5.6.12

Moja prva aplikacija

Nakon sto vidim da neke stranice prave aplikacije odlucio sam i sam se pokusati i nauciti nesto o C#, prije par dana sam se odlucio i ja da pocnem sa aplikacijom za ovaj blog. Zamislio sam je kao aplikaciju koja ce vam donijeti vijesti direktno na vas telefon. Poceo sam uciti C# i nije bas tako ni lahko kako sam prvo mislio, i kroz par dana dosao sam do ovog sto cu vam sad pokazati. Uspio sam napraviti aplikaciju koja ce ocitati WP7 Novosti blog i prikazati vam spisak tih clanaka, nakon toga ako pritisnete na jedan od njih otvori vam taj clanak i mozete ga procitati. Nije bas “savrsena” aplikacija jer otvara clanke za citanje preko webclienta, to moram jos naci drugaciji nacin i malo prostudirati kako da otvori direktno na telefonu plus da snimi recimo 10, 20 clanaka u memoriju telefona pa kad otvorite sljedeci put mozete ih procitati...
 
Evo i sta planiram za sljedece verzije:
  • Promjeniti webclient u direktan prikaz u aplikaciji
  • Dodati aplikacijusku traku sa informacijama i verziji
  • Obavijesti za nove clanke da stizu preko zive plocice i notifikacija
  • Dodati dodatnu stranicu sa desne strane u kojoj ce biti kategorije bloga
 
Mislim da je dosta za sad jer nije ipak tako lahko ovo sve nauciti i primjeniti. Ako ko ima iskustva moze se slobodno javiti sa nekim uputama kako promjeniti aplikaciju koja prikazuje u webclient da prikazuje sadraj koji pritisnete direktno u aplikaciji u posebnom prozoru ili posebnoj stranici.
 
Screen Capture (93) Screen Capture (94) Screen Capture (95)
 
Evo i fotografija kako za sad izgleda aplikacija i ikona, evo i instalacioni fajl za sve one sa otkljucanim Windows Phone-om .xap se nalazi na mom Skydrive-u. Danas cu objaviti aplikaciju vjerovatno preko Appamarket ako je besplatno, i cekati da Microsoft signira i odobri pa cu zvanicno objaviti ovdje za sve koji imaju WP7 uredaj.

[Dodatak 05.06.2012]: Nista od "Appamarket" jer kostaju 36 funti po aplikaciji, toliko mi se ne daje za aplikaciju sada koja je jos kao beta verijza, ima li kod od vas alternativu da se legalno objavi aplikacija u Windows Phone Marketplace, bez da si student itd.?

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar