15.12.13

Nokia Lumia 1520 dostupna u BiH

Lumia 1520

Danas iz radoznalost listam po stranici pik.ba i ugledam oglas Nokia Lumia 1520, a drugo sto mi upada u oci je cijena koja je niza nego igdje drugo! Prodaje se u prodavnici, znaci nije privatni korisnik. Prodavnica se zove “Hustel” i verifikovana je od strane Pik-a i imaju 100% dobre ocijene za prodane artikle.

Cijena je stvarno cudna i stvarno se pitam kako?! Jer inace je cijena u maloprodaji oko 700€ ili vise. Dok ovo ako preracunamo 1100KM je 562€ sto je 140€ ispod vrijednosti. Sta vi mislite o ovome?

izvor: pik.ba

6 komentara :

  1. Ima i u univerzalnom.com za 1050km,neka za svaku pohvalu...valjda ce raja skontati sta je wp i lumia telefon.android mi je sad smijesan,samo nadati se da ce nadogradnje wp-a biti poput androida u smislu ako telefon hardverski moze podnjeti noviju verziju wp-a da to i softver prati a ne 7 pa 8...pa mijenjaj cijelu generaciju telefona...

    ReplyDelete
  2. Lagano stize ta svijest kod naroda. Tako npr komentari na ovaj artikal su 50/50 jedni vole android i pljuju po ovom top modelu sto se tice tehnike, a ovi koji vole wp kazu da je super. A nadogradnje se svako nada da ce stici, u slijedece vrijeme se ocekuju par njih ;)

    ReplyDelete
  3. Željko Majstorović15 December, 2013

    ja bi rekao da je to "patka".. da je cijena veća povjerovao bih ali ovako sam skeptičan.

    ReplyDelete
  4. Zato i ja pitam sta vi mislite, jer telefon jos nije ni izasao svugdje a cijena ispod ocekivane zvuci predobro da bi bilo istinito.

    ReplyDelete
  5. Ljudi moji imam ja i wp i android ali za sad jos ne mozemo usporedjivati wp sa androidom stoji to da je fluidniji ali sto se tice aplikacija android je dosta ispred pigledajte samo notifikacije na androifu i na wp mislim da to primjeti svaki prosjecni korisnik mobitela,pa kako update izlazi za aplikacije morate shvatiti da android drzi preko 80% trzista i da je za sad broj jedan,ja sam isto vise fan microsofta i nadam se da ce jednom biti vodeci na mobilnoj platformi kao i na racunarima.i da nadovezem da je ovaj oglas istinit jer znam tu trgovinu gdje se nalazi tacno i ozbiljni su ljudi sa iskustvom.

    ReplyDelete
  6. Ma sve to stoji,bukvalno sam imao android kad su se raja klela u simbiyan .kupio ga na pijaci galaxy spica,pa posle toga mnogo drugih.jednostavno bio fasciniran...ali moja prica ide dotle da kupujem lumiu 920 i vracam se na android..kasnije prodajem android i opet kupujem lumiu 920...telefon ima jednostavno sve sto mi treba.fali malo dorade ako ćemo ga porediti sa androidom ali za ovakvu novu platformu vise je nego odlican.o fluidnosti da ne pricamo,ja mislim da je nokia lumia jednostavno telefon za sve sto ti treba,usporedio biht je sa mercedesom;hvali ostale telefone ali koristi lumiu.😊

    ReplyDelete

Ostavite komentar