9.6.12

Zelim vam prestaviti Autora ovog bloga!

Autor ovog bloga ovako izgleda u Xbox Live servisu, i Gamer tag-u. Ovaj momak ima 25 godina i pise ovaj blog! Malo sam se sredio i obukao odjelo da vam se pokazem. Cisto da znate ko pise i ureduje ovaj blog. Od sad cu svake sedmice u sazetku sedmice koristiti svoj avatar koji ce prestavljati mene, jer bas na tom sazetku je sve sto se desavalo u toj sedmici. A pocesto zna biti prazna stranica, pa malo da je popunimo sa ovim. Kao sto vidite na slici moj Avatar zna biti normalan, ljut ili zaprepasten, to ce sve zavisi od dogadaja koje ce se desavati tokom sedmice. Ako se pitate zasto “DinchyRod”, nisam ja kriv, Xbox i Zune su mi dodjelili tako jer “Dinchy” nije bilo slobodno ili tako nekako.

xbox live avatar kompilacija

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar