29.12.13

Kinezi uspjeli otkljucati Nokia Lumia 920 potpuno!

IMG_20050102_083909
Kinezi su uspjeli ono sto niko do sada nije. Nokia Lumia Windows Phone 8, i uopsteno Windows Phone 8 su do sada bili neprobojni, ali Kinezi su uspjeli da probiju tu sigurnosnu barijeru koja omogucava slobodno baratanje sistemskim fajlovima i postavkama. Tako su kako se vidi i na slici dodali dodatni broj plocica kao na Lumia 1520 i 1320. Naravno ovo omogucava dodatne funkcije i stvari koje nemaju granica, primjera radi  file manager koji traze svi, osim toga akcent boje po vasoj zelji, a ne samo one koji je Microsoft odredio.

S akcent bojama se slazem, 20tak boja je stvarno malo da bi drzalo ljude zainteresovane duze vrijeme. Osim toga ne pase svakome ona plava boja, neko zeli malo tamniju. Tako isto i ostale boje. Kako izgleda uskoro ce te sve biti moguce.

Pogledajte videozapis ispod na kojem koristi Nokia Lumia 920 otkljucanu i sve radi ok. 99% ovo nije neki fake nego je stvarno tako.



Pored ovoga kako sam shvatio ovaj kineski prevod, napravili su “jailbreak” i zele napraviti trgovinu poput Cydia koja bi imala za cilj “smanjenje” piraterije. Uskoro vise novosti oko ove teme jer nisu ni oni jos sve detalje objavili.

12 komentara :

  1. Lepo je ovo ako bude dostupno svima. Ako bude trebala specijalna oprema kao za lumie 800, 900 onda nista. Mada, pitanje je i sta se dobija sa otkljucanim windowsom a da bude korisno? File menager ok, npr, da se prebaci mp3 na pc koji se skine fonom. Ne znam torrent kako funkcionise, opet prica kao i sa mp3. Ostalo je tu, odmerili su ovi iz MS-a sta je coveku potrebno.

    ReplyDelete
  2. Pa i sada je moguce prebacivanje muzike sa i na telefon file manager-om, mislim sa explorerom. prikljucis tel. na usb i otvors u my comp. i ima muzika i ostali folderi a u pravu si Microsoft je bas napravio koliko i jeste potrebno "obicnom" korisniku. Ali evo primjer meni ona cyan boja nije bas dovoljno plava. dok ona Nokia plava je previse tamna. Prije na wp7 sam ja koristio app koja mijenja akcent boje po zelji, hex kodom ili odabirom na color pikeru. osim toga doci ce funkcije koje mrezni operateri ugase ili ogranice, to se sve moze upaliti sada. Kao npr DataSense. Neki ROM-ovi i telefoni nemaju DataSense, medutim on je na svakom ROM-u ali nije vidljiv, sa ovim se moze pronaci i aktivirati. A kako sam procitao lagano ide sve bez ikakve opreme, sve preko usb kabla. Ostaje da vidimo koliko ce to biti korisno. Ipak iako sam protivnik volio bi isprobati ovo sa vise Live Tiles. Cisto da vidim kako je.

    ReplyDelete
  3. Ako ja skinem neku pesmu sa npr Mp3 downloaderom ili YouTube downloaderom to vidi Explorer na pc-u? Znam da mize ako na racunaru instaliram neke dodatke, to mi se ne svidja da imam 50 ikonica na pc zbog fona.

    ReplyDelete
  4. Nece biti nikakve dodatne ikone. koristis windows explorer kao i sto pregledas foldere na racunaru. evo slika kako izgleda kod mene kada otvorim Lumia 920 u Windows explorer-u. Tu mogu dodavati dokumente, slike, videozapise, muziku, melodije.

    ReplyDelete
  5. mislim da se ne razumemo. Pesma koja se skine fonom preko nekog programa se ne nalazi ovim folderima, vec u nekom skrivenm koji Explorer ne vidi. Primer...ako skines pesmu sa UC browserom gde je ta pesma, gde je PDF skinut sa UCbrowserom? Vidis ove svari u Exploreru? Ja ne. Pdf okacim na SkyDrive,ali ako tako radim onda nema svrhe da skidam fonom.

    ReplyDelete
  6. A sad kuzim :) vjeruj da nisam ni isprobavao, ali znam da razvijaci imaju mogucnost pravljenja ovih foldera unutar "Phone" kada otvoris u explorer-u kao sto je to uradio u Whatsapp unutar "slika" folder-a. Tamo ima njihov folder sa primljenim slikama, a i videozapisima. Za slike imaju svi odobrenje da naprave da budu dostupne preko Windows Explorer-a i samo je do razvijaca hoce li uraditi to, dok muzika i ostalo Microsoft ne dozvoljava jos. Ali vjerujem da ce dozvoliti uskoro jer su dozvolili i Whatsapp da snima videozapise na telefon.

    ReplyDelete
  7. A evo ti rijesenje za ucbrowser. postoji Udisk pmocu kojeg mozes kako ja vidim snimati te fajlove koje si skinuo na svoj racunar...


    http://www.wpxbox.com/uc-browser-windows-phone-now-supports-background-download/

    evo i oni pisu da trenutno radi preko interneta, jeste fajl explorer za ucbrowse rali online. dok ocekuju uskoro da to bude kao zasebni program.

    ReplyDelete
  8. Nikola Konjatić30 December, 2013

    Sve je to lepo, ali bojim se da ne prođemo na kraju kao sa Androidom od koga sam i pobegao. Svako da radi poludovršene aplikacije, koje će i polovično raditi.

    Takođe, koliko god da me raduje file menager, ili potencijalna lakša podrška za flac, ako se to rešava nekom kineskom nadogradnjom, povećava se šansa da dobijem ciglu mesto fona.

    A znam sebe, probaću 😐

    ReplyDelete
  9. Potpuno si u pravu. A vecina nacina za flesiranje potice iz kine za Windows Phone i veoma je sigurno, mislim pocelo je na WP7 i sada isto tako za WP8. A nece se moci tek tako dirati sve sto zelis kao na Android-u jer sam ja to probao na wp7 i kada diras sto ne smijes telefon se "pokvari" u smislu da postane ne koristan ali se da ROM opet flesirati i radi. Znaci neke stvari ipak necemo moci dirati. A i ja cu isto probati kao i ti, samo ako je ovo sigurno jer pricam sa nekim ljudima i kazu da je ovo mozda "prototip telefona" kao beta tester, ili je telefon na beta testu dosao sa ovim softverom ili je dobio softver naknadno da vrsi testiranje. A postoji i sansa da su uspjeli i da nije testni telefon.

    I sto se tice aplikacija koje cemo moci onda koristiti da nam omoguce neke nove funkcije, to je sve na vlastiti rizik, zato Microsoft to nije ni dozvolio. Mene najvise zanimaju boje na telefon-u a ovih 20tak mi je malo.

    ReplyDelete
  10. Pa eto, zato je dobro otkljucavanje rom-a. Ostalo je manje bitno. Meni je mnogo bitno da app bude korisna, izgled me ne interesuje. Mnoge zmerke nisi na mestu. Ne znam kako je za wp8 al setih se da su mnogi zametali wp7,8 sto melodija za zvono ne moze da bude duza od 40s. Ako cujem fon javicu se, nece proci 40s, Ako prodje verovatno me nema :)

    ReplyDelete
  11. Tako je, osim toga smisljeno je sa razlogom zasto je melodija toliko duga. nije bez razloga :) a ima i ponavljanje melodije, ona kada se zavrsi pocinje od pocetka. Ipak je to melodija a nije musicki plejer :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar