12.6.12

Verzija 1.3 WP7 Novosti aplikacije

kao obecano stize ubrzo i sljedeca verzija 1.3! Ja nisam od onih koji objave aplikaciju i ostave korisnike nezadovoljne. Radio sam malo na poboljsanju aplikacije i kad se sta odvije, napravio sam tranzicijske efekte izmedu stranica. Napravio sam novu ikonu za zivu plocicu koja je providna i koristit ce vasu boju plocica za pozadinu a logo bloga u bijeloj boji. Dodao sam i sat opet gore na vrha aplikacije jer su neki rekli da ne valja bez nje i citao sam malo na MSDN stranici da je bolje ako ima sistemska traka gore. Sredio sam i gresku koja je izbacivala sa stranice kategorija bez razloga, greska je bila u rasporedu koda i podizanja na UI elemenata koji su potrebni. Pored ovog dodao sam i tackasti progress bar, koji oznacava da aplikacija nesto radi u pozadini i nije gotovo jos, ako zavrse te tackice to je znak da je sav kod zavrsen i aplikacija ne radi nista vise u pozadini. Refresh dugme sam malo uskladio bolje i smanjio ga na prvoj stranici.

To bi bilo glavno sto je vama mozd azanimljivo d aznate ostale prepravke su iza zavjesa. moram napomenuti jos da aplikacija sadrzi elemente koje Windows Phone verzije ISPOD Mango (znaci sve ispod *.7720.*) nadogradnje nece prihvatiti te izbacivati aplikaciju sa greskom.

Evo i par slika:

Screen Capture (99) Screen Capture (3) Screen Capture (4)

Ako slucajno dode do bilo kakve greske, onda bi zamolio da napisete to dole u komentarima, uz sljedece informacije: tip i model telefona vaseg, broj verzije opertivnog sistema, i kolicina slobodnog mjesta na vasem telefonu. Nadam se da su greske koje su bile nestale za sve vas, ja ih nemam ni u emulatoru ni na telefonu vise.
WP7 Novosti aplikacija WP7 Novosti
od Dino Borogovac
Verzija: 1.3
Cijena: Besplatno


Link

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar