17.7.13

Otkljucani Samsung Ativ S dobija vec GDR2 nadogradnju

SAS
Od danas otkljucani Samsung Ativ S pocinje dobijati slijedecu nadogradnju Windows Phone 8 operativnog sistema. Ova nadogradnja ima verziju 8.0.10327.77 i ista je kao sto se trenutno nalazi na Nokia Lumia 925 koja ima najnoviju verziju. Ova nadogradnja nije nesto posebno velika jer se Samsung ne trudi toliko oko Windows Phone-a ali mogu ocekivati FM radio, Data Sense aplikaciju, Skype i druge Voip aplikacije da rade bolje, popravljena HTML5 kompatabilnost u Internet exploreru, mozete odabrati u fotografskoj aplikaciji vas “objektiv” koji da se pali automatski. Objektiv je onaj dio fotografske aplikacije koja omogucava razne efekte i specijalne stvari dok snimate samu fotografiju.

Ko od vas ima otkljucan Samsung Ativ S tj. ko je ga kupio bez ugovora i vezanja za nekog mobilnog operatera neka nam pise u komentarima jeli sve ove funkcije i dobio jer postoje izjave da FM radio i Data Sense ipak nisu tu iako je Microsoft objavio na svojoj stranici te funkcije u ovoj nadogradnji.

Samsung sa ovim telefonom je mogao toliko biti uspjesan samo da su se malo potrudili, telefon je trenutno oko 212€ sto je veoma jeftino za jedan Windows Phone 8 sa mocnom baterijom od 2300mAh i veoma lijepim, tankim i modernim izgledom i AMOLED zaslonom od 4.8”.
Za sve ostale korisnike nije sigurno jos kada ce izaci ova nadogradnja, ali imamo informaciju da ce do kraja jula. Uglavnom dobit ce te obavijest na nasoj stranici cim bude vise informacija.

15 komentara :

  1. Gde ima da se kupi ativ s za 212e? Posaljite mi link,ja u srbiji sam nailazio na neke od 250-260e...ali sad ni njih nema,prodali se:-( ...a hteo bi kupiti ovaj tel,imam HTC 8S i zamenio bih ga za ativ s...jeste da ne volim samsung,ali,ovaj je nekako poseba,to je zato sto je wp...

    ReplyDelete
  2. Bio je u Media Markt u njemackoj jedno vrijeme na ponudi za 199€. onda je bio na dvije, tri stranice kao rasprodaja i zato snizen na 209€. Kod nas neces naci tu cijenu jer ovaj telefon vrijedi vise i nasi prodavaci bi stavitili 250€ minimalno. a evo najbrze sto sma mogao naci za 224€ http://www.notebooksbilliger.de/handys+smartphones/samsung+handys+smartphones/ativ+s/samsung+ativ+s+16gb+eu

    Mada ima i boljih ponuda, sam otreba potraziti.

    ReplyDelete
  3. A koji je pametnije uzeti,samsung ativ s ili HTC 8x?

    ReplyDelete
  4. Po meni Samsung ako volis vece telefone jer Samsung je stvarno velik. Ali sve je stvar ukusa, neki ne vole onaj plasticni osjecaj Samsunga i uzimaju zato HTC 8x jer on ima kao gumiranu pozadinu i drzi se bolje u ruci. Samsung ima jacu bateriju i bolji zaslon. ali na kraju ipak stvar ukusa. ili novca ko koliko ima, trenutno HTC 8x je dosta skuplji od Samsung Ativ S

    ReplyDelete
  5. ma ja imam 8x za 220e kao nov,crni...a samsung bih mozda pre uzeo ali ga sad trenutno kod nas u srbiji nema na nijednom oglasu,nim polovan,,,ima nov ali 280e.to je mnogo...uzecu verovatno 8x...sad koristim 8s ali imam premalo memorije i to me nervira a inace tell je extra!

    ReplyDelete
  6. prodacu ti ja ako zelis Ativ s za 260€ garancija godinu dana ne koriscen, ful pakovanje original...?

    ReplyDelete
  7. Ok je cijena ako je jos zapakovan. Jer na piku imas nov neotvoren sa 2 godine garancije za 510KM (256-257€)

    ReplyDelete
  8. zapakovan je , ne jasno mi je zasto toliko forsiras te cene od preko decko je lepo napisao da ga interesuje u Srbiji...

    ReplyDelete
  9. forsiram zato sto nije tesko nikome naruciti telefon za ove novce iznad. :) i zato sto nasi uzimaju velike marze na svemu

    ReplyDelete
  10. Ativ je metalni telefon , ne postoji plasticni utisak ili kako si vec napisao...
    ja ga imam i nisam jos uvek dobio gdr2..
    otkljucan je..

    ReplyDelete
  11. Skini zadnji poklopac i procitaj sta pisa na njemu "ABS" to je plastika. On ima na pozadini samo ofarbanu metalnu optiku ali to nije metal. Kucni malo na poklopac iza i jeli zvuci kao plastika ili metal? Ima metalnu obruc samo. To je sve sto ima od metala na tijelu. Ja da nisam detaljno inspicirao ativ s ne bi to ni napisao. A sto se tice GDR2 nadogradnje oficijelno je izasla za samsing ativ s. Vjerovatno sada zavisi od regije u kojoj je kupljen kada ce dobiti koji telefon. Jer ne moze nadogradnja u isto vrijeme za sve telefone... Uglavnom na putu je, pocelo je izlaziti.

    ReplyDelete
  12. za sada uopste nisam zadovoljan...
    pre njega sam imao HTC Titan wp7.8, ne primecujem razliku u software, samo sto sam na onome mogao da skidam i instaliram igrice i aplikacije free odakle god sam hteo , ovde mora samo sa marketa...
    nemam radio, i nemam funkcije, kada telefon zvoni i kada ga okrenes, da se prrebaci na silent, ili kada ga uzmes iz dzepa da se utisa u ruci dok zvoni...
    da li neko zna hoce li ikada Igo navigacija postojati za wp8?

    ReplyDelete
  13. Te funkcije koje zelis da se utisa ton kada se okrene telefon imas sa Nokijom, jeste da moras malo vise platiti za Nokiju ali zato dobijes i navigaciju i kada okrenes da se ugasi ton i sada su dodali mogucnost blokiranja brojeva (poziva i sms).

    a sto se tice sofvera wp7 i wp8 su dva svijeta i ako ti ne primjetis razliku onda nisi ni pregledao lijepo. Wp8 je skoro pa windows 8. A to sto si hakirao ilegalno telefon pa krao aplikacije koje inace kostaju i instalirao ih iako inace ne bi mogao to je kao sto sam rekao ilegalno i osim toga odma si izgubio garanciju i da ti se sta desilo kao meni sada sa lumia 920 nikada ne bi dobio popravku besplatnu! Ja sam dobio popravku vrijednu 200€ besplatno.

    a softver tj aplikacije su u windows phone 8 dosta sposobnije nego u wp7 tako da ako znas o prpgramiranju znat ces koliko je bolji wp8.

    a ako te zanima softver kao korisnika onda pogledaj samo nove funkcije wp8, u pozadini mi radi skype, viber i sve radi bez problema, a kako radi skype u wp7 ? Mora aplikacija biti upaljena da bi primio razgovor. To je taj softver za koji tvrdis da nema razlike?! Osim toga wp8 ima novcanik, nfc, i sve druge funkcije koje na wp7 ne rade.

    ReplyDelete
  14. mislim da mi treba pomoć...
    zgazio sam ativ s , i pukao je ekran, zna li neko gde ga mogu kupiti i za koliko?

    ReplyDelete
  15. ako jos imas garanciju obratis se samsungu u svojoj drzavi ili nekom ovlastenom servisu za samsung. ako nemas onda ce biti malo skuplje. ako uzmes orginal zaslon novi, staklo i LCD npr za moju lumia 920 kosta takav zaslon 180€ to nije jeftino. ali zato ima zamjenski koji su malo slabije proizvodnje ali i jeftiniji. od njih bi te odgovorio ali sam odluci. pokusaj u lokalnom servisu jeli oni imaju taj zaslon ili mogu li ga naruciti, ja mislim da mogu.

    ReplyDelete

Ostavite komentar