16.1.14

Prognoza ima slijedecu nadogradnju

prognoza setup
Prognoza aplikacija je nekim cudom za samo 2 dana prosla kroz testiranje u Microsoft-u i sada je dostupna svima. U ovoj nadogradnji sam popravljao greske koje sam mogao srediti za ovo kratko vrijeme, a najveca greska jeste bila limit koji su imali uredaji sa 512MB RAM, a njih je podosta, oko 70% korisnika Prognoze imaju samo 512MB RAM.

Za njih je ova nadogradnja veoma vazna, jer ce Live Tiles sada raditi u pozadini kako treba. Nedostajat ce naredni dani na pozadini Live Tile-a jer to je granica do koje “obicni” razvijaci mogu doci i dostignu limit. Lockscreen takode mozete postaviti ali upozoravam da se nece sam azuririrati!!! Za sada ne postoji nacin kako da zaobidem drugacije limit i mislim da su Live Tile preci nego Lockscreen i Live Tiles ce sada raditi kako treba.

Ponavljam, Live Tiles ce raditi kako treba na svim uredajima sada, bilo to Nokia Lumia 520, HTC 8s ili Lumia 1520. Zato ce uredaji kao Nokia Lumia 520 imati smanjen obim funkcija Live Tile-a i lockscreen-a. I ne samo Nokia Lumia 520 nego svi sa 512MB RAM. Drugacije ne moze. Oni sa 1GB RAM ili vise (Nokia Lumia 920, Lumia 820, Lumia 1020, Samsung Ativ S, HTC 8x, Nokia Lumia 1520...) se ne moraju brinuti, njima ce raditi sve kao i do sada sto je radilo.

Pored ovoga sam popravio neke od gresaka kao bijelu temu, poboljsano je lociranje sada i trebalo bi locirati veoma brzo svaki uredaj. Uvedeno je i u “informacijama” stranica sa pitanjima i rijesenjima o Prognozi aplikaciji, ako primjetite da nesto ne radi kako treba mozete tu pogledati brzo zasto nesto ne radi kako treba, imaju najcesce greske i odgovori na njih. Ako ni tada se ne rijesi vas problem imate kontakt stranicu gdje mi mozete email poslati u kojem cete mi navesti model vaseg telefona, i gresku opisati sto detaljnije. I ja obecavam da cu cim stignem rijesiti svaki problem koji postoji u Prognozi!
Uzivajte sada u novoj verziji 1.2.4.0. I slobodno mi javite ovdje u komentarima o bilo kakvim greskama, i zamolio bih vas da to uradite ovdje a ne u recenziji za aplikaciju! Jer tamo cisto sumnjam da ce oni koji su dali losu ocijenu ikad promjeniti u bolju iako je ispravljena greska… Dva puta razmislite prije ocijene.
Prognoza aplikacijaPrognoza
od: Dino Borogovac
Verzija: 1.2.4.0
Cijena: Besplatno

7 komentara :

  1. uprvo azurirano , mada ja imam 1 gb .ram videcemo kako sve funkcionise ,mada je meni i do sad bilo sve ok.

    ReplyDelete
  2. Oni sa 1GB RAM ce primjetiti samo da je lociranje brze nego do sada :)

    ReplyDelete
  3. Nedzad Pugonja16 January, 2014

    Cestitam za ovu aplikaciju jako dobra.

    ReplyDelete
  4. Znači ništa od male žive pločice...šteta,i još nešto vezano za wp novosti app,koja je razlika između plaćene i besplatne verzije? Pitam jer plaćena je još na 1.9... a besplatna 2.0 Prema tome besplatna je bolja,a mi koji smo platili app smo ostali zakinuti...

    ReplyDelete
  5. Odlicna! A koliko je tocna?

    ReplyDelete
  6. Mladen Manojlović19 January, 2014

    Dino, da li aplikacija radi na WP7.8?
    Pozdrav iz Novog Sada,
    Mladen

    ReplyDelete
  7. Nazalost ne. Jedva sam je napravio i za 512MB uredaje na WP8. imao sam dosta problema sa limitom koji postoji na Windows Phone. Razmisljao sam napraviti za WP7 ali ne vjerujem da cu uspjeti sa Live Tile da to radi sve kako treba.

    ReplyDelete

Ostavite komentar