26.1.14

Prognoza aplikacija i prva nagrada

prognoza setup

Prognoza aplikacija kako neki znaju od vas je ucestvovala u Microsoft BiH “Windows Phone Challenge”, takmicenje je proslo i maloprije sam dobio obavijest da je prognoza aplikacija osvojila prvo mjesto! Danas je taj dan na kojem shvatis da se trud i zalaganje za nesto dobro isplate. Iako je Prognoza prosla kroz mnogo lose kritike i jos vise gresaka u samoj aplikaciji, danas se potvrdilo na cemu sam radio zadnjih 56 dana skoro pa svakodnevno, nekada samo 1h ali nekada se zadesilo i po 12h dnevno.

Cilj mi je uvijek bio pruziti najbolji osjecaj korisniku, da se ne osjeca zakinuto i da uziva svakodnevno u aplikaciji koja je skrojena za balkansko trziste. Prognoza mi je pala napamet kada sam izucavao jedan segment Windows Phone razvijanja i kada sam cuo za takmicenje u decembru nisam odma ucestvovao nego sam radio na jos dva vazna update-a koji su uklonili greske koje sam mogao popraviti do isteka takmicenja. Naravno poznato mi je jos par gresaka kao lokacijski naziv da Prognoza dobija naziv mjesta gdje se nalazite pogresno. U slijedecoj verziji je to rijeseno i radim vec na novim funkcijama koje ce vam se svidjeti.

Zelim se ovim pisanjem zahvaliti svim ~2800 korisnika Prognoza aplikacije, ovaj ogroman broj korisnika nisam nikada ocekivao da cu steci sa domacom aplikacijom i to na domacim trgovinama ali ostvarilo se! Aplikacija je nastala za vas i osvojila je nagradu radi vas! Hvala vam svima! I najvaznije hvala svima koji su mi otvorili put do informacija koje su mi bile potrebne da bi uopste mogao napraviti Prognozu kako treba (oni ce se pronaci u ovom sami).

Pogledajte i ostale ucesnike i njihove aplikacije medu kojima ima i neke koje smo prezentirali ili koje cemo uskoro prezentirati ovdje, Windows Phone Challenge organizovane od Microsoft BiH na slijedecem linku – Windows Phone Challenge.

12 komentara :

  1. Bravo Dino, svaka cast zasluzio si!

    Da nemas mozda neku ideju u sebi da krenes sa novom aplikacijom?

    ReplyDelete
  2. Hvala ti, a imam dvij elijepe i korisne ideje pred ocima ali to je cak malo teze nego Prognoza. Vidjet cu jos, malo samo da smirim greske u Prognozi, dodam dvije lijepe funkcije koje imam u planu i pocinjem sa novim projektima.

    ReplyDelete
  3. Svaka cast! Pz.

    ReplyDelete
  4. Svaka cast Druze...

    ReplyDelete
  5. Hvala puno :) bez vas korisnika ovo nikad ne bi bilo uspjesno

    ReplyDelete
  6. thx :) sve sam dao od sebe da uradim nesto pozitivno na nasim trgovinama i dalje cu nastaviti sve davati od sebe

    ReplyDelete
  7. Nedzad Pugonja27 January, 2014

    Cestitam.

    ReplyDelete
  8. Sve čestitke za vredan rad, a na našu radost u korišćenju!

    ReplyDelete

Ostavite komentar