1.12.12

Kako vam se cini domaci jezik?

Evo da vam pokazem jedan dio prevoda, za pocetak evo dio iz informacija telefona. svaki dio se lijepo da prevesti. do sad sam preveo vec 15% cijelog sistema. a ima mnogo posla jos. Nadam se da cu zavrsiti prije nego Microsoft izbaci nase jezike oficijelno (mada sumnjam u to).

Screen Capture (7)Screen Capture (8)

Ovako to za sad izgleda, mada ima jos stvari koje se trebaju prepraviti. npr. ovo "telefonska informacija" da bude velikim slovima, osim toga "informacije o telefonu" da pise. Iznad toga ono "o" je "about" ali u nasim jezicima to ne ide bas tako, morat cu staviti nesto kao "informacije". Zatim ima mali problem sa đ,č,ć slovima, to moram vidjeti kasnije u cemu je problem. Ali uglavnom prevod ide i bice naravno registrovan u meniju gdje su svi jezici, znaci nije samo zamjena za neki jezik nego je dodavanje komplet novog jezika u Windows Phone 7.

4 komentara :

  1. Kako bih ja mogao tebe da kontaktiram, potrebna mi je pomoc za nokia lumia 800 oko instalacije RainbowM 2.0.1 ?

    ReplyDelete
  2. Imas gore onu ikonu "o wp7 novosti" tu imas kontakt formu i posalji mi poruku i upisi svoj email i ime da znam gdje i kome se obracam i odgovorit cu ti onda. A nemoj pisati ovdje kontakt podatke, moze se zloupotrijebiti.

    ReplyDelete
  3. o (ili ti about), najparviniji ti je prevod "u vezi sa..."

    ReplyDelete
  4. znam zato sam i napisao gore da se treba promijeniti ili u informacije telefona ili u nesto drugo koje je prikladnije, a evo baci pogled na ->



    (jos u fazi izgradnje i postavljanja pravila)

    http://wp7novosti.hostei.com/phpBB3/

    ReplyDelete

Ostavite komentar