22.6.12

Novosti oko WP7 Novosti aplikacije

Prije par dana samo dobio email da jeaplikacija koju sam poslao na Marketplace odbijena, razlog je bio sto nije na njemacki jezik jer sam tamo registrovan, a drugo jer sam koristio Microsoft-ov novi Windows logo, njega sam morao promjeniti da bi aplikacija bila prihvacena i ciklus oko certifikacije je poceo ispocetka.

Poslao sam odma novu aplikaciju koja je prevedena (lokalizirana) na Engleski, Njemacki, i nas jezik je standardni, tako da kada koristiti Njemacki jezik na telefonu aplikacija ce biti Njemacka, tako isto vazi i za Engleski. za nas cu namjestiti da se moze izabrati ipak nekako i nas jezik iako koristiti jedan od ova dva jezika kao glavni u telefonu.

Ovako ce izgledati nova ikona koju sam moram promjeniti radi krsenja autorskih prava Microsoft-a, sta mislite o njoj? Bice naravno providna pozadina na vasem zaslonu tako koju boju koristite bice iza ovih slova...

Background 200px

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar