26.1.14

Prognoza aplikacija trenutno ima gresku radi izvora!

prognoza setup

Prognoza aplikacija trenutno ima velike probleme sirom svijeta sa temperaturama koje su izrazene u Celzijus. Kako cujem od korisnika iz Njemacke, Poljske, Irske, Amerike, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije i jos par drugih drzava greska je jos prisutna.  Greska je nastala u izvoru openweathermap.org kako sam saznao od odgovornog rade vec na problemu. Problem ce mozda biti vidljiv za svakog od vas te vas molim za razumijevanje. Problem se manifestira u temperaturama preko 200 Celzijusevih stepeni  iznad normalne vrijednosti.

Kako sam saznao greska nije ogranicena samo na nas, gresku javljaju svi koji koriste openweathermap.org trenutno kao izvor. Molim vas samo za strpljenje jer vjerujem da ce to openweathermap do sutra rijesiti. ako problem postoji i sutra ujutru molim vas da mi posaljete tacni naziv grada, te da li koristite lokacijske usluge za prognozu ili ste rucno ukucali grad.

Openweathermap.org su trenutno radili na jos boljoj verziji svojih prognoza i sirim spektrom podataka, osim toga su radili na rijesavanju problema koji su postojali s vremena na vrijeme. Ja se iskreno nadam da ce ovo biti rijeseno sto prije.

7 komentara :

  1. Ma ne sikiraj se :)))

    ReplyDelete
  2. Greska ispravljena evo sad gledam

    ReplyDelete
  3. Izgleda jeste na Balkanu, ali imam javljanja jos u par drzava da nije, ali izgleda da rade na tome...

    ReplyDelete
  4. Na sve podatke koje dobijam od izvora ja nemam nikakvog uticaja, oni ako su tako izmjerili onda tako i posalju. a sad cu provjeriti sta nije uredu sa tom lokacijom.

    ReplyDelete
  5. Evo malo sam provjerio i za valjevo ne postoji stanica koja tu direktno mjeri. stranica ce sada uzeti relativne vrijednosti i uzeti u obzir oblizne stanice iz blizi gradova. Ali temperature za sliejdece dane kako vidim su sutra konkretno -5 do -14. Zar nije tako hladno?! evo poslije toga idu temperature malo visocije -5 do -8 i 1.februara 0 do -2. Ja kako vidim zima je na balkanu i veoma je moguce da su te temperature, moras uzeti u obzir da ova najniza temperatura je vrijednost koju je moguce izmjeriti samo ujutru oko 3, 4, 5h. Ova malo toplija je poreko dana logicno.

    ReplyDelete
  6. A evo i na mapi vidim da se Valjevo nalazi na "granici" izmedu toplog zraka i hladnijeg koji ce zavladati slijedecih dana. tako da je vrlo moguce da ce biti -14. pokusaj izmjeriti termometrom pa da provjerimo.

    ReplyDelete
  7. Najbolje bi bilo da izmjeris termometrom jer osjecaj zna varati. Primjera radi ja nisam vjerovao da je kod mene isto oko -14 dok nisam izmjerio. a evo fotografija za naredne dane (valjevo) na kojoj vidi plava tacka je za sutra na -5 ali to je srednja vrijednost izmedu -1 kako vidis onu plavu crtu u pozadini, gornji vrh nje, i -13,7 (aplikacija to pretvori u -14).

    Ovo sto oni posalju kao podatke ja nazalost nemam uticaja na to, osim sto mogu kliknuti na stranici da nisu blizu sa prognozom. ali za naredne dane to su sve predvidanja i ne mozemo znati dok ne izmjerimo. Jer naredne dane nikada ne znas kako ce biti. :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar