16.12.12

Windows Phone 7.8 stigao konacno!

wp78_hero-banner

Windows Phone 7.8 nadogradnja izlazi prije nego sto je obecano. Naime Nokia Lumia 800 je bio prvi uredaj koji je danas dobio obavijest na Zune Desktop programu o nadogradnji na 7.10.8858.136 8858 je verzija RTM koju je Microsoft poslao nedavno i koju su i na xda developers uhvatili i od nje napravili custom ROM-ove.

nokia-lumia-800-update-78

Pokusajte i vi naci preko Zune nadogradnju i napisite nam u komentarima uredaj i da li ima ili ne. Ako nema od prve pokusajte trik sa Zune prilikom pregledanja ima li nadogradnje i odprilike 3 sekunde nakon pocetka pregledanja ugasite internet konekciju, ako nade nadogradnju upalite opet internet i nadogradite, ako nema pokusajte opet, provjereno radi!

Ovo je prva veca nadogradnja poslije Mango koja je donijela preko 500 novih funkcija. Windows Phone 7.8 ne donosi toliko, ali donosi neke od najvaznijih. Medu njima je i novi korisnicki zaslon koji je identican onome Windows Phone 8.

Dodatak 17.12.2012:

Izgleda da smo malo pozurili sa ovim clankom, jer se sad ispostavilo da je ova nadogradnja koja je izasla za uredaje koji su pre produkcijski uredaji, znaci oni uredaji koje su programeri dobili nekad prije izlaska Nokia Lumia 800. Drugim rijecima ovo je bila nazalost lazna uzbuna.

Hvala citaocu ivan85 na obavijesti izvor: (WP7.nl)

16 komentara :

  1. Meni je stigao update preko zune-a za moj HTC Mozart, i odradio sam ga, ali nikakve promene nisam primetio! Zanima me kada ce za HTC da izbace update?

    ReplyDelete
  2. Ista prica,za htc mozart, juce sam uradio update i bukvalno se nista nije promenilo..

    ReplyDelete
  3. to je priprema za 7.8. vjerovatno ste dobili ili Tango verziju ili cak neki i nesto prije Tango sto je trebalo doci. U clancima koje sam citao maloprije pise da Nokia Lumia 800 dobila cak 4 nadogradnje ali su sve bile spaklovane u jendu, pokusajte opet spojiti telefone i pogledajte ima li jos kakva nova nadogradnja.

    ReplyDelete
  4. JA pokusavo konektirati lumiu 800 sa zunom i nista ,pretrazio cak novi update i nista jel kod vas ima nesto?

    ReplyDelete
  5. Na kojoj ste mrezi i jeli vam otkljucan telefon? Da li imate kakav custom RPM na Nokiji? Moguce da je ovo samo greska bila i slucajno pustili i zatvorili opet, a moguce i da su poslali samo malom broju korisnika za "testiranje". Jste li pokusali ugasiti internet tokom pregleda u zune? Taj trik inace radi, nekad se treba ugasiti 3 sekunde nakon pocetka trazenja, nekad malo prije ili kasnije.

    ReplyDelete
  6. Bok,na tomato vip sam;nemam kustom rom ,pokusao sam ugasiti ali nista :(((

    ReplyDelete
  7. morate pokusati vise puta. I kada ugasite net dok pregleda, ono treba par sekundi jos da pregleda. Ako vam odma nakon gasenja neta izbaci da nema nadogradnje onda nije tajming tacan. Onda pokusajte sa 2 sekunde ili 5...

    ReplyDelete
  8. Nista ;;;;; a nemamo ni tocan datum kada stie u HR;;;

    ReplyDelete
  9. Nazalost ni Microsoft "nije znao" za ovo sto je pocela nadogradnja. Oni su rekli pocetkom 2013.godine stize 7.8 a ako je.u vas postpaid mobilni operater moguce da on koci nadogradnju. Jer mrezni otkljucani wp7 vjerovatno mogu dobiti 7.8 sada. Mislim na lumia 800

    ReplyDelete
  10. Da kuzim,mislim da moramo jos cekati jer ce stici uskoro;;

    ReplyDelete
  11. Bok Dino,na kraju nisam mogao vise cekati flashirao sam ga i uspjeo sam!!

    ReplyDelete
  12. to je najbolje rjesenje :) jer su funkcije 99.9% vjerovatno iste. i ista je verzija tako da je isto sve. jesi li flesirao custom ROM ili onaj preko Navifirm ili Nokia Care Suite?

    ReplyDelete
  13. Preko navifirma i caresuita automaticno sam stavio i poslje 10 minuta i 2 cigare i puno stresa upsjelo je::meni je najdraze te kockice koje imaju tri velicine,a aplikacije brze idu to jest i baterija se manje trosi,,,i sada imam xboxlive!!

    ReplyDelete
  14. Jel ima uskoro nadogradnje na 7.8 za Nokiu 710, pozdrav

    ReplyDelete
  15. Nokia telefoni bi trebali od danas poceti lagano dobijati, lumia 900 u americi na mrezi AT&T je prva na redu, i to danas :) ovih dana se ocekuju i ostali, a prije svih vjerovatno ce lumia 800 31. Januara.

    ReplyDelete
  16. Hvala Dino, ucrva se čekajući :-)

    ReplyDelete

Ostavite komentar