22.12.13

Moje dvije aplikacije WP Novosti i Prognoza i sta vas ocekuje uskoro

wp novosti i prognoza

Kao sto neki znaju od vas, a neki i ne, ja sam radim na ovom projektu WP Novosti (stranica i aplikacija za Windows Phone). U zadnje vrijeme, tacnije zadnjih 20 dana radim i na Prognoza aplikaciji za domace trziste. Obje aplikacije se dobro drze na trgovini, u zadnjih 7-8 dana moram priznati Prognoza aplikacija obara moje rekorde dosadasnje i tako svakodnevno 100 ljudi skine aplikaciju sto je rezultiralo vec u preko 1.000 download-a u prvih 20 dana od postojanja.

To zadovoljstvo sto ste mi pruzili moram sada opravdati malo, prvo sto sam obecao Live Tile za Prognozu, a dodajem jos i Lockscreen mogucnosti za aplikaciju tako da mozete imati vas grad i temperaturu uvijek na Lockscreen-u da se aktualizira samo, i sve to iz domace aplikacije (Prognoza). Evo i kako to sve izgleda ispod u par fotografija. Prvo Lockscreen, ispod vidite kako bi to izgledalo i kod vas. Onaj mali sat dole desno je samo za testiranje kada je zadnji put se aktualizirao Lockscreen. I kako vidite uvijek je se aktualizirao sam. Na njega samo jos moram dodati kasnije nekada jos informacija koje imaju na Live Tile npr.

Prognoza Lockscreen

Ove slike ispod demonstriraju Live Tile, obje velicine (srednji i veliki) i pozadinu srednjeg koja krije dodatne informacije koje ne pasu na prednju stranu radi velicine.

Prognoza Live Tiles

Drugo s cim se zelim zahvaliti jeste WP Novosti aplikacija, i za nju sam spremio i vec poslao na certifikaciju novu verziju koja ce donijeti notifikacije o novim clancima, tako ce te uvijek dobiti obavijest da postoji neki novi clanak, uz notifikaciju ce pisati i naziv clanka. Osim toga ce se Live Tile aktualizirati i napisati broj novih notifikacija/clanaka od zadnjeg otvaranja aplikacije.

Na pozadini ce se takode aktualizirati naslov zadnjeg clanka tako ako propustite notifikaciju, ugledat ce te broj na Live Tile i uz to na pozadini naslov clanka pa mozete otvoriti app ako vas zanima clanak, ili ne ako vas ne zanima. Evo kako to sve i izgleda uzivo. Kada dobijete obavijest (notifikaciju) ovako ce izgledati.

WP Novosti notifikacije i live tile

Pored ovih funkcija dodao sam u WP Novosti aplikaciju samo nase jezike, znaci bez obzira na kojem se regionu nalazili nece vise pisati iznad na Engleskom ili Njemackom nigdje u alpikaciji, pored toga sam ubacio malu aplikacijsku traku na dnu aplikacije koja se da izvuci da dodete do refresh dugmeta i do dugmeta koje vodi do postavki aplikacije. U postavkama cu postepeno dodavati nove funkcije koje mozete prilagoditi vasim potrebama. Prvo mi pada na pamet velicina slova naslova i teksta.  Ispod na fotografiji vidite malu aplikacijsku traku.

wp_ss_20131218_0002

Pored ovog zelim i za WP Novosti napraviti Lockscreen funkciju uskoro koja ce vam skidati zadnji clanak i uz svaku obavijest ce naraviti fotografiju zadnjeg clanka i prikazati na lockscreen. I uz to naravno i naslov zadnjeg clanka, i mozete direktno pogledati na lockscreen o cemu se radi u zadnjem clanku iako propustite notifikaciju.

Osim toga sam dodao tzv. Fast App Resume, na nase to znaci kada otvorite WP Novosti aplikaciju i odete recimo u postavke i pritisnete Start tipku i nakon toga ako pritisnete na Live tile inace Windows Phone zapocne novu aplikaciju i izbrise stanje gdje ste bili, ali od sada ce WP Novosti da se vrati tamo gdje ste izasli sa Start tipkom ako pritisnete na Live tile.

To je sustina Windows Phone aplikacija da daju brz uvid u ono sta se dogada u stvari u pozadini iako nisu upaljene aplikacije. Nemojte zaboraviti da sam ja amater razvijac i sve sam naucio u slobodno vrijeme. Znam da kasni malo funkcija za WP Novosti notifikacija itd. ali bolje sada nego nikada!

Zelim jos reci da za sada ce nadogradnju dobiti samo WP8 korisnici jer za WP7 je to sve malo teze napraviti, mozda cak i nemoguce. Prognoza aplikacija npr. veoma tesko i skoro nemoguce je napraviti da radi kako ja zelim na WP7 uredajima, to je razlog i zasto je jos nema. Uvijek trazim nacin da napravim aplikaciju da radi bez ikakvih problema, i zato nisam htio napraviti bagovitu Prognoza aplikaciju za WP7 dok ne vidim kako se moze napraviti kako treba. Osim toga falilo bi dosta stvari kao lockscreen, a i lociranje koje koristim se odnosi samo na WP8 lociranje, za WP7 bi morao izmisliti drugaciji nacin. Uglavnom da znate i vi WP7 korisnici u mislima ste mi ali ne zelim vas razocarati losom aplikacijom.

Jos jednom apelujem na vas zdrav razum, ne samo kada su moje aplikacije u pitanju nego bilo koja aplikacija na Windows Phone trgovini, nemojte vrijedati razvijace losim ocijenama i mi smo samo ljudi :) osim toga sto se desava kod Prognoz aplikacije nemojte ocekivati za 20 dana savrsenu i gotovu aplikaciju od jednog covjeka! Ponavljam da Bing Weather aplikaciju radi ekipa profesionalaca iz Microsoft-a, a Prognoza aplikaciju ja amater i sam. Hvala vam.
Prognoza aplikacijaPrognoza
od: Dino Borogovac
Verzija: 1.0.7.1
Cijena: Besplatno

WP Novosti aplikacijaWP Novosti
od: Dino Borogovac
Verzija: 1.9.4.0
Cijena: Besplatno

3 komentara :

  1. Svaka cast tebi sto se trudis da razvijas aplikacije na nasem jeziku, nadam se da ce to nekada u buducnosti biti prepoznato, i kada krenu ostali da razvijaju za tebe ce se znati da si bio jedan od prvih pa ces po automatizmu imati prednost u odnosu na njih. Mali savjet: pocni pisati sa kvacicama (izgleda mnogo profesionalnije ako vec koristis nas jezik, ovako lici na ovaj moj komentar), druga stvar nadji nekoga ko ce ti pregledati tekstove pre nego sto ih objavis, stvarno imas mnogo gramatickih gresaka, jednostavno tekstovi izgledaju malo neozbiljno (kao da ih pise neki klinac). Eto mislim da nemas potrebe da se ljutis jer su dobronamjerni savjeti. Sve najbolje. Pozz.

    ReplyDelete
  2. Hvala na savjetu nema tu nikakve ljutnje :), a nisam ja prvi koji razvija ima njih jos samo vecina njih ne radi kasnije na odrzavanju aplikacija. I to je steta kada vidim zadnji update bio prije godinu.

    ReplyDelete
  3. Znam da nisi prvi, bas zato sam i napisao jedan od prvih, ali bitno je to da se trudis i da poboljsavas aplikacije kroz update. Uglavnom za pohvalu.

    ReplyDelete

Ostavite komentar