13.1.14

Nokia Lumia Black nadogradnja stigla i na otkljucane Lumia 920

Lumia black Update
Nokia Lumia 920 je treci telefon po redu koji dobija oficijelno Lumia Black nadogradnju nakon sto su Lumia 1020 i Lumia 925 vec dobili prije par dana. Svi koji imaju otkljucan telefon tj. nezavisan od nekog mobilnog operatera, oni mogu skinuti ovu nadogradnju. Jedan prijatelj mi javlja da ima gresku nakon skidanja nadogradnje i ako i vi imate slicno iskustvo napisite u komentarima kako bi mogli pomoci tim korisnicima ili sprijeciti ako je poznato sta prouzrokuje gresku.

Gresku koju javlja je 80188309 (Update was downloaded but coulndn’t be opened. Ko zna ista o ovoj greski nakon skidanja i prije instalacije nadogradnje neka se javi u komentarima. Ja upravo skidam za Lumia 920 nadogradnju i nemam tu gresku, i imam informacije da Lumia 820 takode dobija nadogradnju uporedo sa Lumia 920.

Kako saznajemo mnogi nasi korisnici imaju ovu gresku, molio bih vas da opisete u komentarima kada se javlja greska u kojem trenutku, jeli prije instalacije (sarafa koji se vrte) ili poslije ili cak i ne dolazi do instalacije?! Tako mozemo pronaci uzrok greske. Ja mislim da je greska prouzrokovana "ne skidanjem" nekih od potrebni fajlova. To morate zamisliti kao folder u kojem je vas ROM, za vas telefon specificno, ako ste kliknuli da pregleda da li ima nadogradnju i javi da ima, a neki od fajlova su stari i svi skinete njih onda se prilikom prelgeda fajlova javlja ova greska tj. neki fajlovi nedostaju. Sta mozete probati je da izbrisete temporernu memoriju telefona i pokusate nanovo.

Dodatak


Izgleda da postoji rijesenje za gore navedeni problem. Prvo da rijesimo zasto je doslo do problema, ja predpostavljam da jedan dio nadogradnje nije bio na serveru u vrijeme skidanja na vase telefone, primjera radi ako se radi o manjoj drzavi ili telefonu iz manje drzave kao sto je jedan citaoc naveo iz Rumunije, onda je moguce da je Microsoft GDR3 (svoj dio nadogradnje) zakasnio poslati na server, a Nokia to uradila, vi dobili notifikaciju o nadogradnji i kada ste poceli skidati javi gresku jer fali GDR3 na serveru. Sada mozemo reci da vecina servera ima GDR3 jer korisnici skidaju bez greske i kako mozete i vi nanovo skinuti bez greske?! Jednostavno ili sacekajte da se izbrise cache telefona (temporerna memorija) sama od sebe ili uradite slijedece -

Skinete aplikaciju "za provjeravanje memorije" od nokije i tu imate stavku da izbrisete temporerne podatke rucno. Nakon sto to uradite pokusajte ugasiti pa upaliti telefon, i onda pokusajte update nanovo. trebalo bi ovaj put sve zavrsiti ispravno jer predpostavljam da je sve na serverima sada asto treba za ovu nadogradnju.

190 komentara :

  1. I kod mene se javlja ista greska.. Mislim da je zbog toga sto je telefon bio zakljucan na neku mrezu.. Interesuje me da li se telefon zakljucava ako ga updejtujem?
    Posto nije sim free..

    ReplyDelete
  2. Također i kod mene se javlja ista greska.Telefon je kupljen kao sim free.

    ReplyDelete
  3. Izgleda greska je dosta prosirena i veoma ozbiljna. zato vjerujem da ce microsoft to sto prije riejsiti. a ako je telefon bio zakljucan i ostat ce nakon nadogradnje zakljucan. i obrnuto isto tako ako je bio otkljucan ostat ce otkljucan.

    ReplyDelete
  4. Malo pre dobio nadogradnju za moju lumiu 920..:)

    ReplyDelete
  5. Bez greske,.

    ReplyDelete
  6. i mene je maloprije zavrsio nadogradnju bez greske. izgleda da je povezano sa ROM-om koji je na telefonu ova greska. ajd sacekaj nakon skidanja i instalacije pa opet javi jeli sve ok.

    ReplyDelete
  7. Hm.neda da instaliram nokia beamer..

    ReplyDelete
  8. meni ne dozvoljava Sotyteller ali dozvoljava beamer

    ReplyDelete
  9. Meni je dao sotyteller.

    ReplyDelete
  10. I meni se posle skidanja javila greska ,sta raditi ,telefon je zakljucan na mrezu ?!

    ReplyDelete
  11. Veoma cudno kako nekim 920-tkama ide bez problema ali kod nekih je druga prica :/

    ReplyDelete
  12. Sve dobro skine ali na kraju pise da ne moze otvoriti i ovaj serijski broj prilaze koji je i kod vas napisan. Ne znam zasto

    ReplyDelete
  13. Greska se javlja posle pripreme za instalaciju...

    ReplyDelete
  14. Pokusao ponovo ,isti slucaj skine ali da kod i kaze da ne moze da otvori !

    ReplyDelete
  15. I ja pokusao ponovo ali isti problem

    ReplyDelete
  16. Meni javi gresku nakon instalacije.

    ReplyDelete
  17. A kako izbrisati temporarnu memoriju ,bojim se da nesto drugo ne izbrisem ,nisam jos toliko upoznat sa telefonom ,skoro ga uzeo ?!

    ReplyDelete
  18. 100% je do toga sto je telefon uzet sa mreze.. I ja sam kupio lumiu 920 navodno sim free.. skinuo aplikaciju extra sistem info .. Na kojoj mi izbacuje da je mobilna mreza Vodafone italija.. Posto su izbacena azuriranja za sim free telefone oni se updejtuju bez problema.. Mi koji nemamo srece te nam telefoni nisu sim free. Ne mozemi da updejtujemo teledone.. Mada mislim da i kada bi uspeli da updejtujemo nasi telefoni bi se zakljucali..

    ReplyDelete
  19. samo da javim da je prodaja lumia u BiH znacajno porasla, valjda ljudima dodio onaj android glupi

    ReplyDelete
  20. Bez problema sam azuriro. Sim free je mob.

    ReplyDelete
  21. Super, sve je proslo ok

    ReplyDelete
  22. Meni je prosla bez problema samo ne mogu instalirati storyteller

    ReplyDelete
  23. nema to stvarno veze vjeruj mi. a to sto pise tamo vodafone italija to znaci samo da je ROM na njemu od vodafone. npr meni pise eu_euro2_248 to je njemacka CV (country variant) sto znaci da je otkljucan tj. sim free + nema brending nikakav. a telefon se nece zakljucati ako je prethodno bio otkljucan to ti garantujem! :)

    ReplyDelete
  24. ako imas amber na telefonu a vjerujem da imas, ima u postavkama telefona opcija za provjeravanje memorije, tu pise temporerna memorija. osim toga ima Nokia aplikacija za memoriju evo i link do nje

    http://www.windowsphone.com/s?appid=b4cf45cc-a355-40d2-8b74-51517a042a18

    kada je skines imas u njoj desno pored glavnog prozora kojeg otvori stavke i jedna od njih je temporerni podatci, slobodno to mozes izbrisati i nece se nista pokvariti. Windows Phone je napravljen da ne mozes izbrisati nista sto znaci i treba, tako da ovo mozes.

    ReplyDelete
  25. otvorite extras & info u postavkama telefona i otvorite polje gdje pise "dalje informacije" ili "vise informacija" i prvu stavku (Manufacturer Name) mi napisi ovdje u komentaru.

    ReplyDelete
  26. i ja imam isto taj slucaj. mozda se trgovina tek mora "navici" da imamo lumia black. to inace traje par sati. ak osutra ne radi onda je greska neka i morat ce napraviti nadogradnju aplikacije da nama proradi.

    ReplyDelete
  27. lijepa vijest. Jesi li prodavac? i odakle? a nadao sam se zadnej dvije godine da ce ljudi shvatiti da Windows Phone jednostavno radi, niti se gasi niti koci.

    ReplyDelete
  28. Pitanje:nadogradnja stize poput gdr2? Sama se azurira? Gdr3 za 820 nece jos? Pz.

    ReplyDelete
  29. RM 821 eu romania 486

    ReplyDelete
  30. Drugar a kako bi mogao da proverim tj da znam da li je moj telefon sim free ili je otkljucavan.. Radi se o telefonu Lumia 920

    ReplyDelete
  31. To je druga stvar. :) kod WP8 a posebn okod Lumia serije jos se nije uspjelo "jailbreak" uraditi uspjesno. a wp7 je skroz drugacije.

    ReplyDelete
  32. to sam i ja predlozio, temporerni podatci. a znam do cega je i greska. u kasnjenju servera. jer ova nadogradnja ima dva dijela. jedna je GDR3 druga je Lumia Black. Ako se pojavi nadogradnja ne znaci da je i druga na serveru, telefon skine jedan dio a drugi ne, i prilikom provjere izbaci gresku. Ta greska ce se ukloniti sama vremenom kada se cache izbrise ili rucno kada izbrisu korisnici temporerne podatke.

    ReplyDelete
  33. u postavkama ima "extras & info" tu imas opciju da pogledas dalje detalje o telefonu ono dugme. i pod manufacturer ces vidjeti koji je ROM na telefonu, sada mozes otvoriti sim od telefona, prikljucis recimo nokia care suite i u njemu ce ocitati ti softver telefona i provjeris onaj kod koji ima vecinom je kod kao "059R3S1" taj kod npr je kod mene jer je Nokia Lumia 920 Vodafone verzije bijela. ak ose taj kod ne poklapa sa onim koji pise u sim utoru onda je mijenjan ROM. Ali ako se promjeni ROM ne znaci da je mijenjan telefon iz Sim free u zakljucani ili obratno. Trenutno ako je zakljucan telefon ne postoji nacin da se otkljuca legalno na ostale mreze iako flesujes drugi ROM.

    ReplyDelete
  34. Dobro je pa smo skontali :D

    ReplyDelete
  35. Imam pitanje nevezano za black. Naime, kupio sam 820 u junu prosle godine ali mi se par puta desilo da mi se ekran uveca tako da vidim samo cetvrtinu displeja(tj na citavom displeju mi se prikze uvecana cetvrtina redovnog). Kada restartujem fon,vrati se na normalu. Zasto? Nadam se da si skontao pitanje... :)

    ReplyDelete
  36. jesam skontao, a meni to zvuci kao greska u displeju. ako imas garanciju na telefon ja bi je poslao u servis jer to nije normalna greska niti je to nesto sto bi korisnik trebao da trpi.

    ReplyDelete
  37. To se i meni desava
    Desi se i da mikrofon ne radi pa moram da restartujem telefon
    U pitanju je 920

    ReplyDelete
  38. Ako je pisalo da ima nadogradnja onda ima i pustili su je. telefon inace ne bi javio. a ako je samo 151MB onda izgleda nije ni snimio nadogradnju na telefon jer 151MB zauzimaju odprilike obicni podatci na telefonu. pokusaj sutra onda opet, popravit ce se to sve samo od sebe.

    ReplyDelete
  39. To je problem sa ljudima koji su samo jednom vidjeli a nikad nisu koristili WP. kada jednom isprobaju 7 dana ali ono bas da se rijese svih predrasuda onda bi vidjeli koliko je ustvari korisniku dobar WP i koliko je lagan za koristenje.

    ReplyDelete
  40. vjerovatno da sacekas da oba dijela nadogradnje dodu na server GDR3 + Lumia Black. Vjerujem da ce se sutra sve rijesiti samo od sebe.

    ReplyDelete
  41. Ja bi ozbiljno poslao telefon u servis. meni je Lumia 920 imala displej gresku nakon 2 mjeseca od kupovine i imam garanciju i zamjenili su mi zaslon i staklo ispred besplatno jer nije do mene greska. To bi trebali i vi uraditi samo slikajte sa digitalnom kada se dogodi ta greska i to prilozite u servisu da va mvjeruju i da usput brze uoce kvar.

    ReplyDelete
  42. Uspjesna nova nadogradnja...ali samo me interesuje sta je novo. Kako god uporedim sve isto kao i prije nadogreadnje

    ReplyDelete
  43. nema veze, i ja sam imao GDR3 preko developer preview i sada dobio ovu. zato ja mislim da se pojavljuje ostalim i greska jer nemaju GDR3 i na serverima nije bila prisutna kada su skidali Lumia Black. a telefon iako je sim free moze biti brendiran i da taj mrezni operater jos pregleda nadogradnju.

    ReplyDelete
  44. da, stize ili automatski ili rucno ako pregledas u postavkama telefona. i samo sve uradi. a kako sam ja cuo Lumia 820 i 920 sada bas dobijaju po cijelom svijetu nadogradnju.

    ReplyDelete
  45. Dino bolan ja sam, Igor Guslov sa FB :))) da, pomalo se bavim prodajom nokia lumia i telefona općenito a malo i ganjam .NET programiranje,pricali smo,, , evo 3 ili 4 su otisle, sutra stize jos jedna nova crna, ironicno je sto je onako mocan aparat spao na 350 KM. Ah da, vidi te ovo
    http://www.gsmarena.com/androidrunning_nokia_normandy_leaks_again-news-7549.php

    ReplyDelete
  46. vjerovatno u vrijeme skidanja nadogradnje nije bio jedan dio (GDR3 od microsoft-a) na serveru a Lumia Black jeste. Sutra bi se trebalo normalizirati stanje i sve raditi kako treba.

    ReplyDelete
  47. Vjerovatno jer su jedni imali GDR3 preko delevoper preview programa, oni su nadogradili bez problema. dok su ovi drugi koji nemaju GDR3 imali problema s tim.

    ReplyDelete
  48. a sad sam skuzio, sorry :) toliko ima citaoca da ne pamtim svakome nickname :) a jeste zalosno da telefon koji je jos u aprilu kostao 450€-500€ sada kosta samo 350KM kod nas. ok nova se drzi jos malo na cijeni ali ipak 350 je nekako ponizavanje kvaliteta proizvodnje Nokije. Po toj logici kopije Samsung Galaxy s 3 ili 4 su blizu kvalitetne kao Lumia 920 :) a to djeca znaju da nije ni blizu.

    ReplyDelete
  49. Oni kaj imaju 820 nama jos nis za sad mozda zutra bu vise srece ( ima se prek devlopera gdr3 al ni i black :'( )

    ReplyDelete
  50. Da, mozda sutra bude. Ja kako sam cuo danas izlazi i za Lumia 820.

    ReplyDelete
  51. Meni ne dolazi nikakva notifikacija za update, a kad odem na check for updates, pise mi da mi je telefon up to date. Do cega bi moglo biti?

    ReplyDelete
  52. A šta sa nama koji imamo zakljućane 920ke ? BH telekom ?

    ReplyDelete
  53. Evo stigao je storyteller

    ReplyDelete
  54. Pitanje je, pri nama sve kasni...

    ReplyDelete
  55. Vi cete dobiti kada bh telekom odobri, vecinom je bh telekom medu prvima koji to odobre sto prije.

    ReplyDelete
  56. A nema nis ni za 920 jos

    ReplyDelete
  57. Moglo bi biti da je brendiran telefon, tj podleze prvo kontroli mobilnog operatera pa onda ce se pojaviti nadogradnja.

    ReplyDelete
  58. Lumia black za 920 i 820 tek je online 12h kako mislis da kasni? Na cijelom svijetu sada tek pocinje. A ne moze 15 miliona korisnika dobiti u istoj sekundi :)

    ReplyDelete
  59. 920. Oba dvije zadnje nadogradnje bez problema. Samo jos nokia beamer ne moze se instalirat. Mob je kupljen u danskoj.

    ReplyDelete
  60. jutros mi se ugasio telefon lumia 920, ispraznila se baterija. sad kad prikopcam telefon na punjenje nista mi ne pokazuje i ne mogu vise upaliti telefon. Zna li neko u cemu je problem?

    ReplyDelete
  61. Da li je neko dobio gdr3 za L820? Ili da li je neko dobio black za isti?

    ReplyDelete
  62. Kod mene je zakljucana 920 bh telecom ali sam sinoc uspio po 3 put azurirati mob

    ReplyDelete
  63. Moze li mi neko objasniti sta je ustvari gdr3?

    ReplyDelete
  64. Poslednja treca nadogradnja os.

    ReplyDelete
  65. Maloprije mi je izbacilo da azuriram softver i uspjelo je,sve super funkcionise...Lumia 920 kupljena u mtel-u..

    ReplyDelete
  66. Pritisni tipku sa volumen,za smanijivanje tona i za paljenje moba isto vremeno i trebo bi se upalit.

    ReplyDelete
  67. pokusao sam, ali ne vredi.

    ReplyDelete
  68. Emin Gabela14 January, 2014

    Vjerovatno ti je ostao ukljucen screen magnifier

    ReplyDelete
  69. Gdr3 nadogradnja je meni bila ima par mjeseci za 820

    ReplyDelete
  70. Da li je tacno da glance nece biti dostupan i za l520?

    ReplyDelete
  71. v ovoj drzavi zvanoj Hrvatska jos nema ni za 920 ni za 820 black

    ReplyDelete
  72. Doci ce, izgled da ti je onda brendiran telefon i mrezni operater mora da odobri.

    ReplyDelete
  73. prica se, ali medutim ja znam da Nokia testira i Glance screen na lumia 520 i ima nad eda ce ga odobriti.

    ReplyDelete
  74. GDR3 general distribution release 3 ili Update 3 kako se sada zove, zadnji je u nizu nadogradnji koji dode u Nokije uz Lumia black nadogradnju.

    ReplyDelete
  75. cudno da se to desava. pokusaj staviti telefo nda se puni i sacekaj 15 minuta. ako ne pomaze kao sto je naveo "Nisde" ispod da drzis tipke volume - i dugme za paljenje to ce resetovati telefon ako je softverska greska.

    ReplyDelete
  76. vidis toga se nisam sjetio :) zaboravio sam kompletno na tu funkciju da postoji.

    ReplyDelete
  77. Nebi trebal bit

    ReplyDelete
  78. Gdr3 imam odavno prek developera

    ReplyDelete
  79. iako je telefon "otkljucan" na druge mreze moze biti brendiran, i ipak u podleze provjeravanju mobilnog operatera.

    ReplyDelete
  80. Rm825eu
    a pod dodacima videl sam ja imam amber a neki lik na netu objavil da ima black a sve isto pise ko i meni

    ReplyDelete
  81. https://skydrive.live.com/?cid=de2decbdef83bf70&id=DE2DECBDEF83BF70!259&v=3&ithint=photo,.png&authkey=!APh1NRm3I9YVKVM
    isto ovo ko i njemu samo amber

    ReplyDelete
  82. Hvala na odgovoru

    ReplyDelete
  83. Moja lumia 920 kupljena u slobodnoj prodaji pa jos nema azuriranja

    ReplyDelete
  84. Iskljucio sam pa cemo videti. Tnx anyway.

    ReplyDelete
  85. Jedno pitanje.. Imam lumiu920 sinoc sam dobio updejte.. Ali ne znam jel smem da instaliram.. U podesavanjima pise : manifacture name: RM-821_EU_ITALY_223
    Operator name:VOD-IT
    i vise toga pise Sim Unlock1.0.0.5 inace telefon radi na sve mreze.Interesuje me da li instaliranjem nadogradnje ce mi se telefon zakljucati na Italijanski vodafon

    ReplyDelete
  86. Nece zakljucati. Ni jedna nadogradnja ne zakljucava telefon. Toga nema. Slobodno je mozes izvrsiti. Iako pise vodafone italy ne znaco da je automatski zakljucan telefon. I kod mene je vodafone njemacka i nikad nije bio zakljucan.

    ReplyDelete
  87. Sinoć proveravah ima li update za 920,kad gle čuda prijatno sam se iznenadio,update Black stiže,proces nije baš kratak oko 50tak minuta,ali čekanje se isplati Telenor operater

    ReplyDelete
  88. Drugar Samo da Ti se zahvalim... Azurirao fin.. Sve proslo bez problema.

    ReplyDelete
  89. dok je bilo nesto baterije, prije nego se ugasio kad stavim na punjac pokazivao je da se puni, ali nije punio bateriju i kad se ugasio vise ne mogu da ga pokrenem nikako. Pokusavao sam reset ali nista, prvo je pokusavao da pokrene sistem ali sad se vjerovatno skroz ispraznila baterija. hvala

    ReplyDelete
  90. Da li ima veze to sto mi u telefonu nema SIM kartice s tim sto mi ne dolazi update?

    ReplyDelete
  91. Da, traje ipak 30-50 minuta sve zavisi od toga jeli ima telefon GDR3 prije ili ne

    ReplyDelete
  92. da RM825eu ali sta jos pise uz eu ... ?

    ReplyDelete
  93. Ne nije imao GDR3,samo Amber,fon nije zaključan kupljen je u Mts-u a koristim Telenor Srbija karticu

    ReplyDelete
  94. Pardon zaboravil dokraja napisat
    croatia_533 za L920 a za 820 croatia_437

    ReplyDelete
  95. Greska L920 ..._croatia_553 a L820 ..._croatia_437

    ReplyDelete
  96. Cao Dino ,juce smo diskutovali ,danas sam dobio Black ,ali nece da instalira Beamer ,jel se to jos nekom desava ,ostalo sve skida ?

    ReplyDelete
  97. Meni tako juce nije htjelo odma da skine storyteller ali danas je radilo. A brleamer ja nekako imam vec duze na telefonu, ne znam ni otkud mi. Uglavnom sam dobio prije lumia black. Skinuo sam je nekad prije mjesec ili dva, ali nije radilo do sad. Tek sada je proradila. A tegovina mora se navici na novu verziju telefona. Tako necete dobijati nadogradnje nakon lumia black nekih 12-24h dok se ne osvjezi trgovina.

    ReplyDelete
  98. Ok ,hvala ti ,onda cemo biti strpljivi !
    Pozz

    ReplyDelete
  99. kako vidim RM-825 eu_croatia_553 da to nije mozda telefon od VIP mobilnog operatera? ako jeste onda ces morati sacekati dok VIP odobri Lumia Black nadogradnju evo spisak tu pronadite hrvatsku i VIP mreznog operatera i pisat ce dalje informacije jeli dostupan lumia black ili ne

    http://www.nokia.com/global/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/

    ReplyDelete
  100. i kako vidim u hrvatskoj samo lumia 1020 i lumia 920 imaju CV country variant koji ne podlezu pregledanju ikakvom od mobilnih operatera. ostali telefoni kao lumia 820 i nize su na mobilnim operaterima. Kakav vam logo prikazuje prilikom paljenja telefona?!

    ReplyDelete
  101. Super znaci cekamo spori vip posto mob zakljucan mada prima sve i svakaj,a gdr3 je prihvatil odma kad zisel prek developera, a kaj mi mores rec onda za onu L820 jel i taj zakljucan mada da taj nebi trebal

    ReplyDelete
  102. L820 nikakav logo nedaje od ni jedne mreze

    ReplyDelete
  103. a developer preview moze na svaki telefon jer to nema veze sa tim jeli zakljucan ili ne. a lumia 820 koju imas de mi otvori sim tamo i napisi onaj kod sto pise jer ovaj ne mogu da pronadem

    ReplyDelete
  104. Znam da developer more na svak al i s njim prevremeno idu nadogradnje ak se ne varam il sam opet skroz v krivu...
    a za ovaj kod nisam skuzil os kod pod dodacima+informacije koji pise uz sim onaj od cetri broja il

    ReplyDelete
  105. da developer preview moze na svaki i kasnije ces dobijati od microsoft-a nadogradnje uvijek ranije. a otvoris tamo sim karticu gdje vadis tu ispod ima kod isprintan u obliku "059R840" na primjer samo. kod tebe ce pisati nesto drugo ali u ovom stilu. samo mi to napisi pa cu sutra pogledati koji je model u tebe.

    ReplyDelete
  106. Zaboravio sam da ti javim,ujutru je sve zavrseno bez problema,tako da je verovatno bila ona varijanta da nije bio kompletan update na serveru. Hvala u svakom slucaju.

    ReplyDelete
  107. Meni pise RM_821_apac_australia_new zeland_304 a mobile operator- 000_AU. i nemam jos update,a telefon je sim free,koristim MTS karticu! Ocigledno je da je tell iz australije!?ne znam kad li ce meni stici update!?

    ReplyDelete
  108. totalno nevezano za temu al posto forum nije aktivan. znaci kako pregledavati poruke u wp 8, kad imam vise poruka i hocu da pogledam prvu poruku sto sam dobio, je l moram klizeći sve do prve poruke il postoji drugi način ? kako da se poruke organiziraju prema vremenu prijema recimo

    ReplyDelete
  109. Još jedno pitanje u vezi Black nadogradnje, ako nisam dosadan. Zvao sam BH Telekom da pitam kada će nam to pustiti, ali oni nemaju pojma ni šta je to, kaže čovjek zovite servis, mi samo prodajemo aparate. U servisu non-stop zauzet telefon. U jednom tvom odgovoru si rekao da BH među prvima pušta, pa mi sada ništa nije jasno. Možeš li to malo pojasniti ?

    ReplyDelete
  110. L920 RM-821_eu_croatia_553 a kod je 059S1V2
    L820 RM-825_eu_croatia_437 a kod je 059R830

    ReplyDelete
  111. da. Bh telekom i par hrvatskih mobilnih operatera tako ne pregledaju mnogo nadogradnje nego ih puste onako kako stignu. To je bio slucaj i sa Amber koji je veoma brzo dosao na bh telekom uredaje. Vjerujem i ovaj put da ce tako biti. samo jedan problem postoji, na oficijelnoj stranici nokije gdje se pregleda kada ce nadogradnja stici u BiH pise da su svi telefoni CV (country variant) to bi znacilo da nemaju nikakve dodatke od bh telekoma, i to dalje znaci da takvi modeli inace prvi dobiju nadogradnju. Evo pise i da Lumia 1020 i 920 imaju vec u BH telekomu, a 820 je na putu.

    http://www.nokia.com/global/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/

    ReplyDelete
  112. Imao sam isti problem na mojoj lumiji 920.Resenje je restart,odnosno nov softver.Platio 1200 dinara.uradjen u beogradu za dva dana.

    ReplyDelete
  113. Ako mislimo na iste poruke inda ces morati listati dok ne dodes do prve poruke, ne postoji nacin kako doci do prve ili sortiranje.

    ReplyDelete
  114. Ima i program za to ako je stvarno do softvera. To uradis i kod kuce besplatno preko usb prikljucka. Naci cu kako se zove program pa cu dodati...

    ReplyDelete
  115. Hvala na odgovoru, upravo sam instalirao nadogradnju. Lijep pozdrav i sva pohvale za WP Novosti.

    ReplyDelete
  116. Dinoooo heeelp. :) Nisam dobio black niti gdr3 na L820 ali sam skinuo storyteller(beta) i nokia camera (nije beta). Ili sam dobio black a da nisam upoznat? Hahaha kakvo glupo pitanje. Pz.

    ReplyDelete
  117. Isti slucaj kao kod mene.Lumia 820 nokia camera instalirana.Preko aplikacije Lumia update check mi pokazuje da je Nokia Black na telefonu a gdr3 fali.Moze li ko ovo prokomentarisati?Unaprijed zahvalan!

    ReplyDelete
  118. Nije moguce da imas Lumia Black a ne GDR3 :) to se dobije zajedno, u jednoj nadogradnji a GDR3 sadrzi recimo "modus voznje" to vidis tamo u postavkama telefona, osim toga kako mozes jos brze provjeriti jeste multitasking. drzis tipku nazad nekoliko sekundi i ostavi par aplikacija da ti radi u pozadini i ako vidis "x" na prozorima aplikacija onda imas GDR3.

    ReplyDelete
  119. Od juce je moguce skidanje Nokia Camera Beta za sve Nokia Lumia uredaje. i Sa amber nadogradnjom. a za storyteller ne znam kako je imas jer ona zahtjeva GDR3+Lumia Black. Provjeri koji broj operativnog sistema imas? to je u postavkama pod info.

    ReplyDelete
  120. Hvala na odgovoru moja greska.Svaka cast obje aplikacije su ti solidne ne mogu se na nista pozaliti.Lp

    ReplyDelete
  121. Ova nasa drzava jebena prokleta pokvarena Hrvatska je u krasnom k.... a i operateri neznam zakaj opce oni je.. z provjerama nadogradnji itd. i tolko kasne gadovi usrani. A usput bog da propala drzava iz vise razloga i svi operateri.

    ReplyDelete
  122. Samo polako, stici ce. Svaka nadogradnja za telefon, svaka besplatna aplikacija, svaka funkcija je dobrodosla i niko nama nije obavezan da to pruza. Zato relax ;) sve ce doci u svoje vrijeme.

    ReplyDelete
  123. ne nego u "info" u postavkama pise "verzija operativnog sistema" zavisno na kojem ti je jeziku telefon. i verzija bi trebala biti 8.0.10521.155 to je GDR3. sve sto ima ovaj broj 10521 je GDR3. To se odnosi samo na Microsoft-ov dio. A Lumia Black provjeris tamo u postavkama pod "extras & info" pise velikim slovima Amber ili Lumia Black. po tome vidis koji je firmver iz Nokije. ta dva dolaze zajedno, ako imas GDR3 "obicnim putem" tj. ako si ga dobio bez da si developer preview skidao, onda imas i Lumia Black i obrnuto naravno.

    ReplyDelete
  124. Nedzad Pugonja16 January, 2014

    Može li mi netko reći zašto je nokia beamer ne dostupna za moju 920.

    ReplyDelete
  125. Ili nema Lumia Black ili se trgovina nije jos osvjezila. Jer trgovini treba par sati, cak i do 24h da prepozna da imas noviju verziju operativnog sistema. Osim toga mnogi javljaju da Nokia Beamer nije dostupna iako su dobili Lumia Black prije dva dana, moguce da je sakrivena app. Ima za sve neki razlog, saznat cemo i to ;)

    ReplyDelete
  126. Pozz tam dole sam ti poslal kaj si iskal e sad il nemres nis najt il si pozabil pogledat

    ReplyDelete
  127. 059R830 se odnosi na otkljucan telefon, znaci ne podleze nikakvim mobilnim operaterima. to je VAR EU ADRIATIC ROM na njemu. I ne mogu ti reci koji je razlog zasto jos nema za taj telefon Lumia Black.

    ReplyDelete
  128. Hvala na odgovoru

    ReplyDelete
  129. Nedzad Pugonja16 January, 2014

    Hvala na odgovoru.Upravo sam provjerio trgovinu i pojavila se aplikacija nokia beamer.Sve pohvale tebi na ažurnosti da odgovoriš na naša pitanja.

    ReplyDelete
  130. Ma nista :) a Nokia Beamer izgleda stvarno da je bio sakriven do sada. Sad mi se pojavio u update za nju... Lijepa je app ali zahtjeva jaku internet konekciju i 10MB/s nekada nije dosta da u najboljoj kvaliteti posalji signal do browser-a. Nisam jos isprobao na TV-u ali vjerovatno isto tako radi.

    ReplyDelete
  131. bio bih mnogo zahvalan. :)

    ReplyDelete
  132. evo stranica na kojoj ima sve lijepo opisano, korak po korak sta uraditi ako si zaglavio u softveru i jeidni nacin je samo softver nanovo da se snimi i legalno to mozes uraditi preko Nokia software updater, sve pise na stranici, samo procitaj.


    http://webtrickz.com/fix-your-bricked-nokia-lumia-phone-with-nokia-software-updater-for-retail/

    ReplyDelete
  133. Tolika galama, par meseci najavljivanja a u sustini nista posebno. Deljenje ekrana moze da bude korisno, ostalo je manje vise beskorisno. Da su bar rotiranje ekrana uradili da covek moze da izabere na kojim app zeli da zakljuca rotiranje, ovako nije funkcionalno.

    ReplyDelete
  134. Konacno stigao Nokia Black update Lumia 820 BIH.Hvala Nokia!!!

    ReplyDelete
  135. Da slazem se oko funkcije za rotaciju, prvog dana kada sam imao sansu da je isprobam rekao sam da ona treba biti prisutna uvijek kao recimo kada pritisnes tipku za glasnocu i izbaci onaj "bar" tu bi ja ubacio i zakljucavanje rotacije jer u svakoj aplikaciji mozes izbaciti pomoci volume + ili - taj bar. a nije prakticno zakljucati pa koristiti telefon jer zaboravis i da si zakljucao i onda recimo zelis pogledati fotografiju vodoravno i sjetis se da si zakljucao rotaciju... Prakticno nisu bas napravili. a "galama" slazem se i oko toga, u sustini Lumia Black, ai GDR3 su sitne funkcije i kao aperativ do WP 8.1. Ja znam odprilike kako je njima, imaju vecu vatru koja gori ali imaju i dosta malih, pa oni ugase pozar radije na vise malih nego na jednoj velikoj kao sto je notifikacijski centar. Ali sve ce to doci na svoje u slijedecim mjesecima. :)

    ReplyDelete
  136. Da, ja sam imao informaciju da stize istovremeno ali izgleda s malim zakasnjenjem za Lumia 820. Ipak tu je ;)

    ReplyDelete
  137. Dino pomazi hitno!! Instalirao sam ovu nadogradnju,prije nje sam imao slobodno 2,7 GB na telefonu,nakon nje nemam vise ni jednog megabajta slobodno,koji vrag se dogodio?? Nista nisam instalirao,pogledam slobodnog prostora nakon nadogradnje 125 MB i samo gledam i pred ocima mi pada na nulu bez da sam ista dirao i instalirao. Jel znas u cemu je problem??

    ReplyDelete
  138. Znaci L920 zakljucan a L820otkljucan, fala na odgovorima i kaj si trpel upornost pitanja......

    ReplyDelete
  139. Jel ima veze gde se ko nalazi za update softvera? Da li imaju veze podesavanja regiona sa azuriranjem?

    ReplyDelete
  140. A nista :) a nemoj pogresno protumaciti "zakljucan" ne znaci da mora biti zakljucan za druge kartice, to ti samo znaci da podleze svaki novi softver prvo testiranju tog mobilnog operatera. I to zanci da taj mobilni operater ima dozvolu cak da izvadi djelove iz nadogradnje koje on misli da nisu ok. A telefon nije zakljucan u smislu zakljucati da se ne koristi. Uglavnom oba telefona ce dobiti sada Lumia Black, 820 ce cak sada dobiti.

    ReplyDelete
  141. Nema to veze, jer svaki telefon ima svoj interni kod kao "059R830" taj kod odreduje koji ce on firmver dobiti sa servera. i bilo kako da ti namjestis regiju ili jezik ili sta drugo on pregleda samo ovaj kod. i nece brze ili sporije dobiti ako promjenis jezik ili regiju telefona...

    ReplyDelete
  142. Na privremenoj memoriji mi je pisalo 511 MB,i uprem izbrisi,opet ostane 511. A na provjeri memorije mi sve realno pise,fotografije,muzika itd sve realnoo,nista priko 120 MB,i zadnja stavka "drugo" pise 3,4 GB,a to mi prije nadogradnje nije bilo toliko. Evo sad mi sa nule diglo slobodni prostor na 45,64 MB,samo od sebe,nije mi jasno nikako

    ReplyDelete
  143. To sto pise "drugo" su nadogradnje i drugi podatci koje ce sistem sam izbrisati, samo ne znam ni sam kada. Meni je uvijek nakon svake nadogradnje "ostala" memorija veoma visoka i normalizira se kroz neko vrijeme. Problem je sto mi nemamo nikakvog uticaja na tu memoriju jos i ne vjerujem da ce nam Microsoft pruziti pristup tome jer je to slicno kao dodatni "RAM" na telefonu, pored RAM-a koristi telefon internu memoriju da bi bolje radio. I osi mtoga stvari kao nadogradnje mora snimiti u memoriju i ne moze direktno u RAM.


    Jesi li pokusavao ugasiti pa upaliti telefon, mada ne vjerujem nesto da ce pomoci ali ipak pokusaj ako nisi?

    ReplyDelete
  144. A sustav mi zauzima 1,8. Aplikacije 1,4. A sta je to drugo? Izbrisa bi da znam

    ReplyDelete
  145. Nista drugo, samo ta "ostala" memorija. na koju nemamp pristup direktno. Ako nemas puno podataka na telefonu ili ako si kupio tek telefon ja bi t isavjetovao reset telefona i izbrisao bi te podatke i povecao memoriju, ali posto koristis telefon to se ne isplati raditi, puno ima posla kasnije oko reinstalacije aplikacija...

    ReplyDelete
  146. Pokusao sam,ne pomaze. Sva memorija mi je realna,osim toga "drugo". Tu se uvecalo za 2.5 GB. Nemam pojma sta da radim,vec sam jednom mora resetirat telefon,ko ce to opet.. Pricekat cu jos dan,dva pa mozda ce mi izbrisat samo od sebe kako je i nadodalo.

    ReplyDelete
  147. Evo bio sam u pravu, izbrisat ce se vremenom sama ta memorija, nikad nece biti prazna (0MB) ali nikad ti nece ni blokirati rad telefona da nemas vise memorije, evo procitaj

    "

    “Other” storage

    Curious what’s taking up space on your phone? Go to Settings>Phone Storage and tap the colored bar. You’ll see a categorized list, including one called “Other.” Some people understandably find this one a bit mysterious. Like the name suggests, it’s a catch-all for temporary operating system files, e-mail attachments, app or game info, and other digital ephemera.

    The problem is that some customers were seeing this space fill up until there was no more free space left.

    The new update helps ease this space crunch and reclaim space on your phone. When phone storage fills up, Windows Phone automatically starts winnowing the size of Other down to essential files like mail attachments and app data. The operating system still needs this area as a temporary storage bin, so it’s unlikely you’ll ever see Other completely empty, but it should no longer block you from downloading apps or updates (unless you go crazy with tons of gigantic email attachments)."

    to je sa: http://blogs.windows.com/windows_phone/b/windowsphone/archive/2013/08/20/what-s-in-the-new-update-for-windows-phone-8.aspx

    ReplyDelete
  148. Evo jos malo dodatnih informacija o other storage i za sta sluzi i kak ose moze izbrisati i pisu da se kroz GDR3 koji smo sada dobili rijesava problem gomilanja te memorije

    http://www.windowsphone.com/en-US/how-to/wp8/basics/other-phone-storage-faq

    ReplyDelete
  149. Pise samo te privremene da mogu izbrisat al njih i nema tako puno. A nista onda,pricekat cu koji dan da vidim ima li pomaka ako ne resetirat i gotovo. Hvala ti na informacijama. Jedino mi nije jasno kako je odjednom napunilo to drugo,znaci u 15 min napunilo skoro 3 GB.

    ReplyDelete
  150. i evo zadnje rijesenje ako ne znas sta dalje, ima ova app koja "napuni" memoriju telefona i nakon toga kada ugasis telefon i upalis aplikaciju pokrenes ona ce pokusati izbrisati uz ono sto je ona napunila i sve sto je bilo nepotrebno na telefonu...

    http://www.windowsphone.com/de-de/store/app/shrink-storage/44672108-f3f8-47df-bd19-3fe94e6c744a

    ReplyDelete
  151. Ne pomaze ni to,al bio si u pravu. Prije nego sam instalirao tu aplikaciju,povecala mi se memorija sama od sebe na 125 MB. A ta aplikacija mi je napunila tih 125, i onda izbrisala samo tih 125,ne ostalo. A nista,izvini sto sam te mucio,hvala na pomoci,vidit cemo sta ce se dogadat pa ako budem mora resetirat sta cu ja,jbg..

    ReplyDelete
  152. Pozdrav. Evo resetira sam,samo me zanima jel mi samo instaliralo black nadogradnju,jer tamo di su dodaci i informacije,prije mi je bilo pisalo,lumia amber,i nakon toga lumia black,a sad nista ne pise,i nemam opciju blokiranja poziva i poruka

    ReplyDelete
  153. porat ces da skines aplikaciju Extras & info i ostale aplikacije koje su lumia ekskluzivne. jer blokiranje poziva je funkcija koja se dodaje aplikacijom...

    ReplyDelete
  154. evo je

    http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/extras-info/2377fe1b-c10f-47da-92f3-fc517345a3c0

    ReplyDelete
  155. a evo i call & sms filter

    http://windowsphone.com/s?appid=c459945b-d93f-4aae-9207-c6ab1d971357

    ReplyDelete
  156. i pored toga imas jos dosta sistemskih aplikacija od Nokije kao APN.

    http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/access-point/ce3895c7-01d0-4daf-a4c3-25c10463942d

    najbolje skini sebi aplikaciju koja se zove SysApp Pusher u njoj imas sve sistemske aplikacije koje trebaju da Nokia Lumia radi najbolje.

    ReplyDelete
  157. Stigle nadogradnje za L 820. :) Pitanje: odkada imam lumiu ne mogu nijedan mp3 skinuti(npr.kucam na googlu neku stvar i izbaci mi sajt koji mi daje opciju skidanja ali ja mesto toga mogu samo slusati pesmu ali ne i skinuti). Hvala.

    ReplyDelete
  158. Na windows phone ne postoji nacin direktnog snimanja mp3. moras koristiti aplikaciju za to, a imas ovu:

    http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/mp3tube/d9a659b5-56d9-49a8-bd65-11fb59f22a20

    ReplyDelete
  159. Imam je vec nego sam mislio da postoji drugi nacin. Ok,tnx.

    ReplyDelete
  160. Za sada ne, jer microsoft ne dozvoljava direktno snimanje fajlova po sistemu, dozvoli samo unutar aplikacije kao sto je ova i druge slicne njoj

    ReplyDelete
  161. Sad imam sve,ludilo ova Sysapp,hvala na pomoci. Samo da mi opet ne napuni memoriju :D

    ReplyDelete
  162. Stici ce svima na vrijeme, samo malo strpljenja. Puno je fajlova koje se treba postaviti na servera, za svaki model pojedinacno, onda svaki model ima od 10-50 razlicitih ROM-ova. svaki od njih treba postaviti, to traje...

    ReplyDelete
  163. Dino,zna li se kad ce pustiti black i gdr3 za lumia 720?

    ReplyDelete
  164. Ne zna se jos nista. A vjerovatno ce uskoro. Ocekujem ako ne ovaj mjesec onda u feb.

    ReplyDelete
  165. potrazi mp3 tube to ti je mp3 converter kao i na kompjuteru probaj pa vidi

    ReplyDelete
  166. Stigao Black za Lumiu 920 u Vip mrezi

    ReplyDelete
  167. Super, vidis za sve ce stici samo malo strpljenja. :)

    ReplyDelete
  168. Dino
    ima li koja app da na slici ispisuje lokaciju i vrijeme isto kao sto ima na IOS-u

    ReplyDelete
  169. ne znam tacno kako mislis na slici, a evo ima jedna pp od Spase Lazarevica koja se zove my location, ona ispise trenutnu lokaciju u obliku lat. lon. i adresu.

    http://www.windowsphone.com/hr-hr/store/app/my-location/b3d97b6e-b036-4a6e-8ecc-aaa3d931e1b5

    ReplyDelete
  170. Mislio sam kao kad sliku prebacis na usb memoriju odneses u foto laboratori napravis slike i dolje ti pise vrijeme i lokacija, kao kad slikas sa digitalnim foto aparatom
    Hvala

    ReplyDelete
  171. To bi mogle uraditi neke aplikacije to u sustini nije teko. A ne znam jeli postoji vec aplikacija za to, vjeruj.

    ReplyDelete
  172. hvala puno, uspio sam. telefon se puni normalno :)

    ReplyDelete
  173. Eto vidis ;) sve se softverski moze i bez servisa, tu je Winodws Phone zahvalan. I ustedis na troskovima i vremenu za servis...

    ReplyDelete
  174. elacolo1211@gmail.com07 February, 2014

    Pomozite,
    ja imam Nokia Lumia 820 ,i prvi put sam uradila azuriranje i gotovo od telefona nema nista ,samo se na displeyu pojavilo ovo :-( tuzni smile,kao sto sam i ja !!!Sta da radim????

    ReplyDelete
  175. Ako je kod vas ovo kao na slici iznad to znaci da telefon vrsi azuriranje. Ako to traje duze vrijeme tj. Nekoliko sati onda nije iredu i morate popraviti telefon sa nokia software recovery tool ili nokia software recovery for retail. Prikljucite telefon na racunar i uz taj program ce nokia uraditi hard reset. Izgubit ce te sve podatke ali ce te spasiti telefon. Radit ce nakon toga.

    ReplyDelete
  176. Ma nista, a ako se opet desi slobodno probaj ovim alato mjer s tim ne krsis odredbe garancije. Nokia je direktno izdala taj alat ako bi se ovo desilo, a to je poznata greska jos od prvih dana i od prve nadogradnja za Windows Phone 8. I nije nista strasno nit inesto sto moze pokvariti telefon.

    ReplyDelete
  177. Danas mi je telefon instalirao lumia black update.Da li neko moze da mi kaze cemu sluzi ovaj update posto nisam primetila nikakvu razliku na tel.Imam lumiu 520.Unapred hvala.

    ReplyDelete
  178. Lupam-Imam pola gigabajta slobodno na memorijskoj i 300mb na telefonu ,i kada ocu da slikam pise mi memorija je puna .Sta treba da uradim da to ispravim ?

    ReplyDelete
  179. imam problem sa lumiom 925 , kad pozivam ekran mi bude crn ali cuje se poziv. nakon zavrsetka razgovora ekran je i dalje crn tako da nemogu prekinuti poziv. nakon sto druga strana prekine poziv sve se vrati u normalu . ima li neko slican problem ili rjesenje

    ReplyDelete
  180. Meni to djeluje kao sa je senzor za svjetlost pokvaren ili pogresno podesen. Serviseri njega mogu naknadno nastimati i provjeriti. Da nije mozda do nedostatka nekog firmvera? Na kojoj verziji operativnog ste trenutno? I koji firmver ?

    ReplyDelete
  181. Da li neko zna kad izlazi Black dopuna ili ti win 8.1 za Lumiu 625 TELENOR Mreza???????????

    ReplyDelete
  182. To ces morati pitati mreznog operatera direktno. Lumia Black nadogradnja kako sam upucen vec je izasla, a WP8.1 ce ovog ljeta tj. juni, juli. Kod nekih operatera to moze biti i avgust...

    ReplyDelete

Ostavite komentar