 January, 2014

    Smeće

    ReplyDelete
  17. Miralem Stambolić29 January, 2014

    Sramota da se mi koji imamo Windows ovako patimo ipak je 2014 godina!Viber smeće,bolje da ga na nikako nego ovakav kakav je.Sve sami problem do problema!Trebam se nekome pravdati da mi uzalud pise a ja ne dobivam nista od druge strane!Fuj definitivno ću promjeniti ovo smeće od moba!L920(cast navigaciji i kameri)ostalo mije vrijedno pomena!!!!Razocaran sam

    ReplyDelete
  18. ima jos stvari koje su vrijedne pomena kao tipkanje u rukavicama, super osjetljivi zaslon kod lumia 920 i dalje. onda svijetlost kako pojaca i vidis u suncu super dok se ostali muce sa tim. To nema ni iphone 5s ni 5c ni SGS4 ni Note 3 ni jedan! Za iphone moras kupiti rukavice da bi tipkao po zimi na telefonu. osim toga ima jos malih sitnica koje nokia ima i niko drug i ne bi rekao da je smece, sve zavisi odakle gledas. A ocijenjivanje Nokia Lumia 920 uredaja samo po viber aplikaciji nije bas ozbiljno.

    ReplyDelete
  19. Da nakon reinstalacije radi i u mene sada. ali izgleda da nisu testirali dovoljno aplikaciju i pustili je.

    ReplyDelete
  20. Ne rade ljudi dovoljno na njoj, ja se stvarno nekada pitam koliko njih radi na jednoj app. i recimo neka ih je 4-5 i neka im je satnica 20$ tj. oko 100$/h za viber, ako su ulozili 1000 sati u projekt, a i vise su sigurno. Ispade da Viber za windows phone koji trenutno ne radi dobro kosta 100.000$ ?! mislim pitam se jeu li oni normalni? da su platili ljude koji znaju sta rade uradili bi je kvalitetno, ljudi koji se stvarno razumiju a ne ovi sto trenutno rade na njoj. Skype se pokazao do sada, pozivi rade, poruke rade. ono sto je ugradeno to i radi. Nije ugradeno recimo prenos podataka u skype ali onoga cega nema ne mozemo ni ocijeniti. a vjerujem da ce ugraditi.

    ReplyDelete
  21. veoma cudno. ova zadnja nadogradnja dosta je problema donijela. izgleda nisu je dovoljno testirali

    ReplyDelete
  22. Meni se desilo danas da su se poruke izbrisale, pa se pojavile kasnije. mislim nije to ozbiljno jer ipak je ovo Viber, a ne neki amateri.

    ReplyDelete
  23. Jesi li pokusao reinstalirati aplikaciju? meni je nakon reinstalacije sada sve normalno

    ReplyDelete
  24. Miralem Stambolić30 January, 2014

    Nije samo po viberu al ok.You tube smijesan,zvuk se sam smanjuje na tvornicki,gMail jadan,radio nemoze na zvucnik ima toga dosta sto bi ti rekao!

    ReplyDelete
  25. Gmail nema oficijelnu aplikaciju od google za to mozes kriviti google jer oni ne dozvoljavaju da svoje servise koriste windows phone korisnici, smatraju windows phone konkurencijom. Moj savjet za to prebaci se na outlook. Jednostavno zar ne? Druga tvoja greska youtube? Ista stvar google blokira pristup aplikacijama sa windows phobe koje zele da koriste youtube. U ovom slucaju je youtube app napravio cak microsoft i google ne dozvoljava njoj pristup. Za to isto krivi sebicni google, a ne nokia lumia 920. Tvoj treci problem slusalice moras ukljuciti u telefon jer ti one sluze kao antena, onda pritisnes da ti prenese zvuk na zvucnike i rjeseno imas zvuk na zvucnicima. Sto se tice smanjivanja zvuka ne znam tacno sta mislis, kod mene je namjesteno na 13/30 i uvijek stoji na toliko dok ja ne pomjerim. Mislim trebas malo pogledati realno ko je kriv za ovo sto govoris da je Nokia ili Windows Phone smece. Sada si naveo 4 stvari i za tri sam ti nasao rijesenje i dva su uzrok google a ne microsoft. A ako zelis gmail prikljuci ga direktno u email aplikaciju od windows phone, radi fantasticno. Microsoft ne brani drugim servisima pristup kao sto to radi google.

    ReplyDelete
  26. Miralem Stambolić30 January, 2014

    Slusalice nisu antena u ovom slucaju i nemoze se prenijeti radio zvuk to je mana.Samo sam ukazao na nekolicinu nedostataka.Nokia kao mobilni uređaj je odlican,ali windows koji pokreće taj isti uređaj je smeće.Nemoj me krivo shvatiti to sam htio reći.Mob je super dizajna i jos svasta nesto,ali OS koui ga pokreće mi ga je zgadio.Znas na sta mislim.Pozz

    ReplyDelete
  27. Ne znam stvarno sta mislis a kod svakog wp na svijetu su slusalice antena. I kod lumia 920 znam da mozes zvuk prenijeti na zvucnike. A windows phone je super samo zavisi ko i kako ga koristi. A ako zelis google usluge naravno da je tebi bolji android i meni bi bilo tako jer koristim microsoft usluge, office, outlook, skype, skydrive i meni je dobar wp. U 3 godine i nekoliko mjeseci koliko postoji wp i koliko ga koristim nijedna greska mi se nije pojavila da sam morao gasiti telefon radi necega ili ga resetovati. Reset izvrsis samo kada moras update uraditi. To je za mene sistem koji jednostavno radi i na kojeg se mozes pouzdati

    ReplyDelete
  28. Bravo uradio sam Re i sad sve radi kako treba, barem meni na 920

    ReplyDelete
  29. Slazem se s dinom,slusalice su antena,i stavis ih i postoji opcija za prebacit na zvucnike. Ako postoji na 820 onda ima sigurno i 920. I da je wp bolji zato jer nema nikakvih virusa,ne uspori se mobitel uopce. Kakvog ga kupis uvijek isti,a imao sam i android,stekava nakon nekog vrimena,sranje.

    ReplyDelete
  30. Jedno pitanje o X BOXu. Kad hoću da skinem igru piše Free (WP8), traži mi region i datum rođenja (?), a onda izbaci error code : 80154002. Gdje griješim, jel treba neka registracija ili šta ? I još, može li se u kid corneru pojaćati ton više od 13 (920) ? Hvala.

    ReplyDelete
  31. Viber imam ali ga ne koristim. Testirao sam ovu nadogradnji i nikakve greske mi ne izbacuje. Poruke stizu u realnom vremenu i kad je zatvorena app ( radi u pozadini), pozivi ne mogu ako je zatvorena app. Po meni je najbolji IM+, savrseno radi, mozda i najbolja app za wp. Ne postoji ni priblizno slicna app po kvalitetu za razmenu poruka. Pre par dana sam ih nagradio kupovinom IM+Pro verzije, bilo neko snizenje :) Jedina app koju sam kupio. ekstra radi i besplstna verzija. Za pozive tu je Skayp koji radi i kad je zatvorena app. Viber je u fonu reda radi.

    ReplyDelete
  32. Dino,viber nista ne funkcionise na 820. Poruke ne stizu uopste. Stigne obavestenje ali kad udjes u app nigde ni traga. Help.

    ReplyDelete
  33. Za trgovinu se moras prijaviti ako zelis xbox igre i sadrzaje, na xbox life. to radis kada te upita da to uradis direktno na telefonu... to se samo pojavi prilikom prvog pokretanja trgovine. bez prijave ne mozes skidati dosta aplikacija i dosta igrica.

    ReplyDelete
  34. Da skype je veoma dobar, samo jos nedostaje recimo slanje sadrzaja. ali vjerujem da ce to dodati. a video pozivi i uopsteno pozivi u Hd su fantasticni na Skype. I jos jedna mana je sto malo ljudi koristi Skype jer su svi viber korisnici...

    ReplyDelete
  35. probaj sa reinstalacijom aplikacije. mora raditi nakon toga.

    ReplyDelete
  36. Da, samo treba ispitati sve funkcije prije nego sto se krene u blacenje necega za sto nisi ni pruzio pravu sansu. Npr. kada upalis radio lijepo pise "za ovu aplikaciju morate ukljuciti slusalice jer one sluze kao antena za bolji prijem" znaci da korisnik to uopste nije ni uradio i kaze onda ne radi. Mislim sve se samo objasnjava u windows phone.

    ReplyDelete
  37. Da, mana Skipe-u je sto ne moze slike da salje i prima, a moze video poruke da salje. Malo je nelogicno. Bas kad zatreba aktiviram Skype na IM+ koji moze da salje slike itd. Ovako je iskljucen da ne bi stizale notifikacije na dva mesta.

    ReplyDelete
  38. Hvala na odgovoru, znaći ubiće me djeca, iako mislim da sam sve registracije obavio što mi je traženo, ali se ne sjećam sigurno. Samo još, da li se u kids corrneru može pojaćati zvuk preko 13 ?

    ReplyDelete
  39. Imam Ativ S, i kao i svi ostali sam nakon zadnje nadogradnje imala masu problema, greske, izgubljene primljene poruke, nemogucnost slanja fotografija itd. I kada je doslo do toga da vise ne mogu ni da udjem u app, uradila sam reinstalaciju, i sad sve radi ok, osim i dalje primljenih poziva. Zvoni samo ako si u Viberu, ako izadjem nista. Vidim obavijest o propustenom pozivu kada ponovo udjem u Viber. Da li je i kod drugih tako?

    ReplyDelete
  40. zašto viber na windows 8 traži novu verziju vibera na mobilnom?

    ReplyDelete
  41. Ja gledam naslov i reko evo nekog korisnog updatea, ono od prije Krista... :D

    ReplyDelete
  42. Haha 29.1.2014 znaci search engine optimisation nam je optimiziran super :D

    ReplyDelete
  43. Rješenje kašnjenja notifikacija na Viberu jednostavno
    "Windovs je bolji i stabilniji program od svakog androida"
    Uđite u opciji postavke, pod opcijom zaključani zaslon. Tu u pod opcijom obavjesti za detaljan prikaz statusa odaberite "Viber", a zatim ispod u jedan od kvadratica takodje odaberite "Viber", tu mozete u drugi kvadratic staviti Skype. Napomena nemoj te dirati u kvadraticima pozive i poruke, jer vam onda oni nece zvoniti.

    ReplyDelete
  44. Rješenje kašnjenja notifikacija na Viberu jednostavno
    "Windovs je bolji i stabilniji program od svakog androida"
    Uđite u opciji postavke, pod opcijom zaključani zaslon. Tu u pod opcijom obavjesti za detaljan prikaz statusa odaberite "Viber", a zatim ispod u jedan od kvadratica takodje odaberite "Viber", tu mozete u drugi kvadratic staviti Skype.
    Napomena nemoj te dirati u kvadraticima pozive i poruke, jer vam onda oni nece zvoniti.



    ovdje svi nesto pisu napamet, niko konkretan odgovor nedaje, a kao sve znaju ovo bolje ono bolje, samo se zna za reinstal

    ReplyDelete
  45. Rješenje kašnjenja notifikacija na Viberu jednostavno
    "Windovs je bolji i stabilniji program od svakog androida"
    Uđite u opciji postavke, pod opcijom zaključani zaslon. Tu u pod opcijom obavjesti za detaljan prikaz statusa odaberite "Viber", a zatim ispod u jedan od kvadratica takodje odaberite "Viber", tu mozete u drugi kvadratic staviti Skype. Napomena nemoj te dirati u kvadraticima pozive i poruke, jer vam onda oni nece zvoniti.

    ReplyDelete
  46. Molim vas da ne pisete spam u svaki post vezan za viver ili slicno jer nije ni to rijesenje. Ja sam razvijac i mogu vam garantovati da postavljanje aplikacije kako ste vi napisali nema nikakav, ali bas nikakav uticaj na to da li viber zvoniti ili ne.

    Kao prvo: Oni kvadratici u zakljucanom zaslonu na dnu prenose samo broj sa live tile, nista vise i ne aktiviraju ti kvadratici nikakav kod koji bi pokrenuo poziv da zvoni...

    Drugo: Ovo za pozive i poruke takoder nije tacno.

    Sve sto ste vi naveli se malazi pod postavkama telefona > obavijesti > tu su sve aplikacije i obavijesti za njih. Da li da zvoni neka app, kojim tonom, da li da pokaze obavijest, da li da vibrira itd.

    Tako da ste vi prvo napisali neistinu i drugo uvrijedili korisnike sa izjavama da "ovdje niko nista ne zna..."

    ReplyDelete
  47. Vladan Vukajlovic04 March, 2015

    Jedan dodatak nemoraju svi telefoni koristiti slusalice kao antenu ,postoje telefoni koji radio mozes slusati bez slusalica.
    Jedan od takvih je Lenovo S820 -provreno 100%.

    ReplyDelete
  48. uradi tako pa ces vidjeti, ja sam vec testiro vise telefona kod kojih je na viberu kasnila notifikacija i nakon tog više ne kasni

    ReplyDelete
  49. pa ces vidjet ko je nepismen

    ReplyDelete
  50. Ko je rekao da ste vi nepismeni?! Ja to nikad ne bi rekao bilo kome, a drugo sto sam vam pokusao reci jeste da ja kao razvijac aplikacija (vise njih) imam valja bolji uvid u to sta rade ti kvadratici i sta oni mogu, a sta ne. I jedno je milion posto sigurno, a to je da ne mogu oni pokrenuti proces da Viber zvoni ili ne to se desava unutar aplikacije, a kvadratici kao sto sam objasnio sluze samo da bi prikazali broj sa live tile-a. Nista vise.

    Niti razvijaci imaju neke druge stvari za koje mogu koristiti te kvadratice na zakljucanom zaslonu, tako da Viber nije mogao ni programirati nesto da se aktivira ili ugasi ako je u kvadraticu stavljen Viber ili ne.

    To sto je u jednom trenu kod vas radilo nakon sto ste stavili Viber tu je slucajnost jer kako objasnjavate da kod mene radi a Viber nikad nisam stavio ni na jedan element na zakljucanom zaslonu?!

    I ovo pisem da ne bi drugi korisnici bezveze isprobavali, iskreno vam kazem tu ste pogrijesili i ako nadete neki tekst, dokumente za razvijanje aplikacija gdje ti kvadratici mogu bilo sta aktivirati unutar aplikacije ili na serveru (odakle dolaze i notifikacije) onda ja vama poklanjam svoje aplikacije jer onda ja nemam pojma.

    ReplyDelete
  51. ja sam rekao ako nisi procito isprobo na vise telefona a sad ti brojim modele (lumia 520, 620, 630, 820, 920, 1020, 925 i zadnjoj 535) i pokazalo se uspjesno, bez izuzetka, a nevidim razlog zasto ti to smeta.

    Za tvoje interesovanje lumiu 800 sam vjerovatno imao prije tebe
    i to po njenoj prezentaciji prvog pojavljivanja.

    Drugo ja sam sebi napravio neke aplikacije po svojoj zelji koje sam sam sebi zamislio, netreba mi tudje. Na ovu temu sam slucajno naiso i zelim pomoci korisnicima da rjese svoj problem ako je ikako moguce. A vi ili neces ili nezelis da ljudi pokusaju rjesit problem notifikacije sto mnoge mrzi.

    ReplyDelete
  52. Vi mene izgleda niste nikako shvatili. Ja razvijam aplikacije za WP i znam sta moze sistem, a sta ne. I kvadratic na Lock screen nema funkciju da kativira bilo sta na aplikaciji, notifikacije ili slicno.

    Evo vam sve mogucnosti sta ti kvadratici mogu sa sistemske strane https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/apps/jj207048(v=vs.105).aspx

    Tu lijepo pise da ti kvadratici sluze samo da bi na zakljucanom zaslonu prikazali ikonu aplikacije i BROJ! sa live tile od te aplikacije. Ti kvadratici ne mogu aktivirati nikakav "sakriveni" ili kako vi mislite vec kod koji ce odjednom napraviti da aplikacije kao Viber pocnu zvoniti.

    I kada se pojavila Lumia 800? Je li znate da to nije prvi WP telefon? i da je prije nje bilo drugih modela kao HTC ili Dell ili slicno?! i ja sam imao WP7 prije Lumia 800 tako da necemo o tome sada. Pogledajte samo najstariji clanak sa ove stranice, on datira iz vremena prije Lumia 800. Tako da se ipak malo bolje razumijem oko WP i mogu vam 100000000000000000000000% sigurno reci da ti kvadratici nece onemoguciti ili omoguciti Viber da zvoni jer to se radi na serveru i u aplikaciji (u kodu aplikacije), a ti kvadratici nemaju uticaj na taj kod niti na servere jer samo prikazuju. Oni ne radi nista vise.

    ReplyDelete
  53. Evo i isjecak iz razvijacke dokumentacije za Lock Screen.

    The lock screen's app icon, count, and text are pulled directly from the app's default Tile. The app's secondary Tile doesn’t affect this feature. Info appears on the lock screen only if the default Tile contains this info. For example, a count will appear on the lock screen only if the Tile displays it.

    To make your app eligible to be included in the notifications area, you simply need to declare the app's intent in the app manifest file and create an icon to use to represent your app. Then, you must go to the phone's Settings/lock screen page and add the app as a provider of lock screen notifications, as shown in the following image.


    Dokaz da ta ikona i broj i kvadratici u postavkama samo prikazuju i ne mogu one aktivirati i deaktivirati notifikacije za aplikacije jer nemaju uticaja na to. To vam pokusavam objasniti.

    ReplyDelete
  54. Zato sam se ja ogradio i napisao "kod svakog WP na sviejtu" :P jer znam da je tada bilo tako medutim mislim da danas moze i bez samo ako se pokrene recimo neka stanica i onda se mogu iskljuciti slusalice?! A ima i dugme da se prebaci na zvucnik pa tako sa slusalicama ce se dobiti samo boljim prijem.

    ReplyDelete
  55. Vladan Vukajlovic04 March, 2015

    Za ovaj i jos par modela koje ja znam nema potrebe za slusalicama jer imaju antenu u samom telefonu.

    ReplyDelete
  56. Druze imam problem sa Viberom nece da mi prihvati aktivacioni kod, stalno govori da ima erro activating viber on your device... Znas li koji je problem ?

    ReplyDelete
  57. Vjerovatno na nekom uredjaju imas instaliran pod tim tel.brojem

    ReplyDelete
  58. Poslao sam viberu da mi resetuju Viber sa tim brojem, pa cu za 12 sati pokusati opet :) Hvala puno

    ReplyDelete

Ostavite komentar