3.7.12

Najstariji Windows Phone dobija Tango nadogradnju!

dell-venue-pro-font-back-788667

Ovo je reci nesto pozitivno za cuti, Dell Venue Pro koji je bio prvi Windows Phone 2010 godine juce je dobio oficijelno Tango nadogradnju! Nebi ova vijest bila cudna d anam nije poznato vec od ranije da Dell Venue Pro davno vec prestao sa prodajom i proizvodnjom i uopste tehnickom podrskom, zato je iznenadujuce da ovaj telefon ipak sam od sebe dobije Tango nadogradnju kroz Zune.

Kakva vi imate iskustva sa Nadogradnjama na Zune-u? na kojem ste trenutno operativnom? Ja sam imao malu ekskurziju kroz HSPL pa bricked bootloader dok nisam dosaso opet na standardni SPL 1.22 kako sam i dobio telefon. Prije sam strahovao takvih stvari ali kad vidim da sa Golda Card metodom nije nista vise strasno ni tesko uraditi.

izvor: WPCentral

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar