14.12.12

Kako flesirati 7.8 ROM na Nokia Lumia 800

lumia-800-5

Nedavno smo dobili dosta pitanja o 7.8 i ima li kakav nacin da se flesuje. Juce smo pisali clanak o tome kako se pojavio novi firmver na serverima Nokije i s njim mozete skinuti sebi i flesirati na Nokia Lumia 800, naravno moze i za lumia 710 i ostale ali tu je drugaciji prilaz sa neke nijanse koje su ipak vazne. Jedan nas citaoc (Jorda) se obratio i izjavio da je uradio sve tacno i sve funkcionira (nema i razloga da ne funkcionira jer je to oficijelni ROM).

Evo i kratki video sa tim firmverom novim (7.8 ROM) na Nokia Lumia 800 uredaju



Gore na slici cak vidite cak postupak spajanja telefona i pokretanja u "stanje" koje moze flesirati ROM-ove. Sve ovo sto je navedeno ovdje na stranici ili na forumu je opasno, te s toga apeliramo na vas ako se ne razumijete ili imate neka pitanja, prvo ih postavite i ako dobijete odgovor uradite ovo, ako ne onda ruke dalje! Mi ne odgovaramo ni za kakav kvar na vasem telefonu.
Potvrdujemo i postojanje bluetooth tranfera podataka i Jorda kaze da kod njega radi sve kako treba. Ja takode imam custom ROM sa istom tom verzijom i pisem vec recenziju o svemu, jer je veoma dobra nadogradnja, pa cemo napisati sta vas ocekuje oficijelno 2013 godine ili sad ako flesirate ovim nacinom.
Hvala clanu Jorda92 na dobrom opisu i na izvorima datoteka. Postupak opisan na forumu.

12 komentara :

  1. da li je to kao oficijelna verzija ili neka predverzija kad se flash uradi ? Bolje sacekati oficijelni na Zune,valjda ce biti do kraja January,iako sam imao neka 2 update-a sa Zune al nista se nije promjenilo...

    ReplyDelete
  2. prateci vasa uputstva,uspela sam uspesno flesirati 7.8 rom..e sada problem je sto sam ja iz srbije,i ne znajuci da cu imati problem , ni sama ne znam koju sam drzavu izabrala od navedenih.. sada sim kartica ne funkcionise,i moracu ga dekodirati.. da li imate neko jednostavnije resenje za moj problem? :D
    da li moze da se vrati 7.5? totalni sam neznalica sto se toga tice,ni sama ne znam kako sam i ovo uspela :D
    hvala puno :)

    ReplyDelete
  3. ja vam savjetujem da resetujete telefon bez ikakvog flesiranja... Nadite upustva kako se to radi na nokiji. Vecinom je nekom kombinacijom tipki dok se telefon pali. Onda odaberite opet drzavu kako treba. Telefon nemoze biti kodiran ako ste izabrali pravi rom i flesirali?! Osim ako nista izabrali neki mrezni ROM? Na to ste trebali paziti da izaberete tacnu drzavu i tacan rom. Nokia cak nudi razlicite romove po b ojama telefona, u sustini su isti samo eto da ne bi pogresili. Provjerit cu jos jednom kako se flesira nanovo, nemojte nista bez upustva raditi... Ima sigurno rjesenje.

    ReplyDelete
  4. Evo rjesenje. Mozete flesirati 7.5 rom nanovo ako zelite ali pazite da flesirate tacan. Pratite upustva kako treba. A prije toga pokusajte skoro svu metodu sa 7.8 nanovo osim sto pritisnete da flesira im opcija i za recovery, pokusajte nju.

    ReplyDelete
  5. e sada ne razumem bas najbolje,isla sam preko NaviFirm,a u ponudjenim drzavama nisam imala srbiju izabrala sam "Nokia 800 RM-801 3 SE SE black v4 059N215"...ako bih ga restartovala ,bilo bi mozda isto,jer sam telefon dobila iz madjarske,i verovatno je tamo dekodiran..ne znam zaista ako nista drugo,mozda je najbolje da ga odnesem u servis,jer cu jos napraviti gore :D

    Hvala Vam puno :)

    ReplyDelete
  6. e pri flesiranju morate paziti i na verziju koja je, ja mislim da je kod lua mi 800 ovaj kod iza 059n.... verzija. mora biti ona koja je bila na vasem telefonu, a nema veze odakle je telefon jer Windows Phone ne poznaje "dekodiranje" toga nema kod Windows Phone. postoji ogranicenje na mreze i njihove kartice a "dekodiranje" se ne moze reci jer je flesiranje u pitanju, koje izbrise sve sa telefona i stavi novi operativni. Ako se ne razumijete puno u sve oko bolje je da neko pogleda ko razumije prije nego sto pokvarite telefon. Ja ne posjedujem Lumia 800 pa ti mozda mogu drugi clanovi nasi pomoci kada vide ovaj komentar...

    ReplyDelete
  7. definitivno spansko selo,ali razumela sam nesto :).. samo me zanima kako da proverim koja je verzija moje lumije i da je pametno u skladu sa njom pronaci ponovo pravu verziju i instalirati?

    ReplyDelete
  8. restartovala sam telefon,ali je vratilo opet ista podesavanja od 7.8,s tim sto se obrisalo ponovo sve... :/

    ReplyDelete
  9. naravno, kada se telefon resetuje sve se izbrise, a 7.8 je upalio jer na telefonu imate sad 7.8, a 7.5 je izbrisan. evo citam da se moze i druga verzija izabrati samo da se pazi koja je boja telefona, ako je crni odabrati black verziju. izaberite neku od drzava ovdje u okolini koja ima, ako ne onda neku ciji jezik znate, npr velika britanija...

    ReplyDelete
  10. a verzija bi trebala pisati kada je upaljen program navifirm ili nokia care suite, tu bi trebala pisati verzija u obliku onog broja 059N215, tako slicno idu sve verzije.

    ReplyDelete
  11. pokusacu ponovi,skinula sam kodove,kao i prvi put, za hrvatski ali nisam uspela .. hvala vam punooo,zaista ste mi pomogli mnogo :)..

    ReplyDelete
  12. pronasla i svoju verziju,tacno i pise "hungary",e sada nadam se da ce sim kartica u ovom slucaju raditi :)..jos jednom hvala :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar