7.6.12

Verzija 1.2 WP7 Novosti aplikacije!

Par danan nakon sto sam poceo sa ovim projektom evo jedan veci korak, nadogradnja na dosadanju aplikaciju. Sve sam poboljsao i zelio bi da je isprobate i kazete ako ima gdje gresaka, ja sam nasao jednu i nju cu ukloniti u sljedecoj verziji jer nije toliko strasna da bi se moralo odma popravljati. Skinite sebi aplikaciju s mog SkyDrive-a i instalirajte i probajte, sada je sve drugacije i to ce te vidjeti na slikama.

Screen Capture (94) Screen Capture (95) Screen Capture (97)

A u aplikaciju sam dodao pored novog izgleda:
  • Kategorije
  • Info stranicu
  • Poboljsao sam vizualizaciju clanaka koje otvorite, sada kad ih otvori pokazuje prikladno za svaki uredaj i ne pokazuje vise desktop verziju. Samim tim je aplikacija i brza.
Trebam jos dodati:
  • Zivu plocicu koja vas informise o novim clancima bez da otvarate aplikaciju

Ako postoje neke smetnje pri koristenju aplikacije, bilo kakve vrste volio bi mi javite u komentarima. Napisao sam aplikaciju tako da ako se desi greska pisat ce i kakva je greska razumno na nasem jeziku.

WP7 Novosti aplikacija WP7 Novosti
od Dino Borogovac
Verzija: 1.2
Cijena: Besplatno


Link

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar